Hop til indhold

Hold da op jeg blev forpustet

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/385286
Det er dæleme en annonce der vil frem ! Intet negativt sagt, blot meget omfattende

Skrevet

Nok også for omfattende, men hver sin smag. Jeg tror ikke at den ligefrem hjælper på at få kunder i den ikke så velbesøgte butik.

Skrevet

Du må gerne rører Q, bare ikke fissen.

4 linjer længere nede:

Du må gerne slikke fisse og give finger (ikke fisting):D

Skrevet
Goldfinger skrev, for 15 minutter siden:

4 linjer længere nede:

Jeg ser at stjernen forholder sig til ydelsen blow (med eller uden cim) i 15 min og at det er ved den del at man gerne må røre men ikke fissen. Køber du en trekant må du mere

Skrevet
Funktionæren skrev, for 26 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/385286
Det er dæleme en annonce der vil frem ! Intet negativt sagt, blot meget omfattende

Annoncen er delt i to. Først en ret almindelig præsentation med priser og generelle oplysninger. Derefter en meget lang sektion FAQ som dermed bare udvider forståelsen af deres måde at arbejde på som par. Om det så er nok at læse det første for at komme godt afsted med dem er spørgsmålet.

Skrevet

De giver da nærmest alle de oplysninger som man kan finde på at spørge om. Meget oplysende, i forhold til alt det intetsigende snak som man ser mange andre steder. Jeg er fan af dem selvom jeg endnu ikke har besøgt dem, men vil gøre det snart… :x

Skrevet

Deres annonce er jo et resultat af kunder der ikke læste annoncen grundigt tidligere nu har de virkelig skåret det ud i pap for alle hvad deres koncept er. 

Skrevet
Goldfinger skrev, for 23 timer siden:

4 linjer længere nede:

Et godt eksempel på, at uanset hvordan man udpensler en annonce, vil der være nogen der ikke læser den ordenligt 

Der står tydeligt:

Ved blow må du ikke slikke, røre fisse. Det er KUN blow

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.