Hop til indhold
Singelguy

Sophia Braz, Fredericia - What a fuck…

Recommended Posts

Hvor er der bare nogen gange langt mellem snapsene. Men de sidste to uger har bare været i top “of all time”. I skal stoppe med at læse nu, hvis I ikke vil have dagbogen med ;-) Sidste uge benyttede jeg lejligheden til at besøge Katia to gange. Stadig den bedste til Tantra i min bog nogensinde. Sidste besøg havde jeg bestilt 2 timer. Der var gået 4 timer da jeg tog derfra. Tidligere på ugen besøger jeg så Carolina. Hun strøg lige ind på toppen også af piger igennem tiden.

Så i dag benyttede jeg lejligheden til at besøge Sophia Braz. Bestilte en time. Fuck… en time. Jeg har ikke tidligere oplevet noget lignende og så naturligt VILDT med en glædespige. Det der kommer nærmest, er en Italiensk kæreste jeg havde nogle måneder forrige sommer.

Da jeg kommer ind af døren får jeg det mest naturlige våde kys. Der bliver danset lidt omkring mig og jeg for alle muligheder for nyde kroppen, som bare er super trimmet. Jeg får klædt hende helt af samtidig med at hun hjælper mig. Så går hun ned og går i gang med et BJ, hvor den bliver taget helt ned så det er gagging. Efter lidt tid tænker jeg at jeg skal nyde og smage hende lidt. Ingen tvivl om hun nyder det. Efter lidt tid siger hun. This is so good. We need to do 69. Hvilket er helt fantastisk. BJ foregår stille og roligt uden brug af hænder. Hun har ikke travlt. Ikke på noget tidspunkt har jeg fornemmelsen af hun er ved at komme. Ofte kan man mærke nogle små ryk. Men ingen tvivl om hun nyder det og styre også slaget lidt i forhold til hvor fissen skal være. Da hun mærker jeg er tæt på, bliver det lidt mere roligt. Hun var åbenbart ikke selv klar nu. Så sker det uden varsel. Sophia eksplodere i en orgasme. Hendes negle går i mine lår og jeg bliver kradset op. Hun er ikke selv klar over hun gør det. Hun er helt væk i et par minutter hvor det er tydeligt at orgasmen ruller ind over hende hende og hun er i kramper. Hun undskylder kort bagefter over hun var væk og så skal jeg kneppe hende og jeg skulle bruges. På det tidspunkt er jeg ikke kommet endnu. Jeg stopper historien her. Vi gjorde ting som jeg kun før har oplevet med førnævnte kæreste. Der er åbenbart noget med det sydlandske varme blod.

Det er først da vi er færdige hun opdager hvad hun har gjort ved mine lår og hun undskylder så mange gange. 
Sophia er en kæmpe oplevelse man ikke må snyde sig selv for. Hun skal besøges igen når humøret er til dette. Sophia er i DK måneden ud og i Fredericia til på søndag.

https://annoncelight.dk/showad/386188

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrankBlack skrev, for 9 minutter siden:

Fantastisk anmeldelse :) Ved du hvor hun tager hen på søndag?

Jeg ved det ikke. Men mit gæt er Viby. Det virker som om hun flyder mellem Viby og Fredericia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jep, og hun er stadig i Randers. Jeg håber i behandler hende rigtig godt mens hun er her, hun er virkelig en sød pige. Beklager hvis hun har været lidt træt i dag og svær at få en aftale med, men hun har måske lidt tømmermænd efter en bytur i går. Jeg har aldrig fået så mange misundelige blikke fra de andre mænd i byen end da jeg dansede rundt med hende.

Hendes engelske er måske ikke det bedste, men så er det jo heldigt at man snakke lidt portugisisk :-)

Redigeret af Chefkokken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chefkokken skrev, for 4 timer siden:

Jep, og hun er stadig i Randers. Jeg håber i behandler hende rigtig godt mens hun er her, hun er virkelig en sød pige. Beklager hvis hun har været lidt træt i dag og svær at få en aftale med, men hun har måske lidt tømmermænd efter en bytur i går. Jeg har aldrig fået så mange misundelige blikke fra de andre mænd i byen end da jeg dansede rundt med hende.

Hendes engelske er måske ikke det bedste, men så er det jo heldigt at man snakke lidt portugisisk :-)

Nej, det er hun ikke. Hun er i Viby. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 1 time siden:

Nej, det er hun ikke. Hun er i Viby. 

Ja det kan jeg godt se annoncen siger nu. Jeg håber ikke hun har fået problemer fordi jeg først fik fulgt hende hjem til lejligheden i Randers kl.10 i morges :(

Men ja, de skifter jo lidt rundt mellem de lokationer ind i mellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chefkokken skrev, for 37 minutter siden:

Ja det kan jeg godt se annoncen siger nu. Jeg håber ikke hun har fået problemer fordi jeg først fik fulgt hende hjem til lejligheden i Randers kl.10 i morges :(

Men ja, de skifter jo lidt rundt mellem de lokationer ind i mellem.

Heldige dig :) Hvordan hulen får man en pige som hende med sig i byen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er den eneste af pigerne der taler portugisisk, og hendes engelske er ikke så godt. Jeg var nok bare heldig at jeg kan lidt portugisisk, vi kunne lettere tale sammen. Og så trængte hun vist også bare til at komme lidt ud. Kort sagt, mere held end forstand. Det er ikke fordi jeg er den store scorekaj. Jeg synes vi havde ret god kemi sammen, men som jeg kan læse herinde, så er hun jo rigtig dygtig til at få alle til at føle sig specielle, så jeg skal nok ikke lade det stige mig til hovedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chefkokken skrev, for 2 timer siden:

Hun er den eneste af pigerne der taler portugisisk, og hendes engelske er ikke så godt. Jeg var nok bare heldig at jeg kan lidt portugisisk, vi kunne lettere tale sammen. Og så trængte hun vist også bare til at komme lidt ud. Kort sagt, mere held end forstand. Det er ikke fordi jeg er den store scorekaj. Jeg synes vi havde ret god kemi sammen, men som jeg kan læse herinde, så er hun jo rigtig dygtig til at få alle til at føle sig specielle, så jeg skal nok ikke lade det stige mig til hovedet.

Jeg taler spansk, og der er flere ligheder mellem portugisisk og spansk. Problemet med portugisisk er, at det går så forbandet stærkt, når de taler. Jeg har planer om at besøge Sophia for første gang snart, så, det er med at holde tungen lige i min munden, på mere end én måde :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...