liderlig o 1 Skrevet 22. November, 2023 Hej jeg helt ny her inde og jeg søger lidt hjælp jeg søger en pige der kan komme og gøre rent med lidt hygge oveni, hvor kan jeg finde dem ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 22. November, 2023 liderlig o skrev, for 6 minutter siden: Hej jeg helt ny her inde og jeg søger lidt hjælp jeg søger en pige der kan komme og gøre rent med lidt hygge oveni, hvor kan jeg finde dem ? Prøv en thai-massage klinik - det er mit indtryk at thaipiger næsten ikke kan holde hænderne i ro, hvis de ser en opvask og bagefter er de hurtige med kost og fejebakke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1083 Skrevet 22. November, 2023 Hedder den slags piger ikke “kærester” Ej spøg til side. Måske du får nogen bud. Men kender ikke lige nogen, og har ikke umidddlbart hørt eller læst om nogen som tilbyder det. 2 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklookout 63 Skrevet 22. November, 2023 liderlig o skrev, for 4 timer siden: Hej jeg helt ny her inde og jeg søger lidt hjælp jeg søger en pige der kan komme og gøre rent med lidt hygge oveni, hvor kan jeg finde dem ? Du kan prøve at kontakte hende her. Jeg har ikke været der og kender hende ikke. Så jeg kan ikke udtale mig om hvor grundig rengøringen bliver https://annoncelight.dk/showad/390313 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 64 Skrevet 22. November, 2023 Hun kan nok godt finde ud af at pudse ettallet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 104 Skrevet 23. December, 2023 dklookout skrev, den 22.11.2023 at 17:38: Du kan prøve at kontakte hende her. Jeg har ikke været der og kender hende ikke. Så jeg kan ikke udtale mig om hvor grundig rengøringen bliver https://annoncelight.dk/showad/390313 Er der nogen, der har haft besøg af hende her ? Konceptet lyder ret fristende - og hvis man så ikke kan holde ud at knalde med hende, må man jo sætte hende i gang med at vaske gulv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 23. December, 2023 Jeg var alene i sommerhuset og sad og lurede lidt på https://www.superchat.dk/ en aften, har sommetider været heldig Der var en profil der kaldte sig "rengøringskone45" har de set hende i flere grupper også de lidt frække, fik kontakt og hoppede hurtig i et privat rum for 2. Hun ville gerne tjene 3000 kr på, at gøre rent en hel dag, efter vi havde skrevet lidt frem og tilbage, fundet ud af, at vi ikke var så langt fra hinanden, spurgte jeg ind til om det også omfattede rengøring af 1 tallet og hun svarede "ja, hvis jeg kan lide dig" vi skrev sammen i mere end en time og ente med, at blive enig om, at jeg skulle hente hende ved Busstationen i Rønde kl. 0850, kørte tidligt og fik handlet ind i MENY og var på plads ved Busstationen 0845, ud af bus 123 trådte en thai kvinde, slæbende på en stor taske, hun stod lidt og kiggede rundt og fik så øje på min bil, smilte og kom over mod mig, sted ud og hjalp med tasken, vi sagde pænt goddag med håndtryg og hun spurgte er "er dit hus meget stort og meget beskidt" forklarede hende at det var alm. og ikke særligt beskidt. Og sagde til hende "du må jo tage med ud og se det" inden hun hoppede ind i bilen tog hun lige et diskret billede af nummerpladen, som hun sendte til en eller anden, tænkte jeg som en slags sikkerhed. Vi kom ud i huset, og jeg fik slæbt tasken ind og spurte om hun ville være her i lang tid med den store taske, hun grinte og sagde hun havde flere slags arbejdstøj med. Vi spiste morgenmad sammen, mens vi talte om hvor jeg ville have gjort rent og andet løst og fast. Og så gik hun i gang med rengøringen og jeg tænkte at det nok ender med at jeg får gjort hovedrent for de 3000. Hun startede med vindurerne ud mod gade, og når hun var færdig med et vindue lukkede hun persiennerne og træk gardinet for, efter der var lukke af for indkig, slæbte hun sin taske ud på badeværelset, med en bemærkning om, at nu ville hun tage sit arbejdstøj på. Hun kom ud igen, iført en slags tjener uniform og et par korte stillet støvler , faktisk ret fræk at se på Hun forsatte med, at støve af, inden hun gik over til at støvsuge og når hun skulle ind under møblerne, forgik det med røven lige i vejret, kunne se, at hun enten ingen trusser havde på, eller var de meget små. Mens hun stod bukket ind over sofaen, gik jeg over til hende, tog hende om livet og gned mig op af hendes baller, hun kiggede op og smilte mens hun sagde "ikke nu". Gik lidt slukøret tilbage til min stol, mens hun forsatte med støvsugeren, mens jeg kiggede på. Så gik hun på badeværelset igen og kom med hendes taske og spurgte om der ingen vaskmaskine var i huset, jeg fulgte med hende ned i kælderen hvor vaske rummet er, kunne jo så godt regne ud, at tasken var fuld af vasketøj når ja, det var okay. Da vi gik op igen gik hun forrest, og jeg kunne ikke holde fingrene fra hendes skønne baller, kærtegnede dem, klemte dem lidt og der kom et lille suk fra hende. Satte mig igen på den høje stol ved køkkenøen og fulgte hendes rengøring, der blev mere og mere udforende at se på. Hun kom over til mig, kiggede på mig og følte mig i skridtet med hendes lille hånd og sagde "wauu den kan snart ikke være i dine bukser" hvorefter hun gik i gang med at befri pikke, og snart var hun i gang med et ganske frækt blow, der endte med, at første sprøjt endte langt nede i halsen på hende, andet sprøjt i ansigtet, hun "skabte" spermen af med fingrene som hun slikkede rene på en meget fræk måde. Så forsatte hun med rengøringen hun sagde " at man skulle kunne se hun havde været der" på et tidspunkt kaldte hun på mig inde fra soveværelset, da jeg kom derind, stod hun på alle fire oppe i sengen, med nederdele smøget op. Hendes skamlæber smilte til mig, smed bukserne og fik sat et gummi på, inden jeg kravlede op bag den vrikkende røv tog fat om hendes hofter og stødte pikken op i hende, hun klynkede af velvære jo hårdere jeg tog fat og stødte til, hendes krop strammede sig op i en bue inden hun kom og klaskede sammen på sengen. Hun kom hurtig til sig selv og nærmeste råbte "knep mig, knep mig" op på skulderne med hendes støvleklædte ben og forsatte med, at kneppe hende, mens jeg kiggede på liderligheden i hendes øjne, alt godt får en ende og jeg fyrrede kanonen af, vi slappede af lidt på sengen og hun spang op og forsatte med hendes rengøring. Sådan forsatte resten af dagen, kørte hende ind til den sidste bus mod Århus. Da jeg kom tilbage til huset, en hurtig tur under bruseren og kravlede jeg ned i den sirlige redte seng og sov nærmest inden hovedet ramte puden. Sådan en hovedrengøring er anstrengende 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 104 Skrevet 26. December, 2023 Det er en superfed historie, en lignende gudinde måtte gerne komme forbi her hos undertegnede. Dog ville jeg sætte pris på at det ikke var en thai, men en etnisk dansk kvinde . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 26. December, 2023 Pite skrev, den 23.12.2023 at 14:01: Jeg var alene i sommerhuset og sad og lurede lidt på https://www.superchat.dk/ en aften, har sommetider været heldig Der var en profil der kaldte sig "rengøringskone45" har de set hende i flere grupper også de lidt frække, fik kontakt og hoppede hurtig i et privat rum for 2. Hun ville gerne tjene 3000 kr på, at gøre rent en hel dag, efter vi havde skrevet lidt frem og tilbage, fundet ud af, at vi ikke var så langt fra hinanden, spurgte jeg ind til om det også omfattede rengøring af 1 tallet og hun svarede "ja, hvis jeg kan lide dig" vi skrev sammen i mere end en time og ente med, at blive enig om, at jeg skulle hente hende ved Busstationen i Rønde kl. 0850, kørte tidligt og fik handlet ind i MENY og var på plads ved Busstationen 0845, ud af bus 123 trådte en thai kvinde, slæbende på en stor taske, hun stod lidt og kiggede rundt og fik så øje på min bil, smilte og kom over mod mig, sted ud og hjalp med tasken, vi sagde pænt goddag med håndtryg og hun spurgte er "er dit hus meget stort og meget beskidt" forklarede hende at det var alm. og ikke særligt beskidt. Og sagde til hende "du må jo tage med ud og se det" inden hun hoppede ind i bilen tog hun lige et diskret billede af nummerpladen, som hun sendte til en eller anden, tænkte jeg som en slags sikkerhed. Vi kom ud i huset, og jeg fik slæbt tasken ind og spurte om hun ville være her i lang tid med den store taske, hun grinte og sagde hun havde flere slags arbejdstøj med. Vi spiste morgenmad sammen, mens vi talte om hvor jeg ville have gjort rent og andet løst og fast. Og så gik hun i gang med rengøringen og jeg tænkte at det nok ender med at jeg får gjort hovedrent for de 3000. Hun startede med vindurerne ud mod gade, og når hun var færdig med et vindue lukkede hun persiennerne og træk gardinet for, efter der var lukke af for indkig, slæbte hun sin taske ud på badeværelset, med en bemærkning om, at nu ville hun tage sit arbejdstøj på. Hun kom ud igen, iført en slags tjener uniform og et par korte stillet støvler , faktisk ret fræk at se på Hun forsatte med, at støve af, inden hun gik over til at støvsuge og når hun skulle ind under møblerne, forgik det med røven lige i vejret, kunne se, at hun enten ingen trusser havde på, eller var de meget små. Mens hun stod bukket ind over sofaen, gik jeg over til hende, tog hende om livet og gned mig op af hendes baller, hun kiggede op og smilte mens hun sagde "ikke nu". Gik lidt slukøret tilbage til min stol, mens hun forsatte med støvsugeren, mens jeg kiggede på. Så gik hun på badeværelset igen og kom med hendes taske og spurgte om der ingen vaskmaskine var i huset, jeg fulgte med hende ned i kælderen hvor vaske rummet er, kunne jo så godt regne ud, at tasken var fuld af vasketøj når ja, det var okay. Da vi gik op igen gik hun forrest, og jeg kunne ikke holde fingrene fra hendes skønne baller, kærtegnede dem, klemte dem lidt og der kom et lille suk fra hende. Satte mig igen på den høje stol ved køkkenøen og fulgte hendes rengøring, der blev mere og mere udforende at se på. Hun kom over til mig, kiggede på mig og følte mig i skridtet med hendes lille hånd og sagde "wauu den kan snart ikke være i dine bukser" hvorefter hun gik i gang med at befri pikke, og snart var hun i gang med et ganske frækt blow, der endte med, at første sprøjt endte langt nede i halsen på hende, andet sprøjt i ansigtet, hun "skabte" spermen af med fingrene som hun slikkede rene på en meget fræk måde. Så forsatte hun med rengøringen hun sagde " at man skulle kunne se hun havde været der" på et tidspunkt kaldte hun på mig inde fra soveværelset, da jeg kom derind, stod hun på alle fire oppe i sengen, med nederdele smøget op. Hendes skamlæber smilte til mig, smed bukserne og fik sat et gummi på, inden jeg kravlede op bag den vrikkende røv tog fat om hendes hofter og stødte pikken op i hende, hun klynkede af velvære jo hårdere jeg tog fat og stødte til, hendes krop strammede sig op i en bue inden hun kom og klaskede sammen på sengen. Hun kom hurtig til sig selv og nærmeste råbte "knep mig, knep mig" op på skulderne med hendes støvleklædte ben og forsatte med, at kneppe hende, mens jeg kiggede på liderligheden i hendes øjne, alt godt får en ende og jeg fyrrede kanonen af, vi slappede af lidt på sengen og hun spang op og forsatte med hendes rengøring. Sådan forsatte resten af dagen, kørte hende ind til den sidste bus mod Århus. Da jeg kom tilbage til huset, en hurtig tur under bruseren og kravlede jeg ned i den sirlige redte seng og sov nærmest inden hovedet ramte puden. Sådan en hovedrengøring er anstrengende Sådan en oplevelse og med den kvinde gad jeg sgu godt have.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg