Hop til indhold

Recommended Posts

Mastager skrev, for 45 minutter siden:

Hey folkens..

Nogle der har været i Brædstrup og nydt lidt massage på Bredgade måske? Har hørt lidt rygter om der måske er lidt at hente et sted der? 

Der er 2 massage shop der , hvilken ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 6 timer siden:

Ingen der har været der ? 

Ser frem til at høre om dit besøg , rygter siger at der er mere end massage der :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er klart :lol: men dem jeg har set i Brædstrup, har en alder hvor hvert stik tæller :D er der ungt thai blod i Brædstrup?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trol skrev, for 53 minutter siden:

Ja det er klart :lol: men dem jeg har set i Brædstrup, har en alder hvor hvert stik tæller :D er der ungt thai blod i Brædstrup?

:lol:Der er forholdsvist ungt kød ja. Penny Thai massage. Midt trediverne vil jeg gætte på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 10 timer siden:

:lol:Der er forholdsvist ungt kød ja. Penny Thai massage. Midt trediverne vil jeg gætte på. 

Måtte lige google hende/stedet af ren nysgerrighed ... det var et for mig velkendt ansigt der dukkede op. Hun har tidligere haft sin gang i Horsens. De fleste af billederne på klinikkens facebookside er faktisk taget der hvor hun tidligere arbejdede i Horsens - nogle af dem er endda med ejeren derfra :lol: Jeg mener hun lige har rundet de 40, men jeg er ikke helt sikker. Jeg er dog ret sikker på at man kan få lige hvad man ønsker, hvis man ellers er villig til at betale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 10 timer siden:

Måtte lige google hende/stedet af ren nysgerrighed ... det var et for mig velkendt ansigt der dukkede op. Hun har tidligere haft sin gang i Horsens. De fleste af billederne på klinikkens facebookside er faktisk taget der hvor hun tidligere arbejdede i Horsens - nogle af dem er endda med ejeren derfra :lol: Jeg mener hun lige har rundet de 40, men jeg er ikke helt sikker. Jeg er dog ret sikker på at man kan få lige hvad man ønsker, hvis man ellers er villig til at betale. 

Jeg tror de havde det sammen der i Horsens, og nu har hun så hendes egen i Brædstrup der :rolleyes: Jeg synes hun ser rigtig fin ud :wub:Har du besøgt hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har vist fået massage af hende en enkelt gang i Horsens for længe siden, men jeg har mødt hende til et par fester ...  Hun er helt bestemt en meget smuk kvinde.  Hun virker umiddelbart sød og høflig, men kan hurtig miste interessen hvis hun ikke bliver vartet godt og grundigt op. Fik at vide af en af de andre thaier at jeg skulle passe på med hende for hun var meget grådig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har vist fået massage af hende en enkelt gang i Horsens for længe siden, men jeg har mødt hende til et par fester ...  Hun er helt bestemt en meget smuk kvinde.  Hun virker umiddelbart sød og høflig, men kan hurtig miste interessen hvis hun ikke bliver vartet godt og grundigt op. Fik at vide af en af de andre thaier at jeg skulle passe på med hende for hun var meget grådig. 

Okay ;) Jeg tænker de fleste thaier der arbejder med massage i dk kan virke sådan. De gør det jo nok i de fleste tilfælde for pengene. 

Men du må da besøge hende i Brædstrup igen. Jeg synes hun var vældig sød i hvert fald. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...