Hop til indhold
Alidensøde

Hidsig telefondame hos Seduction Girls

Recommended Posts

Mig og mine to venner tog her til aften omkring midnat til Seduction Girls for at besøge Micha og Marie 30 min hver eller det var i hvert fald meningen.

Vi ringede på døren og da den ikke blev åbnet ringede vi på anden gang.

Pludselig bliver døren flået op af en meget hidsig og råbende dame, som jeg formoder var “telefondamen”.

Hun åbnede døren voldsomt og skreg af os, hvorfor fanden vi ringede på så mange gange, hvilket vi udelukkende gjorde, fordi ingen kom og åbnede døren for os første gang.

Min ven sagde stille og roligt at hun skulle tage den med ro hvorefter hun råbte at vi skulle “fucke af” og hun smækkede døren lige i hovedet på os!

Vi har været hos Seduction Girls flere gange før med gode oplevelser og normalt nogle rare damer, der åbner døren, men vi var seriøst voldsomt chokeret over det her!

Vi havde kørt næsten en time i bil for at besøge stedet og de dejlige piger, men efter det her bliver det helt sikkert sidste gang!

Stakkels søde piger, som skal sidde med den psykotiske aggressive dame!!!

Stort NEJ TAK herfra!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alidensøde skrev, 1 time siden:

Mig og mine to venner tog her til aften omkring midnat til Seduction Girls for at besøge Micha og Marie 30 min hver eller det var i hvert fald meningen.

Pludselig bliver døren flået op af en meget hidsig og råbende dame, som jeg formoder var “telefondamen”.

Hun åbnede døren voldsomt og skreg af os, hvorfor fanden vi ringede på så mange gange, hvilket vi udelukkende gjorde, fordi ingen kom og åbnede døren for os første gang.

Min ven sagde stille og roligt at hun skulle tage den med ro hvorefter hun råbte at vi skulle “fucke af” og hun smækkede døren lige i hovedet på os!

Vi har været hos Seduction Girls flere gange før med gode oplevelser og normalt nogle rare damer, der åbner døren, men vi var seriøst voldsomt chokeret over det her!

Vi havde kørt næsten en time i bil for at besøge stedet og de dejlige piger, men efter det her bliver det helt sikkert sidste gang!

Stort NEJ TAK herfra!

Alidensøde skrev, 1 time siden:

Stort NEJ TAK herfra!

Sjovt du så ikke har været inde og dele af de gode oplevelser, men når noget negativt opstår, melder du dig ind. Undskyld, men jeg undres

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 52 minutter siden:

men jeg undres

Det gør jeg også, @El Caliente.  Men jeg undres også at du citerer hele det lange indlæg ikke 1 gang, men 2 gange. Bare for at spamme lidt yderligere. Det er muligt slet ikke at citre! Du kan bare skrive din kommentar - eller bare kun citere det afsnit af teksten du ønkser at citere.

@Alidensøde Du kører simpelthen en hel time, uden at have en aftale på forkant? og "du skal tage den med ro". Seriøst. Det ville fandme også få mit pis i kog, når nogle har ringet flere gange på døren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare det at man her skal læse det samme 3 gange for at nå bunden .. tyder på at enterknappen også er total hyggelig at trykke på .. 

Tænker man ringer på 1 gang og så må man venter 2 min før man ringer på igen - der er nok gået lidt for meget sjov i den fra jeres side af .. så klart hun reagere sådan.. 
hvis der lå andre og hyggede så ville man nok også selv tænke hvad er dog det for en larm ..  men klart uproff den måde det blev håndteret på .. man må ikke smække med dørene 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En oplevelse som den beskrevne, hvor tråd starter end ikke nåede til at opnå den oplevelse som de var mødt op for.
Og derfor heller ikke nåede at afholde en udgift til formålet.

Synes jeg at tråd starter af respekt for huset Seduction Girls, skylder huset som det første at rette henvendelse i form af en mail til huset om det passerede.

Om der så herefter vil kunne bestå et grundlag for at oprette en tråd om hændelsen i forum på EG, kunne bero på karakteren af det svar som tråd starter måtte få af Seduction Girls.

Hvis et svar fra Seduction Girsl ville være fuldt opklarende for deres opfattelse af hændelsen, og samtidig også et tilfredsstillende svar for tråd starter.
Så synes jeg at tråd starter skulle have udvist så meget pli, at stille sig tilfreds hermed uden absolut at udbasunere hændelsen i forum på EG.

Den her tråd er simpelthen ikke nødvendig, og som jeg ser det så bidrager den på ingen måde med information af værdi for brugerne på EG.

En enkeltstående hændelse omkring midnat beroende på tråd starters egen subjektive opfattelse af situationen, siger absolut intet om kvaliteten af servicen hos Seduction Girls.

Men udstiller i stedet en umoden forsmået tråd starter!
Der ved at oprette denne tråd mere udstiller sig selv, end at han formår at sætte Seduction Girls i et dårligt lys.

Har vi mon ikke alle stået i køen i Netto og tænkt idiot om en kunde, og har haft medlidenhed med medarbejderen i kassen.

Jeg tror det, forhåbentlig har vi ikke selv været idiot i køen i Netto.
Jeg håber det ikke!

Men det er ikke altid medarbejderen i kassen der er problemet, som jeg heller ikke tror at det var teledamen hos Seduction Girls der var problemet i dette tilfælde.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Midnat lørdag aften, travlt på klinikken! pigerne har travlt på lagnerne og pludselig begynder dørklokken at bimle og bamle. Teledamen taler måske i tlf med fulderik nr 800 der ringer og vil kigge forbi og mens hun prøver at komme ud af samtalen ringer det på igen, så hun skynder sig ud og åbne og bliver mødt af to mænd der måske, måske ikke har lidt attitude over at have ventet et par min på at døren blev åbnet, uden at tænke på de brødre som bliver forstyrret inde i værelserne af at de kimer løs på døren. ville I mon selv have sat pris på lidt tålmodighed, havde I været dem inde i rummene? 

psykotisk agressiv dame kalder du hende... jeg tror det var bedst for ALLE at i ikke nåede længere end hoveddøren :) God søndag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest personal pain

Når døren ikke bliver åbnet første gang, så er der nok en grund, at i så bliver ved, er helt respektløst, jeg ville fandme også blive vred.

Giv stedet en undskyldning for jeres dårlige opførsel, frem for at søge medlidenhed herinde .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvad så var jeg som pige godt nok blevet sur hvis min tele ikke var serviceorienteret.. 

Intet andet - pånær hvis i havde en aggressiv attitude - undskylder en sådan adfærd fra en teledame.. 

Nogle gange er ringeklokkerne i stykker de forskellige steder og jeg forstår godt man ringer på igen hvis man har stået og ventet..

Samtidig virker det til at alle her i tråden læser det som om i stod og blev ved med at ringe på med 2 sekunders mellemrum hvilket ikke er det jeg læser da du tydeligt beretter om at have ringet på 2 gange.. 

Hvis du skriver en besked til profilen for seduction herinde så er jeg sikker på mamasan gennemgår episoden.. 

Om ikke andet så ved at jeg Seduction er super gode til at reagerer på ris og ros.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frederik82 skrev, for 2 timer siden:

Midnat lørdag aften, travlt på klinikken! pigerne har travlt på lagnerne og pludselig begynder dørklokken at bimle og bamle. Teledamen taler måske i tlf med fulderik nr 800 der ringer og vil kigge forbi og mens hun prøver at komme ud af samtalen ringer det på igen, så hun skynder sig ud og åbne og bliver mødt af to mænd der måske, måske ikke har lidt attitude over at have ventet et par min på at døren blev åbnet, uden at tænke på de brødre som bliver forstyrret inde i værelserne af at de kimer løs på døren. ville I mon selv have sat pris på lidt tålmodighed, havde I været dem inde i rummene? 

psykotisk agressiv dame kalder du hende... jeg tror det var bedst for ALLE at i ikke nåede længere end hoveddøren :) God søndag. 

Seduction har branddøre ind til værelserne så der ikke er nogen der bliver forstyrret.. Forstår heller ikke hvor du har fra at de har bimlet og bamlet med ringeklokken.? 

En tele skal kunne klarer presset en travl nat med ophøjet ro og ellers er hun en dårlig tele.. Jeg regner, som pige, med at min tele kan holde hovedet koldt i situationer med stort pres, blandt andet også hvis det nogensinde skulle ske at en aggressiv gæst kom indendørs.. Den måde telen har reageret overfor ts - vi må nødvendigvis gå udfra det er sandt indtil andet er bevist - er på ingen måder hensigtsmæssigt i en farlig situation og det ville bare eskalerer en ubehagelig stemning.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Uanset hvad så var jeg som pige godt nok blevet sur hvis min tele ikke var serviceorienteret.. 

Intet andet - pånær hvis i havde en aggressiv attitude - undskylder en sådan adfærd fra en teledame.. 

Jeg er så enig i alt hvad du skriver ❤️ kan umiddelbart heller ikke se hvad trådstarter har gjort forkert .. jeg læser det på samme måde - at de ikke har ringet kontinuerligt på.

Og @Alidensøde ift Seduction kan det altid betale sig at kontakte huset , da den slags bliver håndteret , ja :) samme hos Pg . Kvalitet og god service er vigtigt for begge huse og det er ærgerligt hvis 1 enkelt individ skal ødelægge det for resten af os. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 1 minut siden:

Jeg ville nu nok ikke køre en time hver vej uden at booke en tid først.:mellow:

Nej men det er der flere som gør . Fx for ikke at spilde pigens tid , hvis der nu ikke er kemi etc … Og det er vi kun glade for :) 

book kun tid hvis i er sikre på at i vil bruge tid med vedkommende.. før i tiden betalte man et beløb for at booke , hvis man så gik igen.
Det gør man sig ikke i mere , så derfor appellerer vi ekstra meget til at i kun booker når i er sikre på pigen , tid , dato mm.. Pft ❤️ sidespor så lad os vende tilbage til trådens emne ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 47 minutter siden:

Hvis du skriver en besked til profilen for seduction herinde så er jeg sikker på mamasan gennemgår episoden.. 

Om ikke andet så ved at jeg Seduction er super gode til at reagerer på ris og ros.. 

Ja og det er jo hele pointen at det kunne tråd starter have valgt at gøre som det første, men det valgte tråd starter ikke at gøre.

I stedet så vælger han at oprette en tråd på EG, uden at give Seduction Girls muligheden for som det første at svare på en henvendelse om episoden.

JenniferRomantica skrev, for 36 minutter siden:

En tele skal kunne klarer presset en travl nat med ophøjet ro og ellers er hun en dårlig tele.. Jeg regner, som pige, med at min tele kan holde hovedet koldt i situationer med stort pres, blandt andet også hvis det nogensinde skulle ske at en aggressiv gæst kom indendørs.. Den måde telen har reageret overfor ts - vi må nødvendigvis gå udfra det er sandt indtil andet er bevist - er på ingen måder hensigtsmæssigt i en farlig situation og det ville bare eskalerer en ubehagelig stemning.. 

Det er jo præcis det som Seduction Girls burde have haft muligheden for at forholde sig til i en gensidig, men ikke offentlig dialog med tråd starter.

Og efter som det første at have haft mulighed for at tale med den teledame, og de piger der var på vagt den pågældende aften.

Det er simpelthen ikke nødvendigt, at vi alle her på EG skal have mulighed for at kunne læse om denne hændelse.

Jeg havde en gang en meget klog chef der pointerede over for os medarbejdere, at der skal 12 gode kunde oplevelser til at kompensere for en dårlig kunde oplevelse.

Det var før internettet og den lette adgang til at fare til tasterne for at kunne udstille en virksomhed negativt, og med alt den skade dette potentielt kan medføre.

Som jeg ser det så handler det om at vi som forbrugere bør have lige så stor respekt for den virksomhed vi handler hos, som vi forventer at virksomheden har for vores penge som kunder hos dem.

Denne tråd er ikke udtryk herfor!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 30 minutter siden:

Jeg ville nu nok ikke køre en time hver vej uden at booke en tid først.:mellow:

Hvor står der henne at de ikke havde booket en tid?.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 18 minutter siden:

Ja og det er jo hele pointen at det kunne tråd starter have valgt at gøre som det første, men det valgte tråd starter ikke at gøre.

I stedet så vælger han at oprette en tråd på EG, uden at give Seduction Girls muligheden for som det første at svare på en henvendelse om episoden.

Det er jo præcis det som Seduction Girls burde have haft muligheden for at forholde sig til i en gensidig, men ikke offentlig dialog med tråd starter.

Og efter som det første at have haft mulighed for at tale med den teledame, og de piger der var på vagt den pågældende aften.

Det er simpelthen ikke nødvendigt, at vi alle her på EG skal have mulighed for at kunne læse om denne hændelse.

Jeg havde en gang en meget klog chef der pointerede over for os medarbejdere, at der skal 12 gode kunde oplevelser til at kompensere for en dårlig kunde oplevelse.

Det var før internettet og den lette adgang til at fare til tasterne for at kunne udstille en virksomhed negativt, og med alt den skade dette potentielt kan medføre.

Som jeg ser det så handler det om at vi som forbrugere bør have lige så stor respekt for den virksomhed vi handler hos, som vi forventer at virksomheden har for vores penge som kunder hos dem.

Denne tråd er ikke udtryk herfor!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det kunne man sige om alle negative anmeldelser herinde.. Hvorfor har seduction mere ret til en diskret røffel end jeg har eller alle andre piger.? 

Det er simpelthen ikke korrekt i mine øjne.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Det kunne man sige om alle negative anmeldelser herinde.. Hvorfor har seduction mere ret til en diskret røffel end jeg har eller alle andre piger.? 

Det har Seduction Girls heller ikke mere ret til end andre, og det tror jeg heller ikke at de forventer.

Grunden til at Seduction Girls burde kunne have forventet at få muligheden i netop dette tilfælde det er!

1.

Kunden nåede aldrig at at få udgiften til en oplevelse som kunne have berettiget, hvis tilfældet en negativ anmeldelse.

2.

Kunden ville have alle muligheder for at tage stilling til om et svar fra Seduction Girls var tilfredstillende eller ikke, og hvis ikke han mente det var tilfældet kunne han efterfølgende have oprettet en tråd om det på EG.

Ok

Kunden har brugt den tid han har brugt, og måske haft udgiften til at drage til og fra Seduction Girls med uforrettet sag.

Men i situationen havde kunden flere valgmuligheder, end det valg han som det første traf, det at udstille SG på EG.

I mine øjne er det udtryk for både et manglende personligt overskud, og manglende dømmekraft.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 26 minutter siden:

Det har Seduction Girls heller ikke mere ret til end andre, og det tror jeg heller ikke at de forventer.

Grunden til at Seduction Girls burde kunne have forventet at få muligheden i netop dette tilfælde det er!

1.

Kunden nåede aldrig at at få udgiften til en oplevelse som kunne have berettiget, hvis tilfældet en negativ anmeldelse.

2.

Kunden ville have alle muligheder for at tage stilling til om et svar fra Seduction Girls var tilfredstillende eller ikke, og hvis ikke han mente det var tilfældet kunne han efterfølgende have oprettet en tråd om det på EG.

Ok

Kunden har brugt den tid han har brugt, og måske haft udgiften til at drage til og fra Seduction Girls med uforrettet sag.

Men i situationen havde kunden flere valgmuligheder, end det valg han som det første traf, det at udstille SG på EG.

I mine øjne er det udtryk for både et manglende personligt overskud, og manglende dømmekraft.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg har set flere "anmeldelser" hvor ts har skrevet "jeg kørte hele vejen dertil og så kunne jeg ikke fat på pigen da jeg landede til vores aftalte tid" eller lignende ordlyd.. I disse tilfælde har ts heller ikke haft en udgift men han advarer stadig om episoden hvilket i mine øjne er helt fair.. 

Seduction har rig mulighed for at forsvarer sig selv herinde og komme med deres oplevelse af episoden og så kan vi alle måske blive en smule klogere på do's and don't hvilket der ikke havde været mulighed i en privat kommunikation.. Alle anmeldere herinde har mulighed for at tage deres ris og ros med pigen eller stedet og så ville vi slet ikke have nogen brug for siden reelt set.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 8 timer siden:

Det gør jeg også, @El Caliente.  Men jeg undres også at du citerer hele det lange indlæg ikke 1 gang, men 2 gange. Bare for at spamme lidt yderligere. Det er muligt slet ikke at citre! Du kan bare skrive din kommentar - eller bare kun citere det afsnit af teksten du ønkser at citere.

@Alidensøde Du kører simpelthen en hel time, uden at have en aftale på forkant? og "du skal tage den med ro". Seriøst. Det ville fandme også få mit pis i kog, når nogle har ringet flere gange på døren. 

Hvorfor det blev slået op to gange skyldes en fejl, og den kunne jeg ikke slette. Beklager meget at du skulle scrolle så langt, for at se mit korte svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har set flere "anmeldelser" hvor ts har skrevet "jeg kørte hele vejen dertil og så kunne jeg ikke fat på pigen da jeg landede til vores aftalte tid" eller lignende ordlyd.. I disse tilfælde har ts heller ikke haft en udgift men han advarer stadig om episoden hvilket i mine øjne er helt fair.. 

Seduction har rig mulighed for at forsvarer sig selv herinde og komme med deres oplevelse af episoden og så kan vi alle måske blive en smule klogere på do's and don't hvilket der ikke havde været mulighed i en privat kommunikation.. Alle anmeldere herinde har mulighed for at tage deres ris og ros med pigen eller stedet og så ville vi slet ikke have nogen brug for siden reelt set.. 

Det forstår jeg sådan set godt, og det er jo heller ikke fordi at man ikke skal kunne skrive på EG om det.

Det handler som jeg ser det her om karakteren af det passerede, i den kontekst som det bliver beskrevet.

Som jeg ser det så ville det have udgjort en mulighed at tage en dyb indånding, og lige have klappet hesten.

Inden at man som det første valgte at fare til tasterne, ikke for som det første at skrive til SG.
Men i stedet som det første valgte at skrive det i forum på EG.

Hvis 2 personer har brugt 1 time på en køretur den ene vej før det passerede, så ville de også have 1 times kørsel den anden vej hjem.
Hvor de kunne have gennemtænkt og sammen have talt om den oplevelse de fik.

Som så kunne have dannet basis for en sober mail til SG.

Hvis svaret ikke var tilfredsstillende, kunne man jo herefter have oprettet en tråd på EG.

Det er muligt at andre også kunne have gjort det, hvis de i andre tilfælde var kørt forgæves.
De burde have gjort det, men ikke valgte som det første at gøre det.

Men det er lidt mit indtryk at privat Diskret ude i det ganske land, i nogle tilfælde både med danske og udenlandske piger, er vanskeligere at komme i en dialog med efterfølgende?
End eksempelvis 2 kendte bordeller med en offentlig adresse og et offentligt telefonr, som Seduction Girls og Pussy Galores?

Men selvfølgelig bør det forsøges at tage kontakt i alle tilfælde, af en karakter hvor man er kørt forgæves.
Og svares der så ikke, må de jo tage en offentlig eksponering som her på EG.
Hvis det er den eneste mulighed for den forurettede.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Allan37 skrev, 1 time siden:

Hvor står der henne at de ikke havde booket en tid?.

Hvis de virkeligt har booket en tid og så får den elendige behandling, er der virkeligt tale om dårlig service. Har aldrig selv været ude for noget lignende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Miley_for_pleasure skrev, for 1 time siden:

Nej men det er der flere som gør . Fx for ikke at spilde pigens tid , hvis der nu ikke er kemi etc … Og det er vi kun glade for :) 

book kun tid hvis i er sikre på at i vil bruge tid med vedkommende.. før i tiden betalte man et beløb for at booke , hvis man så gik igen.
Det gør man sig ikke i mere , så derfor appellerer vi ekstra meget til at i kun booker når i er sikre på pigen , tid , dato mm.. Pft ❤️ sidespor så lad os vende tilbage til trådens emne ❤️

Det kan være meget godt ikke at spilde pigens tid, men spild af kundens tid er åbenbart ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 3 minutter siden:

Hvis de virkeligt har booket en tid og så får den elendige behandling, er der virkeligt tale om dårlig service. Har aldrig selv været ude for noget lignende.

Det vil også undre mig meget, hvis tråd starter havde bestilt tid og så ikke havde brugt det som argument i sit indlæg.

Hvis man på forhånd ved at man har 1 times kørsel, og så ikke forespørger forinden om man kan få en tid.

Så inviterer man ligesom til at man kommer til at køre forgæves.

Jeg kunne aldrig drømme om ikke at bestille bord som det første på en restaurant.

Som både er beliggende i lang afstand af min bopæl, og som jeg vil skulle bruge lang tid på transport ud og hjem, for at kunne besøge den.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Helt enig! Men efter min opfattelse skal en teledame vel kunne tåle, at der bliver ringet et par gange på døren, uden at hun  eksploderer i vrede. Hos eventyrpigerne f.eks. bliver man oven i købet opfordret til at banke nogle gange meget hårdt (ingen klokke) på døren.

Jeg ville aldrig besøge eller genbesøge et sted, der ikke respekterer mig, min tid og de mange penge, jeg trods alt bruger på stedet og på transport i løbet af året.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Miley_for_pleasure skrev, for 6 minutter siden:

Hvor fik du det fra, ud fra hvad jeg skrev ??

Jeg synes jo også vi skal tale om kundens tid (og transportudgifter), men selvfølgeligt er der da en risiko ved at booke hos en dame, man ikke kender. Jeg har gudskelov altid været heldig med at booke de rigtige, ofte efter en lang samtale med teledamen, der kender pigerne godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...