Hop til indhold
Lasse333

Dominatrix Erica

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/301104Hej 

jeg har flere gange før besøgt Erica og det er en glæde hvergang.

Erica er i København og jeg har valgt at tage weekenden her ovre for at møde hinde. 
jeg fik ordre på at møde hinde i HM butikken på amartorv 

hun strakte hånden frem og jeg kyssede hånden og derefter bad hun mig gå ind i prøve rum nr 4 og trække bukserne ned om knæene, efter 1-2 min kom hin ind gik på knæ og monterede et pikbur på mig. Nøglen fik jeg lov til at sætte i hindes halskæde så hun vidste hvor den var 

efter følgende gik vi på sushi restaurant og spiste sammen. Under middagen tog hun en drikke dunk frem fra tasken og fyldte midt halvtomme hvidvins glas op med hindes egne dråber 

og hun hældte lidt ud over min mad og grinte og beordrede mig til at spise 

efter vi havde spist havde hun en anden aftale og jeg fik at vide at hun ville kontakte mig i løbet af weekenden 

så nu sider jeg her i cph på hotel med pikbur på og håber jeg får det af i weekenden 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse333 skrev, for 18 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/301104Hej 

jeg har flere gange før besøgt Erica og det er en glæde hvergang.

Erica er i København og jeg har valgt at tage weekenden her ovre for at møde hinde. 
jeg fik ordre på at møde hinde i HM butikken på amartorv 

hun strakte hånden frem og jeg kyssede hånden og derefter bad hun mig gå ind i prøve rum nr 4 og trække bukserne ned om knæene, efter 1-2 min kom hin ind gik på knæ og monterede et pikbur på mig. Nøglen fik jeg lov til at sætte i hindes halskæde så hun vidste hvor den var 

efter følgende gik vi på sushi restaurant og spiste sammen. Under middagen tog hun en drikke dunk frem fra tasken og fyldte midt halvtomme hvidvins glas op med hindes egne dråber 

og hun hældte lidt ud over min mad og grinte og beordrede mig til at spise 

efter vi havde spist havde hun en anden aftale og jeg fik at vide at hun ville kontakte mig i løbet af weekenden 

så nu sider jeg her i cph på hotel med pikbur på og håber jeg får det af i weekenden 

 

 

 

Hun ser fræk ud...pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse333 skrev, den 26.11.2023 at 08:52:

https://annoncelight.dk/showad/301104Hej 

jeg har flere gange før besøgt Erica og det er en glæde hvergang.

Erica er i København og jeg har valgt at tage weekenden her ovre for at møde hinde. 
jeg fik ordre på at møde hinde i HM butikken på amartorv 

hun strakte hånden frem og jeg kyssede hånden og derefter bad hun mig gå ind i prøve rum nr 4 og trække bukserne ned om knæene, efter 1-2 min kom hin ind gik på knæ og monterede et pikbur på mig. Nøglen fik jeg lov til at sætte i hindes halskæde så hun vidste hvor den var 

efter følgende gik vi på sushi restaurant og spiste sammen. Under middagen tog hun en drikke dunk frem fra tasken og fyldte midt halvtomme hvidvins glas op med hindes egne dråber 

og hun hældte lidt ud over min mad og grinte og beordrede mig til at spise 

efter vi havde spist havde hun en anden aftale og jeg fik at vide at hun ville kontakte mig i løbet af weekenden 

så nu sider jeg her i cph på hotel med pikbur på og håber jeg får det af i weekenden 

 

 

 

Fik du Pikburet af ?? Hvad skete der yderligere ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henriette506 skrev, den 12.12.2023 at 18:53:

Det er godt nok længe han sidder på det hotel værelse og venter 

Osse min tanke :O

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 27.11.2023 at 21:31:

Kan nogen oplyse hendes nationalitet? 

Hun er russer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...