Guest100 80 Skrevet 23. November, 2023 https://annoncelight.dk/showad/361381 Er der en eller flere som har besøgt denne smukke kvinde ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 28 Skrevet 23. November, 2023 Jeg er lige med på en lytter her, hun ser spændene ud hvem tager en for holdet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest100 80 Skrevet 23. November, 2023 Stenbukken4700 skrev, for 2 timer siden: Har du ? Hvis jeg havde, så var det blevet til en anmeldelse og ikke en efterlysning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 23. November, 2023 Har været der. for engang skyld en afdeling mørke piger der leverer varen. bestilte en time men gik efter 45 min, mindet var ikke hendes skyld. hun er glad og smilende. Der er nok lidt flere kg end på billeder men absolut ikke noget der gør noget efter min smag. var glad og tilfreds da jeg gik. i kan roligt besøge hende, hun er der en uges tid endnu sagde hun. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 842 Skrevet 19. Maj, 2024 Så hun ud som på billederne, @Krill? Dér ser det ellers ud til at hun har helt flad mave og er ret fit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg