Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besluttede at besøge Carmen,  da jeg ikke kunne finde nogen oplysninger om hende.

Aftalen gik rimelig nemt via WhatsApp, så tid og ønsker var fastlagt.

Næste morgen 1 time før mødet bekræftede jeg aftalen (det passede med den køretid jeg havde) og satte kursen. Ca. 30 min før mødet svarede hun med oplysninger om at hun holdt til i Valby og prisen. Øhhh ja, jeg kendte hendes præcise adresse og pris, det var jo aftalt aftenen før. Underligt, men jeg tænkte ikke mere over det. 

Ca. 5-10 før mødet og efter at have stresset over parkeringen, skrev Carmen så til mig, at tidspunktet var dårligt,  da de (åbenbart flere på adressen) havde drukket tæt aftenen før pga. hendes fødselsdag i morgen!!!!

Carmen aflyste derfor mødet 5 min. før, trods skriverier forinden. I det mindste med et "Sorry". Hun er derfor fortsat "ukendt".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og det vil hun så også være i min verden fremover

6seeker skrev, for 2 timer siden:

Hun er derfor fortsat "ukendt".

Og det vil hun så også være i min verden fremover!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bjørn skrev, for 17 minutter siden:

Og det vil hun så også være i min verden fremover

Og det vil hun så også være i min verden fremover!

Min også...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når det er sagt, så er det sgu nogle meget seje billeder. Sprød pige.

Jeg er ked af at du spildte din tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener jeg var forbi hende hvis det var hende der var i nærheden af Fisketorvet før…. Kan huske at der var lukket kommentar i hendes annonce. Men hun så godt ud og jeg var liderlig. Det er hende på billederne men ikke nogen speciel god oplevelse, sad sådan mærkeligt på tværs da hun res mig så man hverken kunne det ene eller det andet… jeg er ikke 100% men tæt på. 

ved ikke om i kan bruge det til noget somhelst. Glædelig jul

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...