Lasse333 34 Skrevet 26. November, 2023 https://annoncelight.dk/showad/301104Hej jeg har flere gange før besøgt Erica og det er en glæde hvergang. Erica er i København og jeg har valgt at tage weekenden her ovre for at møde hinde. jeg fik ordre på at møde hinde i HM butikken på amartorv hun strakte hånden frem og jeg kyssede hånden og derefter bad hun mig gå ind i prøve rum nr 4 og trække bukserne ned om knæene, efter 1-2 min kom hin ind gik på knæ og monterede et pikbur på mig. Nøglen fik jeg lov til at sætte i hindes halskæde så hun vidste hvor den var efter følgende gik vi på sushi restaurant og spiste sammen. Under middagen tog hun en drikke dunk frem fra tasken og fyldte midt halvtomme hvidvins glas op med hindes egne dråber og hun hældte lidt ud over min mad og grinte og beordrede mig til at spise efter vi havde spist havde hun en anden aftale og jeg fik at vide at hun ville kontakte mig i løbet af weekenden så nu sider jeg her i cph på hotel med pikbur på og håber jeg får det af i weekenden 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 26. November, 2023 Lasse333 skrev, for 18 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/301104Hej jeg har flere gange før besøgt Erica og det er en glæde hvergang. Erica er i København og jeg har valgt at tage weekenden her ovre for at møde hinde. jeg fik ordre på at møde hinde i HM butikken på amartorv hun strakte hånden frem og jeg kyssede hånden og derefter bad hun mig gå ind i prøve rum nr 4 og trække bukserne ned om knæene, efter 1-2 min kom hin ind gik på knæ og monterede et pikbur på mig. Nøglen fik jeg lov til at sætte i hindes halskæde så hun vidste hvor den var efter følgende gik vi på sushi restaurant og spiste sammen. Under middagen tog hun en drikke dunk frem fra tasken og fyldte midt halvtomme hvidvins glas op med hindes egne dråber og hun hældte lidt ud over min mad og grinte og beordrede mig til at spise efter vi havde spist havde hun en anden aftale og jeg fik at vide at hun ville kontakte mig i løbet af weekenden så nu sider jeg her i cph på hotel med pikbur på og håber jeg får det af i weekenden Hun ser fræk ud...pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JegVilDomineres 41 Skrevet 27. November, 2023 Der lyder som er frækt setup. Glæder mig til at høre slutningen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 714 Skrevet 27. November, 2023 Kan nogen oplyse hendes nationalitet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 29. November, 2023 Lasse333 skrev, den 26.11.2023 at 08:52: https://annoncelight.dk/showad/301104Hej jeg har flere gange før besøgt Erica og det er en glæde hvergang. Erica er i København og jeg har valgt at tage weekenden her ovre for at møde hinde. jeg fik ordre på at møde hinde i HM butikken på amartorv hun strakte hånden frem og jeg kyssede hånden og derefter bad hun mig gå ind i prøve rum nr 4 og trække bukserne ned om knæene, efter 1-2 min kom hin ind gik på knæ og monterede et pikbur på mig. Nøglen fik jeg lov til at sætte i hindes halskæde så hun vidste hvor den var efter følgende gik vi på sushi restaurant og spiste sammen. Under middagen tog hun en drikke dunk frem fra tasken og fyldte midt halvtomme hvidvins glas op med hindes egne dråber og hun hældte lidt ud over min mad og grinte og beordrede mig til at spise efter vi havde spist havde hun en anden aftale og jeg fik at vide at hun ville kontakte mig i løbet af weekenden så nu sider jeg her i cph på hotel med pikbur på og håber jeg får det af i weekenden Fik du Pikburet af ?? Hvad skete der yderligere ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse333 34 Skrevet 30. November, 2023 Jeg skal nok fortælle slutningen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henriette506 14 Skrevet 12. December, 2023 Liderbassen skrev, den 29.11.2023 at 17:27: Fik du Pikburet af ?? Hvad skete der yderligere ?? Det er godt nok længe han sidder på det hotel værelse og venter 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 285 Skrevet 15. December, 2023 Henriette506 skrev, den 12.12.2023 at 18:53: Det er godt nok længe han sidder på det hotel værelse og venter Osse min tanke :O Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JegVilDomineres 41 Skrevet 7. Januar Mon han stadig sidder der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 7. Januar JegVilDomineres skrev, for 6 minutter siden: Mon han stadig sidder der Hvis han ikke er sart så har jeg en boltsaks 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roben 10 Skrevet 7. Januar Jørgensen skrev, den 27.11.2023 at 21:31: Kan nogen oplyse hendes nationalitet? Hun er russer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg