Hop til indhold
Candy Cane

⋇⋆✩⋆PUSSY PARTY JULE-EDITION PÅ PG ✩ FRE 8/12 ✩ 18 - 20.30 ✩ 4 PIGER! ⋆✩⋆⋇

Recommended Posts

Julen er snart over os, men vi vil gerne tage lidt forskud på godterne... :ph34r: Vi vil derfor gerne afstresse jer og inviterer til et hedt, frækt, vådt GB med samme lækre, hold fra sidste Halloween fest!

Der vil være frækt sex på kryds og tværs med hele 4, frække nissepiger! Mon I kan holde til det? B):twisted:

Vi glæder os i hvert fald til at se jer frække jule-mænd, spændt op til lir!

Der vil være lidt drikkevarer og julegodter, og selvfølgelig alt du behøver til Pussy Party. Et kort bad er også muligt før og efter.

Dine værter:

Candy, Katrine, Daniella & Josefine <3

Du kan se flere billeder af hver enkel pige her:
 70210026.dk/katrine
 70210026.dk/candy
 70210026.dk/daniella
 70210026.dk/josefine

Sted:

Pussy Galores
Lyngbyvej 231A, 2900 Hellerup

Pris:

2600,- for 2,5 timers gangbang med 4 piger, med indlagt pause

Praktisk info:

Depositum kan indbetales på PG efter aftale eller via MobilePay.

Booking kan ske på  [email protected] eller på  5019 3215

Vi glæder os til at se jer! :wub:

ALTID KUN SIKKER SEX! :!:

 

3914AF91-910A-474B-9449-48407D77EE24.jpeg    383393294_ScreenShot2023-11-20at19_49_21.png.90ec310d204de39d8e3497e995d40805.png

368732378_1063229531538994_3891862788592533770_n.jpg

Screen Shot 2023-11-20 at 19.49.04.png

 

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Candy Cane skrev, den 3.12.2023 at 14:19:

Skriv en mail til mig, så finder vi ud af det :)

Jeg når ikke at rykke på vagtplanen denne gang, men jeg skal nok skrive til dig ved næste GB hos Pussy Galores.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det ærgerligt at det publikum der i dag er til sexparty og gangbang, mere bare deltager af den interesse de har for at deltage i sexparty.
End at de har en interesse for at dele deres oplevelse i forum på Eroguide.dk

Det er tilsyneladende forskellen på en ny generation af mænd til sexparty, og tidligere tiders deltagere.

Det at der en gang bestod en kerne af party begejstrede mænd, der også var dedikerede skribenter i forum.
Efter et party og mellem de parties der afholdtes.

Selvfølgelig skal man kun skrive anmeldelser mm hvis man har lyst til det, men hvis det er fordi man ikke gider synes jeg at det er ærgerligt.

Hvis vi går år tilbage i tiden, så bestod der en tilstand hvor pigernes tilbud om parties og mændenes udtrykte offentlige interesse for samme.
Det var i praksis 2 sider af samme sag, og hinandens forudsætninger.

Det var den sammenhæng der den ene gang efter den anden gjorde, at piger og steder gentagen kunne både tilbyde nye parties og opnå tilstrækkeligt med deltagere.

Når denne rolle fordeling mellem piger og mænd i dag, er tæt på ikke eksisterende.
Så opnår du aldrig den hype omkring parties der kan vedligeholde interessen.

Og som derfor heller ikke udvikler den pipeline af mænd, der melder sig til hvert nyt party der arrangeres.

Lad os få genskabt den symbiose mellem piger og mænd, som en gang udgjorde sådan en succes!
Forum på Eroguide.dk udgør den platform hvor det kan lade sig gøre, og brug EG til det.

Jeg var tilstede under det forrige party.
Og jeg kan kun sige at pigerne var godt selskab, de leverede i den grad varen!

Gæsterne var glade, og de kunne udgøre ambassadører for en pipeline af nye gæster til nye parties.

Hvis de ville!
Og det håber jeg at I er nogle der vil begynde på, efter at I er gået glade hjem efter et party.

Jeg selv kommer ikke til det, for jeg har måttet sande at jeg ikke længere kan præstere til party.

Der er altid nogle der udtrykker ærgrelse over tidspunktet.
For de ville gerne kunne deltage, men de kan ikke lige i det tidsrum.

Bemærk at tidspunktet er rykket denne gang fra kl 17 til kl 18 en fredag, og det må da kunne passe en hel del?

Jeg kan kun sige!
I kan se at der endnu er ledige pladser, og jeg synes at I skulle se at sikre jer en plads.

Der venter jer en stor oplevelse hvis I gør det :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja. Hvis Rejsenetværk var med til det forrige gangbang, så var der vel trods alt en deltager, som kunne skrive en fyldig anmeldelse. Det at man ikke selv kan præstere til party udelukker vel ikke at skrive en fyldig anmeldelse. Når det er sagt - så kunne andre af deltagerne jo også skrive en anmeldelse af det arrangement. For det er synd, når der skabes gode initiativer fra pigernes side, at der så meget sjældent bagefter kommer anmeldelser. For jeg er enig med Rejsenetværk, at uden anmeldelser kan arrangementerne uddø.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, 1 time siden:

Tja. Hvis Rejsenetværk var med til det forrige gangbang, så var der vel trods alt en deltager, som kunne skrive en fyldig anmeldelse. Det at man ikke selv kan præstere til party udelukker vel ikke at skrive en fyldig anmeldelse. Når det er sagt - så kunne andre af deltagerne jo også skrive en anmeldelse af det arrangement. For det er synd, når der skabes gode initiativer fra pigernes side, at der så meget sjældent bagefter kommer anmeldelser. For jeg er enig med Rejsenetværk, at uden anmeldelser kan arrangementerne uddø.  

Det kunne jeg måske godt, men nu er det ligesom for sent at jeg gør det.

Men jeg tror desværre også, og det har jeg været inde på tidligere.

At det klassiske bordel sexparty, som tidligere Seduction Girls og nu Pussy Galores som den eneste udbyder.

Det er under pres af nye spillere, som ikke var på banen for år tilbage med sexparties.

Tid, antal piger, pris og ikke mindst ydelser som creampie gangbang, fransk uden og kom i mund.

Som pigerne på et bordel som Pussy Galores simpelthen ikke vil tilbyde, og så skal de heller ikke gøre det.

Men hvis det betyder at kunderne stepper over til de nye spillere, og svigter et arrangement som Pussy Party.
Så må det i sidste ende bare betyde at der ikke er nok kunder i butikken til Pussy Party, hvis pigerne forventer flere gæster end de oplever der kommer.

Holder de op med at tilbyde Pussy Party af den grund, så  er vi mænd selv skyld i det.

Jeg tror faktisk at en løsning kunne være at oprette en interesse klub til Pussy Party, som interesserede kan melde sig til.
Og så kan det komme an på om initiativet til et nyt party det kommer fra de mandlige medlemmer, og ikke fra pigerne selv.

Så kunne det måske blive til et nyt party på opfordring, hvis der er nok medlemmer der bakker op.

Måske er quickie mini gangbang også en mulighed, som de også har afholdt.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
Rejsenetværk skrev, den 8.12.2023 at 08:07:

Hvor er det ærgerligt at det publikum der i dag er til sexparty og gangbang, mere bare deltager af den interesse de har for at deltage i sexparty.
End at de har en interesse for at dele deres oplevelse i forum på Eroguide.dk

Det er tilsyneladende forskellen på en ny generation af mænd til sexparty, og tidligere tiders deltagere.

Det at der en gang bestod en kerne af party begejstrede mænd, der også var dedikerede skribenter i forum.
Efter et party og mellem de parties der afholdtes.

Selvfølgelig skal man kun skrive anmeldelser mm hvis man har lyst til det, men hvis det er fordi man ikke gider synes jeg at det er ærgerligt.

Hvis vi går år tilbage i tiden, så bestod der en tilstand hvor pigernes tilbud om parties og mændenes udtrykte offentlige interesse for samme.
Det var i praksis 2 sider af samme sag, og hinandens forudsætninger.

Det var den sammenhæng der den ene gang efter den anden gjorde, at piger og steder gentagen kunne både tilbyde nye parties og opnå tilstrækkeligt med deltagere.

Når denne rolle fordeling mellem piger og mænd i dag, er tæt på ikke eksisterende.
Så opnår du aldrig den hype omkring parties der kan vedligeholde interessen.

Og som derfor heller ikke udvikler den pipeline af mænd, der melder sig til hvert nyt party der arrangeres.

Lad os få genskabt den symbiose mellem piger og mænd, som en gang udgjorde sådan en succes!
Forum på Eroguide.dk udgør den platform hvor det kan lade sig gøre, og brug EG til det.

Jeg var tilstede under det forrige party.
Og jeg kan kun sige at pigerne var godt selskab, de leverede i den grad varen!

Gæsterne var glade, og de kunne udgøre ambassadører for en pipeline af nye gæster til nye parties.

Hvis de ville!
Og det håber jeg at I er nogle der vil begynde på, efter at I er gået glade hjem efter et party.

Jeg selv kommer ikke til det, for jeg har måttet sande at jeg ikke længere kan præstere til party.

Der er altid nogle der udtrykker ærgrelse over tidspunktet.
For de ville gerne kunne deltage, men de kan ikke lige i det tidsrum.

Bemærk at tidspunktet er rykket denne gang fra kl 17 til kl 18 en fredag, og det må da kunne passe en hel del?

Jeg kan kun sige!
I kan se at der endnu er ledige pladser, og jeg synes at I skulle se at sikre jer en plads.

Der venter jer en stor oplevelse hvis I gør det :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Nu ved vi jo ikke om PG er super tilfredse med deltagerantallet med mere .. men jeg er ret sikker på. at hvis man søger deltagere fra Jylland og Sverige fx. Så vil det hjælpe gevaldigt at se tilbage på at "dengang" der var tryk på. Var det på hverdage midt på dagen og 4 timer....genopstår det . Så skal I bare se løjer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 9 timer siden:

Nu ved vi jo ikke om PG er super tilfredse med deltagerantallet med mere .. men jeg er ret sikker på. at hvis man søger deltagere fra Jylland og Sverige fx. Så vil det hjælpe gevaldigt at se tilbage på at "dengang" der var tryk på. Var det på hverdage midt på dagen og 4 timer....genopstår det . Så skal I bare se løjer ;)

Der er løbet meget vand i åen siden dengang, og i flere år har der ikke været afholdt de parties som du skriver om.

Dengang kunne Seduction Girls, Pussy Galores og et sted som dengang fandtes på Islandsbrygge afholde de parties.
Og med op til 18 - 20 mænd i 4 timer med 4 piger for 2000 kr i datidens penge.

15 år senere er Pussy Galores ene om budet, om igen at tilbyde et party.

Forrige gang 2600 kr for 3 timer, og nu senest 2500 kr for 2,5 timer.

Det er mit klare indtryk at Pussy Galores efter at de har relanceret deres Pussy Party i en ny og kortere udgave, ikke har været i nærheden af en deltager opbakning som den de havde for 15 år siden.

Jeg tror hverken at det er på grund af prisen eller på grund af varigheden.

Og jeg tror ikke at der kan ændres på det, hverken ugedag eller tidsrum.

Jeg tror simpelthen at der ikke er en efterspørgsel som er stor nok til et Pussy Party, som det afholdes i dag.

Medmindre at pigerne i dag vil stille sig tilfreds med 10 - 12 mandlige deltagere til prisen, for jeg tror at det er der vi er i dag for hvert party.

Dermed ikke sagt at det ikke godt kan ske at der melder sig 15 + deltagere!
Men jeg mener at pigerne ikke bør lægge det til grund for et nyt party.

Og jeg tror heller ikke at det vil ændre noget at gå tilbage til samme tid, antal timer eller antal piger.

Men jeg synes at pigerne skulle hive en dag ud af vagtplanen, og konvertere dagen til gangbang dag på Pussy Galores.
 
Eksempelvis

2 piger

Kl 09 - kl 16

Kl 16 - kl 24

Rent teoretisk giver det en omsætning på 

15 timer x 2100 kr = 31500 kr x 2 piger = 63000 kr

Jævnfør den vejledende menu!

Det ved pigerne godt at de ikke omsætter, så lad os antage at de omsætter det halve 31500 kr.

Divideret med 4 piger = 7875 kr i gennemsnit for hver af 4 piger på vagt over sammenlagt 15 timer.

Derfor forsøg at afholde en gangbang dag mellem kl 09 formiddag og kl 24 aften.

To holds skift 1 pige på lagnet og 1 piger der holder pause.

1 pige i 1 time af gangen

Kl 09 - kl 10

Kl 10 - kl 11

Kl 11 - kl 12

Kl 12 - kl 13

Kl 13 - kl 14

kl 14 - kl 15

kl 15 - kl 16

Kl 16 - Kl 17

Kl 17 - Kl 18

Kl 18 - kl 19

Kl 19 - Kl 20

Kl 20 - Kl 21

Kl 21 - kl 22

Kl 23 - kl 23

Kl 23 - Kl 24

Estimer 3 mænd i gennemsnit der hver betaler 1000 kr for at deltage = 45 mænd = en omsætning på 45000 kr.

Man kan selvfølgelig også splitte det op over 2 dage med fra kl 09 - kl 16 den ene dag, og fra kl 16 - kl 24 den anden dag.

Måske er der mænd der så køber 2 eller 3 timer, men de har muligheden for at nøjes med 1 time for 1000 kr.

Kunne det være et forsøg værd?

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke Pussy Galores er ved at være ret træt af du kommer med helt uraliske forslag, om hvordan de skal lave deres party?

Hvorfor laver du ikke et bordel selv og forsøger dig?

Det er jo så nemt?

Du ved jo lige hvordan det skal gøres!

Og hvilken bus der går dertil!

Mændene vil stå i kø, 24 timer i træk.

Du kan udregne, samtlige flyafgang, dertil via nærmeste lufthavn inkl. Bornholm

Så kan du udregne hvor mange piger der kan arbejde for dig og hvor mange partyer du kan lave.

Tænk alle de penge du kan tjene.

Husk nisserne på loftet, skal have julegrød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov hov Dickmand, Rejse foreslår jo flere gode ting, det er da i hvert fald mere end hvad du gør? Han prøver jo at hjælpe os alle sammen i det her miljø så det hele ikke står og falder sammen, sådan er det jeg ser på og opfatter det. De fleste gode projekter er også begyndt som helt langt ude brainstorming ideer og så ved hjælp af kommunikation når man længere og kan indsnævre og udelukke mulighederne og derved opnå noget der egentlig kunne lade sig gøre at arrangere og gennemføre. Respekt for det.

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...