Hop til indhold

Recommended Posts

micmad skrev, den 29.11.2023 at 14:16:

Hej. Nogen der har mødt "NYSTARTET DYGTIG UNG SMUK SEXET PIGE

Jeg tvivler på hun er der. Jeg fik aftale med hende, men da jeg ville sikre mig, at det var den nye, var beskeden, at hun ikke var der den dag. Jeg spurgte om, hvornår hun så var der, men det fik jeg ikke svar på. Jeg har derfor indtrykket af, at det bare er lokkebilleder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det lykkedes for nogen at møde den nye eller er det rent fup? Hvis jeg prøver at bestille tid på stedet, får jeg svar. Når jeg så spørger efter den nye, får jeg ikke svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende.
Rigtig sød og serviceminded. Har lidt på sidebenene, men en god oplevelse. - Billederne er retvisende.

Gik ind fra gaden uden at have ringet først, så jeg kan ikke sige noget om, muligheden for ringe først

Del dette indlæg


Link til indlæg
Granit12 skrev, for 10 timer siden:

Billederne er retvisende.

Jeg synes ikke der ser ud til at være ret meget på sidebenene på billederne af den nye. Men hvad har hun på programmet? Så vidt jeg husker tilbyder mutter selv (ansigtsbilledet til sidst) kun hj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, for 12 timer siden:

Jeg synes ikke der ser ud til at være ret meget på sidebenene på billederne af den nye. Men hvad har hun på programmet? Så vidt jeg husker tilbyder mutter selv (ansigtsbilledet til sidst) kun hj.

"Lidt på sidebenene" er jo elastik i metermål - hun er i hvert fald ikke superslank.
Jeg skal ikke kunne udtale mig om, hvad de vil tilbyde dig, Jeg fik fuld pakke, som var til UG.

Mutter selv kan også ovetales til mere end  HJ, men, så skal man være stamkunde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
micmad skrev, den 29.11.2023 at 14:16:

https://annoncelight.dk/showad/340040

Hej. Nogen der har mødt "NYSTARTET DYGTIG UNG SMUK SEXET PIGE TILBYDER DIG GOD LÆKKER OLIE ELLER thaimassage"?

 

Jeg har været forbi, der var "kun" mutter på arbejde, det var nu ikke så ringe endda, som man siger. God hård, pirrende massage med fuld pakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så mødte jeg den nye pige, jeg synes hun gjorde det rigtig godt, lækker massage, pirrende og fræk og super fuld pakke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...