Hop til indhold
Yannick

Frygt for sygdomme

Recommended Posts

Hej derude, 
Hej derude, Jeg havde en aftale med en pige i morges.
Jeg havde set meget frem til at mødes med hende for i beskederne er hun enormt sød, og hun ser også enormt lækker ud (har ikke mødt hende før), men jeg aflyste fordi jeg er blevet bange for at få en kønssygdom.
Jeg har prøvet syv piger før og er aldrig blevet smittet, men nu har den her frygt sneget sig ind i mig. Som regel vil jeg gerne kysse og have BJ uden og selvfølgelig sex med kondom. Men som regel går jeg uden om at slikke pigen. 
Kan I sige mig noget om min frygt er ubegrundet? Hun skrev også meget pænt tilbage at hun ikke var smittet med noget, at hun ikke kunne se nogen fare, når hun brugte kondom og at hun ville have valgt en anden type arbejde, hvis hun var bekymret. 
Hvad tænker I derude? Skal jeg bare hoppe ud i det igen?
Hav en god dag

Yannick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Yannick skrev, for 1 time siden:

Hej derude, 
Jeg havde set meget frem til at mødes med hende for i beskederne er hun enormt sød, og hun ser også enormt lækker ud (har ikke mødt hende før), men jeg aflyste fordi jeg er blevet bange for at få en kønssygdom.
Jeg har prøvet syv piger før og er aldrig blevet smittet, men nu har den her frygt sneget sig ind i mig. Som regel vil jeg gerne kysse og have BJ uden og selvfølgelig sex med kondom. Men som regel går jeg uden om at slikke pigen. 
Kan I sige mig noget om min frygt er ubegrundet? Hun skrev også meget pænt tilbage at hun ikke var smittet med noget, at hun ikke kunne se nogen fare, når hun brugte kondom og at hun ville have valgt en anden type arbejde, hvis hun var bekymret. 
Hav en god dag

Yannick

Så må du have fat i et par slikkelapper

https://www.sinful.dk/par/bedre-sex/bedre-oralsex/slikkelap

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal være meget standhaftig for ikke at falde i… når først musikken spiller kan det være svært at sige nej tak. Alt hvor der er slimhinde kontakt medfører risiko for smitte. Den mere usynlige og den nange ofte ikke tænker på er risiko for smitte ned HPV, som jo desværre kan give cancer i penis, mund og svælg - der er ingen behandlings muligheder. Denne risiko løber man på trods af brug af kondom. Smitte kan overføres fra dine fingre hvis du har haft dem mellem hendes ben. Risiko løber man altid…. også når man går over gaden. Vi lever vel kun ‘en gang, så man må jo vælge hvilke oplevelser man vil have med sig på den sidste rejse…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lev det nu det satans liv :x

Er 52 har været aktiv med gp i mange år, har endnu min første kønssygdom tilgode, bliver testet jævnligt grundet mit aktive liv.

lad ikke frygten styre dit liv, men lev med sund fornuft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Yannick skrev, for 7 timer siden:

Som regel vil jeg gerne kysse og have BJ uden og selvfølgelig sex med kondom. Men som regel går jeg uden om at slikke pigen. 

Du vil gerne have ubeskyttet oral men du vil ikke slikke kvinden? Sikke en gentleman du er :mellow:

Hvis den ene af jer har en kønssygdom smitter den også ved BJ uden. Det gør ingen særlig forskel at du ikke slikker. Som JohnP skriver så er det kontakt med slimhinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil tro, at mange, af damerne bliver tjekket oftere end resten, af befolkningen.
Der er jo rigtig mange, som i deres annoncer skriver fransk uden / blowjob without.
Men ja risikoen er der selvfølgelig - men og det er bare hvad jeg selv mener.
Hvis der var rigtig mange, som fik det når de/vi besøger damerne. Tjah så ville der uden tvivl være skrevet rigtig meget om det herinde. 
Såsom advarsler.

Go aften til jer alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Yannick skrev, for 8 timer siden:

Hej derude, 
Hav en god dag

Yannick

Fuldstændigt - der er noget der hedder læger og medicin, hvis du skulle være så uheldig. Tror også dit indlæg er forkert placeret, da det vel nærmere er en slags debat du ønsker

I øvrigt debatter desangående som der findes utallige af under fri debat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Yannick jeg kan sagtens sætte mig ind i dit dillema, jeg er også meget påpasselig, når jeg er sammen med en GP. Jeg vælger ikke at slikke dme og får BJ med kondom. Der er enkelte hvor jeg har været meeeget tæt på at bryde mine principper fordi jeg stoler på dem. Det er professionelle GP'er der formodentlig har bedre styr på smitte og kontrol end gennemsnittet.

Grabbing skrev, for 21 timer siden:

Hvis den ene af jer har en kønssygdom smitter den også ved BJ uden. Det gør ingen særlig forskel at du ikke slikker. Som JohnP skriver så er det kontakt med slimhinder.

@Grabbing har en pointe, er pigen smittet vil oral uden beskyttelse medføre en risiko. Dog er er det forhold at det er den udøvende der løber den største risiko, det vil sige at det er mere sikkert at få BJ uden kondom end at slikke pigen. Det er velbeskrevet i litteraturen på området og i statistikken. Det skal dog siges at oral uden kondom er lav risiko og i forhold til HIV smitte er der ingen dokumenterede sager hvor smitte er overført udelukkende ved oral sex.

JohnP skrev, den 27.11.2023 at 15:42:

Smitte kan overføres fra dine fingre hvis du har haft dem mellem hendes ben

I teorien er det helt korrekt, men det meste virus dør ved kontakt med luften, men man skal være opmærksom på ikke lige at klø sig iøjnene efter man har pillet ved missen ;)

Statistik kan være hjælpsomt til at få et indblik i den reelle risiko, men det hjælper sjældent på din frygt. Gør op med dig selv om du kan acceptere risikoen og træf valget, sørg for at chekke dig selv for evt. rifter før besøg og besøg de professionelle piger der tager vare på sig selv, så er du så sikker som man kan blive. 

Jeg håber at du kan bruge mit svar.

Ærbødigst,

Dr Mabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...