Hop til indhold
Heine

fordomme får et skud for boven

Recommended Posts

en undersøgelse når frem til det mange vidste i forvejen - Bordelpiger er sunde piger (både mentalt og fysisk)  

 

http://si-folkesundhed.dk/upload/prostitutionsrapport.pdf

 

 

undersøgelsen omtales her:  http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article2194814.ece

 

 

Kære Heine

 

Jeg føler mig særdels frisk og sund, dog vil jeg dog sige at når jeg trykker på din øverste pdf-fil for jeg et tekst dokument der er bereganet for den enelske efterretningsteneste....for jeg kan sku ikke tyde den, og jeg er straks overbevist om at du er i ledtov med en eller anden haggervirksomhed af Gentlemen der udsender uskyldige pdf-filer i omløb toil os totalt uskyldige for at vi hiver dem over i vore computre og ser på dem som et fremmede sprog der har invaderet computeren, nu kan man jo så forveklse det med evt det jyske sprog...men nej selv efter jeg har lært mig simple jyske gloser  overstiger Heinses-kodetekst dokument mine evner og jeg ser det som et angreb på min fredelige komputer.....

 

 

Hvorfor så er gentleman som Heine gør det står ud i det uvisse men måske hans andet lin er mere gangbart det der: http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article2194814.ece

 

Vil Hakkeren Heine gentlemanden over dem alle, infisere vore putere med mæærkeloige link?

 

Er han lønnet af Mi5 eller er det mi6? spændingen stiger, for vi en udtagelse om den underlige pdf -fil?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Virker perfekt her..ingen problemer, ganske interessant læsning.

Det kan godt være det jydske sprog er sært, men vi kan trods alt

stave nogen lunde korrekt, det er mere end man kan sige om andre...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virker perfekt her..ingen problemer, ganske interessant læsning.

Det kan godt være det jydske sprog er sært, men vi kan trods alt

stave nogen lunde korrekt, det er mere end man kan sige om andre...

 

:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Virker perfekt her..ingen problemer, ganske interessant læsning.

Det kan godt være det jydske sprog er sært, men vi kan trods alt

stave nogen lunde korrekt, det er mere end man kan sige om andre...

Helt ærligt Græker. Den med at stave er sgu under lavmålet. Der er jo ikke tale om sjusk, som enhver med lidt dannelse kan se. Øv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

hvad er nu det for en gang vrøvl...lær dog Dansk, og lad vær med at

snakke om manglende dannelse...

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

JO, hvis græker og jeg kigger på det samme, så er der i høj grad tale om sjusk - hun er da helt væk!!

Redigeret af sailor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Heine

 

Jeg føler mig særdels frisk og sund, dog vil jeg dog sige at når jeg trykker på din øverste pdf-fil for jeg et tekst dokument der er bereganet for den enelske efterretningsteneste....for jeg kan sku ikke tyde den, og jeg er straks overbevist om at du er i ledtov med en eller anden haggervirksomhed af Gentlemen der udsender uskyldige pdf-filer i omløb toil os totalt uskyldige for at vi hiver dem over i vore computre og ser på dem som et fremmede sprog der har invaderet computeren, nu kan man jo så forveklse det med evt det jyske sprog...men nej selv efter jeg har lært mig simple jyske gloser  overstiger Heinses-kodetekst dokument mine evner og jeg ser det som et angreb på min fredelige komputer.....

 

 

Hvorfor så er gentleman som Heine gør det står ud i det uvisse men måske hans andet lin er mere gangbart det der: http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article2194814.ece

 

Vil Hakkeren Heine gentlemanden over dem alle, infisere vore putere med mæærkeloige link?

 

Er han lønnet af Mi5 eller er det mi6? spændingen stiger, for vi en udtagelse om den underlige pdf -fil?

Hej, Cherie.

På min komposter (æble) kan jeg kun læse overskrifterne, resten er gråt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

hvad er nu det for en gang vrøvl...lær dog Dansk, og lad vær med at

snakke om manglende dannelse...

Jeg snakker aldrig. Jeg taler. I dette tilfælde skriver jeg.

Må du nyde din dag!

Dixi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jeg snakker aldrig. Jeg taler. I dette tilfælde skriver jeg.

Må du nyde din dag!

Dixi

....da det er åbenlyst at du ikke er så gammel,er du lovlig undskyldt..Dixie

CYA

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Cherie.

På min komposter (æble) kan jeg kun læse overskrifterne, resten er gråt.

 

 Jeg får ihvertilfælde kun mærkelige tegn og gerninger frem....men jeg er ikke overbevist om mit pdf-program er helt rigtigt....nogen der har et link til et gratis pdf-program? der ikke har et eller andet med sig (prøvet før at downloade et og fik 3 andre programmer med....så det hele røj ud igen)

 

I øvrigt hvis jeg hev Charmetrolden Heine ind til noget undervisning...ville han garenteret på charmene jysk tale så meget til mig at selv pisken ville gå død :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg får ihvertilfælde kun mærkelige tegn og gerninger frem....men jeg er ikke overbevist om mit pdf-program er helt rigtigt....nogen der har et link til et gratis pdf-program? der ikke har et eller andet med sig (prøvet før at downloade et og fik 3 andre programmer med....så det hele røj ud igen)

I øvrigt hvis jeg hev Charmetrolden Heine ind til noget undervisning...ville han garenteret på charmene jysk tale så meget til mig at selv pisken ville gå død :mrgreen:

Acrobat Reader fra Adobe er gratis- og defacto standarden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...