Gråskæg42 57 Skrevet 18. November, 2023 SugarDaters Er der nogen, der kender til hende og har mødt hende med mere? pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 19. November, 2023 hun vil have penge for at åbne for sit private billede og vil sælge billeder/video.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 57 Skrevet 19. November, 2023 Miller223 skrev, for 29 minutter siden: hun vil have penge for at åbne for sit private billede og vil sælge billeder/video.. Ok, det synes jeg er kedeligt - ærgerligt - tak for info - så langt kom jeg aldrig - var tæt på at møde hende, men hun var meget ... fraværende i kommunikationen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 19. November, 2023 Mig har hun tilbudt sex I bil ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 57 Skrevet 19. November, 2023 MikkelRæv64 skrev, for 7 timer siden: Mig har hun tilbudt sex I bil ... Ok, og? ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 20. November, 2023 Gråskæg42 skrev, for 17 timer siden: Ok, og? ... Ikke mere, hun bor for langt væk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kan ikke hele tiden 18 Skrevet 17. Januar super lækker pige fin lejlighed og virkelig god sex , var ved at komme for tidligt flere gange. sød at tale med osv pris 2k men det er der jo så mange der koster. cim og med regnfrakke, har lovet anal næste gang, så lang nåede vi bare ikke, så måtte jeg fyre af ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godkendtsd 19 Skrevet 21. Maj kan ikke hele tiden skrev, den 17.1.2024 at 14:22: super lækker pige fin lejlighed og virkelig god sex , var ved at komme for tidligt flere gange. sød at tale med osv pris 2k men det er der jo så mange der koster. cim og med regnfrakke, har lovet anal næste gang, så lang nåede vi bare ikke, så måtte jeg fyre af ) helt enig, hun er meget pænere i virkeligheden, har nok nogle udfordringer med sig selv, tror hun til dels bruger sugardating som social kontakt men ret lækker , ung og fin , for 1500 er hun fundet, selv om det er næstved. Ikke sidste gang, hun kan om dagen hjemme , men deler bolig derfor nok bil om aftenen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg