Bobby CPH 232 Skrevet 27. November, 2023 Efter en tur på et af Kbh'.s lysthuse har jeg tænkt meget over, hvad teledamens rolle og opførsel betyder for mit besøg. Servicebranchen generelt halter enormt bagefter på det helt simple koncept kundepleje; i butikker og på restauranter mv. er der langt mellem den gode serviceoplevelse. Det samme gør sig gældende på flere af byens lysthuse. Teledamen er frontmedarbejder og den første, man som gæst har kontakt med i tlf., eller når man ankommer til stedet. Uanset hvor sød og dejlig pigen, man efterfølgende skal sexe med er, så er telen en del af den samlede oplevelse. Derfor har jeg lavet denne tråd. Måske kan nogle af byens lysthuse få noget ud af at læse med i denne tråd, hvor vi kan dele tips til tele for den gode helhedsoplevelse. Mine tips til tele: 1. Lyd imødekommende i telefonen 2. Tilbyd et glas vand, når gæsten ankommer 3. Tilbyd et bad 4. Fortæl om tidsplanen holder Tilføj selv flere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DANSKEANJA 58 Skrevet 27. November, 2023 Nu er det kbh du taler om. Men Haderup og Vojens bliver der altid tilbudt bad og kolde kildevand på flaske. Jeg sider uden tele og har altid to kasser vand med rund Alm kildevand og med citrus. Jeg tilbyder altid bad før og efter. jeg hjælper også nogle gange som telefon pige og tilbyder det samme. Men dejligt at du kommer med konstruktiv kritik. go dag til dig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 788 Skrevet 27. November, 2023 Jeg må erkende at jeg over de sidste 20år som sexkunde som hovedregel har oplevet at telefondamerne er ganske service orienterede. Det er min oplevelse at alle punkter på trådstarters forslag bliver tilgodeset. Bevares der har da været små svipsere, men ikke noget jeg har oplevet som en tendens - snarere det modsatte. K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 27. November, 2023 (edited) Kanon1 skrev, for 12 minutter siden: Jeg må erkende at jeg over de sidste 20år som sexkunde som hovedregel har oplevet at telefondamerne er ganske service orienterede. Det er min oplevelse at alle punkter på trådstarters forslag bliver tilgodeset. Bevares der har da været små svipsere, men ikke noget jeg har oplevet som en tendens - snarere det modsatte. Det er også min erfaring. Serviceniveauet er ganske højt med enkelte svipsere indimellem. Kun en enkelt gang har jeg været ude for en stresset teledame, der som svar på mit spørgsmål sagde 'jeg kan ikke fortælle dig noget om pigerne, jeg er afløser.' Redigeret 27. November, 2023 af henlan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 27. November, 2023 (edited) Nu går der år i mellem at jeg besøger et dansk bordel. Senest var til Pussy Party på Pussy Galores. Jeg synes at der mangler lidt i at brandet går mere gennemført igen i alle led. Fra hjemmesiden med logoet og formidlingen på hjemmesiden, til mødet i døren når du besøger bordellet. Der mangler lige som en service manual, der kunne begynde med profil tøj med logo til teledamerne. Som er ens for alle teledamer, kunderne som de første møder i døren. Et rullebord med en kapsel kaffe maskine, vandkoger og en boks med tebreve og kakao. Samt en skål med assorterede søde godbider til. Hvis gæsten så alligevel beder om Instant kaffe, så får han bare det. Et mini køleskab uden dåsevand, men med flasker med skruelåg. Cola, Fanta, Mineralvand med og uden brus. Et glas med is til Præsenteret og betjent af teledamen når gæsten bliver budt velkommen. Det handler om formidling og præsentation. En mere stringent ensartet manual for det, tror jeg vil kunne optimere indtrykket af og oplevelsen af et stærkt brand. Som eksempelvis Pussy Galores. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 27. November, 2023 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg