Petit is favorit 28 Skrevet 26. November, 2023 Mon der er nogen som har besøgt hende her ? jeg kan ikk rigtig lure om den er fake, syntes priserne virker lidt for gode til at være sande. https://annoncelight.dk/showad/390593 håber der er nogen som kan hjælpe mig på hej her, enten ved at have besøgt GP eller give mig ret i min forundring over de i mine øjne lave priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 119 Skrevet 26. November, 2023 Petit is favorit skrev, for 5 minutter siden: Mon der er nogen som har besøgt hende her ? jeg kan ikk rigtig lure om den er fake, syntes priserne virker lidt for gode til at være sande. https://annoncelight.dk/showad/390593 håber der er nogen som kan hjælpe mig på hej her, enten ved at have besøgt GP eller give mig ret i min forundring over de i mine øjne lave priser. Nu er det en helt ny annoncør der er startet i dag, så der er nok ikke et væld der endnu har besøgt hende. desuden er hendes priser vel som 90% af de øvrige glædespigers. tag du en for holdet og giv gerne din anmeldelse efterfølgende. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 28 Skrevet 27. November, 2023 Fri fugl. fair nok havde ikk set dato for oprettelse af hendes profil. hun er der en lille uge så man skal være hurtig, jeg overvejere det men hører gerne hvis andre kommer forbi hende inden. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Teach 68 Skrevet 27. November, 2023 Petit is favorit skrev, 1 time siden: jeg overvejere det Hvis du kommer afsted så meld gerne tilbage. Hun ser flot ud - hvis billederne er af hende selvfølgelig. Dbh Teach 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 28 Skrevet 27. November, 2023 Billederne er fra et sol center i Hjørring så tror billederne er ægte nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 27. November, 2023 Følger lige med her ser interesant ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 29. November, 2023 Jeg har prøvet at kontakte Nelly i dag men har endnu ikke hørt fra hende. Er der stadig ingen der har besøgt eller hørt fra hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GB77 Skrevet 1. December, 2023 Ikke noget stort hit. Østeuropæisk plastic. Mekanisk tilgang og ret uinteresseret i at være med. Ydermere var det stilleleg pga bofæller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 1. December, 2023 GB77 skrev, for 7 timer siden: Ikke noget stort hit. Østeuropæisk plastic. Mekanisk tilgang og ret uinteresseret i at være med. Ydermere var det stilleleg pga bofæller. Lyder ikke som den helt stor oplevelse tak for indput, men tror ikke det bliver hende der står for tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaptajnhook 0 Skrevet 6. December, 2023 Guest GB77 skrev, den 1.12.2023 at 08:41: Ikke noget stort hit. Østeuropæisk plastic. Mekanisk tilgang og ret uinteresseret i at være med. Ydermere var det stilleleg pga bofæller. Bofæller? Hvordan skal det forståes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg