Johnny2022 36 Skrevet 26. November, 2023 Hej, Prøvede at ringe til 91992011 men fik ikke fat i nogen Er der nogle som kan fortælle om denne person? https://annoncelight.dk/showad/385594 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 957 Skrevet 26. November, 2023 (edited) Hej Johnny, man skal ikke tage alting bogstaveligt, men måske i dette tilfælde? "Skriv en besked til mit nummer, på 91992011 så aftaler vi..." Det er mit indtryk, at en hel del af pigerne foretrækker en SMS, som de kan svare på når det passer ind. Og husk at fortælle os, hvordan det gik, hvis du får en aftale Redigeret 26. November, 2023 af Blueberry 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnny2022 36 Skrevet 26. November, 2023 Blueberry skrev, 1 time siden: Hej Johnny, man skal ikke tage alting bogstaveligt, men måske i dette tilfælde? "Skriv en besked til mit nummer, på 91992011 så aftaler vi..." Det er mit indtryk, at en hel del af pigerne foretrækker en SMS, som de kan svare på når det passer ind. Og husk at fortælle os, hvordan det gik, hvis du får en aftale Jeg glemte at nævne at jeg lige skrev først til hende men intet svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 350 Skrevet 26. November, 2023 Næææ, ingen respons Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newmoon 31 Skrevet 6. Juli, 2024 Har en aftale med hende i morgen, men kan ikke finde nogle anmeldelser. Er her en som kan hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9523 Skrevet 6. Juli, 2024 PoulPik skrev, for 2 timer siden: Annoncen er væk Næ. Kender du den om Århusianeren, der skulle tjekke om blinklyset virkede? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newmoon 31 Skrevet 6. Juli, 2024 Announcement er oppe igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 350 Skrevet 7. Juli, 2024 Bebop skrev, den 6.7.2024 at 13:55: Næ. Kender du den om Århusianeren, der skulle tjekke om blinklyset virkede? Kender du, de typer der altid syntes de liiiige har noget at bidrage med? Selvom det er ligegyldigt Annoncen var væk, kan se den er oppe igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1845 Skrevet 8. Juli, 2024 (edited) @PoulPik og @Bebop i taler forbi hinanden. Poul siger at annoncen er væk og Bebop siger "næ."..... ..... men supplerer så lige med lidt sjovhed. Nu har Poul så lige fået lyst til at gå i rette med Bebop og være belærende i en efterlysning. Bebop opfatter det som om at han blot har sagt Næ - og så lige været lidt sjov. Poul opfatter det som støj og føler at det er ok i en efterlysning at korrigere - og nu får jeg rapporter på at i støjer i en efterlysning. Her har vi et godt eksempel på at 2 erfarne brugere skriver mere end hvad der er relevant for tråden og bliver irriteret på hinanden og irriterer andre. Lad være. Hold jer begge til det konkrete - så glider det hele lidt lettere og vi bliver ikke irriteret på hinanden eller spilder hinandens tid. Nu tilbage til trådstarters emne. Redigeret 8. Juli, 2024 af Stapler 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg