Hop til indhold
Bobby CPH

Nicole Bülow, Pussy Galores

Recommended Posts

Tiden går hurtigt i godt selskab. Så de 30 minutter, som jeg tilbragte med Nicole Bülow her til morgen, forsvandt alt for hurtigt.

Det var bidende koldt udenfor, indenfor på @Pussy Galores var der lunere, og i selskab med Nicole fik jeg varmen helt.

Mens Nicole stod foran mig, sad jeg på sengen efter mit bad kun iført håndklæde om lænden. Jeg pakkede hende langsomt ud af hendes lingeri, og da jeg tog hendes bh af, var jeg overbevist om, at bryster er det bedste i hele verden. Men da jeg vendte hende rundt, blev jeg overbevist om, at numser er universets centrum, ja måske meningen med livet. Sagt med andre ord, så er Nicole udstyret med en smuk og petit krop, der buler ud de helt rigtige steder. Efter mine hænder havde udforsket hendes krop, lagde vi os ned på sengen og nussede lidt, før vi gik i gang med den mere frække del. Som sagt så gik tiden alt for hurtigt, men vi nåede både den fysiske del af aftalen og lidt pudesnak bagefter.

Nicole er en køn pige, der skaber en naturlig og afslappet stemning. Og hun har også noget mellem ørerne, så vi fik lige vendt bl.a. OK23. Hvis bare alle mine samtaler om noget så usexet som OK23 foregik med en nøgen kvinde ved min side, så ville jeg være noget mere tilfreds til min næste MUS med min chef. Høj gentagelsesfare.

Link til Nicole Bülow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeglad skrev, for 16 minutter siden:

Tak for god anmeldelse. Men du har kommet til at lægge den under efterlysninger. Kan du flytte den op under anmeldelser, så den bliver set?

Har bedt admin om at gøre det nu. Det gik nok lidt stærkt med at lægge anmeldelsen på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var i øvrigt mit første besøg hos Nicole, og derfor bookede  jeg 30 min., så vi havde god tid. Nu, hvor jeg kender hende en lille smule, kunne jeg godt være fristet af hendes juletilbud med en quickie til 800,- kr. Under alle omstændigheder er sådan en fræk aftale mandag morgen en god måde at starte ugen på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 51 minutter siden:

Nicole er virkelig skøn og lækker - jeg har også haft fornøjelsen flere gange og altid gået storsmilende fra PG. 
K

Og jeg tumbe, der kun har nået at skrive med Nicole..

.:huh::P:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 52 minutter siden:

Nicole er virkelig skøn og lækker - jeg har også haft fornøjelsen flere gange og altid gået storsmilende fra PG. 
K

Og jeg tumbe, der kun har nået at skrive med Nicole..

.:huh::P:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 minutter siden:

Det er jo så godt begyndt, men følger du op med et besøg :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja! Og meget snart.

Mine tosserier er ikke alle selvforskyldte. Hoste, forkølelse, vintersurhed, OECD og ATP, alt i en pærevælling, så jeg måtte rejse på rekonvalesens til Italiens sol...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun er en rising star, sådan en man kan bruge en time med.

Jeg elsker dog at drille hende, sidst jeg var sammen med hende bad jeg hende om at ydmyge mig, hvorefter hun sagde at hvis hun mødte mig i byen ville hun ikke knaldes af mig op grund af at jeg havde en lille pik, hvorefter jeg koldt svarede "men det kan du ikke vide, fordi jeg vil have tøj på".

Der blev hun paf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby CPH skrev, for 10 timer siden:

Har bedt admin om at gøre det nu. Det gik nok lidt stærkt med at lægge anmeldelsen på :)

Som et lille fif så kan man jo kopiere sin tekst og lægge den ind på "Anmeldelser" også.

Så ligger den ganske vist stadig på "Efterlysninger", men er dog også kommet på "Anmeldelser":

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...