Hop til indhold

Dominatrix Erica

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/301104Hej 

jeg har flere gange før besøgt Erica og det er en glæde hvergang.

Erica er i København og jeg har valgt at tage weekenden her ovre for at møde hinde. 
jeg fik ordre på at møde hinde i HM butikken på amartorv 

hun strakte hånden frem og jeg kyssede hånden og derefter bad hun mig gå ind i prøve rum nr 4 og trække bukserne ned om knæene, efter 1-2 min kom hin ind gik på knæ og monterede et pikbur på mig. Nøglen fik jeg lov til at sætte i hindes halskæde så hun vidste hvor den var 

efter følgende gik vi på sushi restaurant og spiste sammen. Under middagen tog hun en drikke dunk frem fra tasken og fyldte midt halvtomme hvidvins glas op med hindes egne dråber 

og hun hældte lidt ud over min mad og grinte og beordrede mig til at spise 

efter vi havde spist havde hun en anden aftale og jeg fik at vide at hun ville kontakte mig i løbet af weekenden 

så nu sider jeg her i cph på hotel med pikbur på og håber jeg får det af i weekenden 

Skrevet
Lasse333 skrev, for 18 minutter siden:

Erica er i København og jeg har valgt at tage weekenden her ovre for at møde hinde. 

hun strakte hånden frem og jeg kyssede hånden og derefter bad hun mig gå ind i prøve rum nr 4 og trække bukserne ned om knæene, efter 1-2 min kom hin ind gik på knæ og monterede et pikbur på mig. Nøglen fik jeg lov til at sætte i hindes halskæde så hun vidste hvor den var 

efter følgende gik vi på sushi restaurant og spiste sammen. Under middagen tog hun en drikke dunk frem fra tasken og fyldte midt halvtomme hvidvins glas op med hindes egne dråber 

efter vi havde spist havde hun en anden aftale og jeg fik at vide at hun ville kontakte mig i løbet af weekenden 

så nu sider jeg her i cph på hotel med pikbur på og håber jeg får det af i weekenden 

Hun ser fræk ud...pris?

Skrevet
Lasse333 skrev, den 26.11.2023 at 08:52:

Fik du Pikburet af ?? Hvad skete der yderligere ??

• 2 weeks later...
Skrevet
Liderbassen skrev, den 29.11.2023 at 17:27:

Fik du Pikburet af ?? Hvad skete der yderligere ??

Det er godt nok længe han sidder på det hotel værelse og venter 

Skrevet
Henriette506 skrev, den 12.12.2023 at 18:53:

Det er godt nok længe han sidder på det hotel værelse og venter 

Osse min tanke :O

• 4 weeks later...
Skrevet
JegVilDomineres skrev, for 6 minutter siden:

Mon han stadig sidder der :)

Hvis han ikke er sart så har jeg en boltsaks ;)

Skrevet
Jørgensen skrev, den 27.11.2023 at 21:31:

Kan nogen oplyse hendes nationalitet? 

Hun er russer 

• 1 year later...
Skrevet

Fuck mon han nogensinde fik det pikbur af ??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.