Hop til indhold

Smukke Katerina 20år fra Cze

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Katerina i weekenden og jeg må bare sige hun er virkelig smuk!!

https://nympho.dk/n14731/4502/katerina/

Pigens udseende 10/10

Hendes flotte lidt dråbeformet byster med små pink brystvoter er helt perfekte og ægte fra hvad jeg kan sige og hvad hun selv skriver.

Stedet 8/10

Privat lejlighed i en opgang i et boligkvarter på Østerbro, var fint med parkeringspladser. Så ganske diskret. Intet at udsætte der.

Jeg blev sendt i et fint bad (selvom jeg sagde jeg lige kom fra et bad, men hun forstår vist intet engelsk). Men jeg måtte genbruge et lille håndklæde som formentlig den tidligere gæst havde brugt (eller hende kan man håbe), så det var nederen. Så pak dit eget håndklæde med :lol:

Sengen var stor men desværre viste sig at den var lidt lav - så da jeg bollede hende bagfra måtte jeg hvile min knæ imod sengen, så jeg kunne lige så godt have været på knæ bag hende i sengen :rolleyes:

Sex 7/10

Ingen GFE eller kys som hun ellers reklamere med, men hun er bare så vild smuk at det er så frækt at bolle hende alligevel. Hun satte kondom på og suttede mig lidt før hun hurtigt kom op og sidde på mig. Så ingen OWO til mig. 

Hun rider rigtig rigtig godt - selvom hun bliver lidt små forpustet noget hurtigere end hvad hendes ellers flotte krop burde være i stand til.

Min pik er ikke nogen stor hammer, så den forsvandt direkte op i hende som en ladeport lige til at starte med :mellow: .. men hun klemte lidt sammen bagefter, så kunne man mærke hende igen. Så det er ikke nogen stram fornemmelse som nogen andre lykkedes at træne til, men stadig godkendt. 

Sprog 3/10

Hun blev nødt til at skrive på sin mobil og vise mig da hun ville bekræfte vi havde aftalt 30min og at det blev 1.000kr. Det eneste forståelige hun kunne sige i de 25mins jeg var der, var "Change position?", som hun spurgte indimellem, så vi kom fint rundt i forskellige positioner. 

Jeg ville varmt anbefale hende fordi hun bare er så gudesmuk. 

Skrevet

Dejligt at høre du har haft en god oplevelse. Jeg håber dette bliver det generelle billede.

til dem der læser denne, vil jeg blot bede jer om at læse flere anmeldelser inden i beslutter jer. Der er mange forskellige oplevelser. Så drag dine konklusioner når du har søgt rundt inden du løber afsted.

dette er ikke for at være negativ, og jeg har ikke selv besøgt hende… men har været på vej.

Skrevet
Dkm skrev, 1 time siden:

… men har været på vej.

Om min anmeldelse var medvirkende til at få dig til at vende om, ved jeg ikke. Men skulle det være tilfældet, er jeg glad for, at beskrivelsen af mit besøg har kommet nogen til gode.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.