Hop til indhold
Alidensøde

Hidsig telefondame hos Seduction Girls

Recommended Posts

henlan skrev, Lige nu:

Jeg synes jo også vi skal tale om kundens tid (og transportudgifter), men selvfølgeligt er der da en risiko ved at booke hos en dame, man ikke kender. Jeg har gudskelov altid været heldig med at booke de rigtige, ofte efter en lang samtale med teledamen, der kender pigerne godt.

Aha … fair nok :) det vil jeg sådan set gerne give dig ret i, hvis man fx laver falsk reklame . Fx ved at oplyse ting man ikke gør eller hvis man vejer 20 kg mere eller er 10 år ældre end der står . Det synes jeg bestemt heller ikke er okay ❤️ nå, vi må hellere stoppe dette sidespor , god aften :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

En temmelig forvirret omgang. Som jeg læser det, ringede de på en gang og forventede vel så, at døren snarest bliver åbnet. Da den ikke bliver åbnet, prøver de vel meget fornuftigt efter lidt venten at ringe på en gang til. Om det så er rigtigt forstået eller om de omvendt bimlede og bamlede løs med klokken er lidt svært at overskue. Det første er vel ok - omvendt er det sidste bestemt ikke ok. Men helt ærligt - når man står udenfor og ringer på døren hos et bordel vil de fleste nok gerne hurtigst muligt indenfor pga diskretion eller nærmere mangel på samme. Nu kan indlægget læses, som om de på samme tid stod 3 mand udenfor døren - uden at de lige først havde ringet og forklaret situationen. Og det er nok uklogt, hvis det er tilfældet. Bordellet kan vel ud fra dårlig erfaring være bange for, at det i den situation er kriminelle typer, der ikke har rent mel i posen. Især når det foregår midt om natten. Men omvendt er telefondamens optræden slet ikke i orden, som jeg læser indlægget. Hun kunne have løst den opgave på en langt mere smidig måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Seduction har branddøre ind til værelserne så der ikke er nogen der bliver forstyrret.. Forstår heller ikke hvor du har fra at de har bimlet og bamlet med ringeklokken.? 

En tele skal kunne klarer presset en travl nat med ophøjet ro og ellers er hun en dårlig tele.. Jeg regner, som pige, med at min tele kan holde hovedet koldt i 

Jeg er ikke enig, jeg synes at der er rimeligt lydt på SG, også med muzak i højtaleren (men så kan man jo følge lidt med i de højlydte aktiviteter i ventetiden, det har måske også sin charme :) ).

Det kan være lidt som en aften på hovedbanegården torsdag (lille fredag), fredag og lørdag aften, synes jeg - med mange drop in kunder etc. Når det så er sagt, så er der også forskel på teledamer, det kan ske også på SG sure, tvære og uhøflige (og måske hidsige - det mangler jeg at prøve, men det andet - jo!), dårlig start på en aftale. Og så de søde, dem er der heldigvis flest af, ingen nævnt, ingen glemt ;)

Episoden? Det er jo rigtigt svært at vide, når man ikke selv har været tilstede, men her var der åbenbart ikke overskud til at håndtere kaos. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Det vil også undre mig meget, hvis tråd starter havde bestilt tid og så ikke havde brugt det som argument i sit indlæg.

Hvis man på forhånd ved at man har 1 times kørsel, og så ikke forespørger forinden om man kan få en tid.

Så inviterer man ligesom til at man kommer til at køre forgæves.

Jeg kunne aldrig drømme om ikke at bestille bord som det første på en restaurant.

Som både er beliggende i lang afstand af min bopæl, og som jeg vil skulle bruge lang tid på transport ud og hjem, for at kunne besøge den.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

TS har skrevet at de flere gange har besøgt stedet uden problemer så jeg tænker ikke det er første gang de besøger et bordel, så jeg gå udfra at de er bekendte med risikoen for ventetid.. 

Der er altså ikke noget problem i at komme uden at have booket tid normalt på klinik da de har et venteværelse.. Det er normalt heller ikke et problem at ankomme 3 gutter sammen.. Jeg har hilst på mange grupper af gæster der er ankommet til døren på den måde.. Der er ingen forklaring - udfra det af ts beskrevet scenario - der undskylder en ubehøvlet tele.. Selvfølgelig kan det hele være sket anderledes end hvad han beretter men da vi ikke har nogen anden viden så må vi for debattens skyld gå udfra at han oplyser sandfærdigt fra deres perspektiv.. 

Stress kan dog ramme alle og give en kortere lunte.. Jeg tænker det godt kan have været medvirkende selvom det heller ej undskylder.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterPan1954 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ikke enig, jeg synes at der er rimeligt lydt på SG, også med muzak i højtaleren (men så kan man jo følge lidt med i de højlydte aktiviteter i ventetiden, det har måske også sin charme :) ).

De kan selvfølgelig have lavet om.. Men da jeg arbejdede der blev der installeret branddøre så larmen blev minimeret.. Jeg synes det fungerede super effektivt så man næsten ikke kunne hører noget når man var i selve rummene.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...