Mastager 175 Skrevet 24. November, 2023 Hey folkens.. Nogle der har været i Brædstrup og nydt lidt massage på Bredgade måske? Har hørt lidt rygter om der måske er lidt at hente et sted der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 36 Skrevet 24. November, 2023 Mastager skrev, for 45 minutter siden: Hey folkens.. Nogle der har været i Brædstrup og nydt lidt massage på Bredgade måske? Har hørt lidt rygter om der måske er lidt at hente et sted der? Der er 2 massage shop der , hvilken ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 25. November, 2023 Jeg tænkte på Penny Thai massage.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 27. November, 2023 Ingen der har været der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 164 Skrevet 27. November, 2023 Mastager skrev, for 2 timer siden: Ingen der har været der ? Du må prøve selv og så fortælle om oplevelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 36 Skrevet 27. November, 2023 Mastager skrev, for 6 timer siden: Ingen der har været der ? Ser frem til at høre om dit besøg , rygter siger at der er mere end massage der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 5. December, 2023 Ja det vil jeg da også gerne hører lidt mere om. Har ikke hørt rygtet. Var der selv i sommeren, meen kun massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 5. December, 2023 Har aldrig hørt at der skulle være mulighed for fp ved thai massage i Brædstrup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 5. December, 2023 Skriv gerne en pm hvis det ikke må komme ud her på siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 5. December, 2023 Der tilbydes lidt af hvert mere siger jeg ikke lige her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 5. December, 2023 Ja det er klart men dem jeg har set i Brædstrup, har en alder hvor hvert stik tæller er der ungt thai blod i Brædstrup? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 5. December, 2023 Trol skrev, for 53 minutter siden: Ja det er klart men dem jeg har set i Brædstrup, har en alder hvor hvert stik tæller er der ungt thai blod i Brædstrup? Der er forholdsvist ungt kød ja. Penny Thai massage. Midt trediverne vil jeg gætte på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 807 Skrevet 6. December, 2023 Mastager skrev, for 10 timer siden: Der er forholdsvist ungt kød ja. Penny Thai massage. Midt trediverne vil jeg gætte på. Måtte lige google hende/stedet af ren nysgerrighed ... det var et for mig velkendt ansigt der dukkede op. Hun har tidligere haft sin gang i Horsens. De fleste af billederne på klinikkens facebookside er faktisk taget der hvor hun tidligere arbejdede i Horsens - nogle af dem er endda med ejeren derfra Jeg mener hun lige har rundet de 40, men jeg er ikke helt sikker. Jeg er dog ret sikker på at man kan få lige hvad man ønsker, hvis man ellers er villig til at betale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 6. December, 2023 møgsvinet skrev, for 10 timer siden: Måtte lige google hende/stedet af ren nysgerrighed ... det var et for mig velkendt ansigt der dukkede op. Hun har tidligere haft sin gang i Horsens. De fleste af billederne på klinikkens facebookside er faktisk taget der hvor hun tidligere arbejdede i Horsens - nogle af dem er endda med ejeren derfra Jeg mener hun lige har rundet de 40, men jeg er ikke helt sikker. Jeg er dog ret sikker på at man kan få lige hvad man ønsker, hvis man ellers er villig til at betale. Jeg tror de havde det sammen der i Horsens, og nu har hun så hendes egen i Brædstrup der Jeg synes hun ser rigtig fin ud Har du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 807 Skrevet 6. December, 2023 Jeg har vist fået massage af hende en enkelt gang i Horsens for længe siden, men jeg har mødt hende til et par fester ... Hun er helt bestemt en meget smuk kvinde. Hun virker umiddelbart sød og høflig, men kan hurtig miste interessen hvis hun ikke bliver vartet godt og grundigt op. Fik at vide af en af de andre thaier at jeg skulle passe på med hende for hun var meget grådig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 6. December, 2023 møgsvinet skrev, for 10 minutter siden: Jeg har vist fået massage af hende en enkelt gang i Horsens for længe siden, men jeg har mødt hende til et par fester ... Hun er helt bestemt en meget smuk kvinde. Hun virker umiddelbart sød og høflig, men kan hurtig miste interessen hvis hun ikke bliver vartet godt og grundigt op. Fik at vide af en af de andre thaier at jeg skulle passe på med hende for hun var meget grådig. Okay Jeg tænker de fleste thaier der arbejder med massage i dk kan virke sådan. De gør det jo nok i de fleste tilfælde for pengene. Men du må da besøge hende i Brædstrup igen. Jeg synes hun var vældig sød i hvert fald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg