Hop til indhold
Rejsenetværk

Skaldyrsbuffet - 2 forsøg

Recommended Posts

Kære venner

Denne har jeg forsøgt mig med før, prøver igen og lykkes nok heller ikke denne gang, men prøver alligevel - alle jeg kender ellers, har sagt nej.

 

Har sindsyg meget lyst til at prøve:

Restaurant Søstjernens berømte Skaldyrsbuffet
Kommende skaldyrsaftener på Søstjernen:

24. og 25. januar samt den 31. januar
1. februar samt den 7. - 8. februar

Kæmpe fiske- og skaldyrsbuffet
http://www.soestjernen.dk/skaldyrsbuffet.html

 

Udover at jeg meget gerne vil dele oplevelsen med nogle, så har jeg også brug for at vi er flere til at deles om en hamper taxiregning hjemover.

 

Helt principielt ønsker jeg ikke at en chauffør skal forpligtes til at afholde sig fra alkohol for at jeg eller flere kan få køre lejlighed, medmindre nogen selv ønsker det.

 

Jeg kan godt komme frem med noget besvær med offentlig trafik til restauranten der ligger helt ude til vandet i Rågeleje, men hjemover fanger bordet.

 

Skal vi med taxi til Hillerød eller Helsingør for at komme med S eller Regionaltog videre hjemover til København udgør det en udgift på mellem 5 og 700 kr.

Jeg deler gerne en taxi med 2 elle 3 flere, men jeg vil ikke afholde den udgift alene.

 

Jeg forventer at en sådan aften, inclusiv dele taxi til nærmeste offentlig trafik mulighed vil stå mig i ca 1500 kr.

 

Hvis der er nogle der vil med kan jeg  en af følgende 3 datoer:

 

Lørdag den 1 februar

Fredag den 7 februar

Lørdag den 8 februar

 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil kraftigt anbefale at du får en chauffør... 

 

Stormen Bodil ødelagde den strækning af strandvejen der går fra Gilleleje til restauranten og selv om der er en midlertidig vej der kan bruges - så har der været brok over at taxachaufførerne udnytter at folk ikke kender vejene og ruterne deroppe...  

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak Jasmin for den information

 

Det ser ud til at selv om nogen vil med bliver det vanskeligere end som så at komme hjem :sad:

 

Jeg har ikke en gang selv kørekort, og kan næppe forvente at nogle vil droppe et glas vin til maden, så jeg havde tænkt mig at dele en taxi så langt som man er nødt til for at kunne komme med offentlig trafik videre hjemover.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

det så ellers godt ud indtil jeg så prisen så jeg siger også nej tak

 

Hvad..du brokker dig over den lille pris på en buffet der er stor og så bruger du sikkert 1000-1500 kr på en 30-60 minutter hos en glædespige og her går du ikke mæt hjem på samme måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det er et fair synspunkt af Knallert, det handler om prioritering, men jeg vil for tiden personligt hellere betale 1500 kr for sådan en aften i Rågeleje hvis nogle vil med, end at jeg vil bruge de samme penge på 45 minutters sex på klinik.

Der kommer forhåbentlig igen en dag hvor der er råd til begge dele, som der tidligere var i et vist omfang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det er et fair synspunkt af Knallert, det handler om prioritering, men jeg vil for tiden personligt hellere betale 1500 kr for sådan en aften i Rågeleje hvis nogle vil med, end at jeg vil bruge de samme penge på 45 minutters sex på klinik.

Der kommer forhåbentlig igen en dag hvor der er råd til begge dele, som der tidligere var i et vist omfang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Ejjjj det gad jeg virkelig godt. Men det er lige vel langt væk. Men håber at det lykkedes at samle en flok og komme afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Sisse

Ja alt kan jo lade sig gøre, hvis jeg ville ofre en overnatning med foreksempel, men det vil jeg ikke :wink:

 

Det er mere overkommeligt hvis man kan finde nogle at dele transportudgiften med, så det kan lade sig gøre at komme hjem samme aften.

 

Det er en halv besværlig adresse når man ikke lige er lokal :???:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...