Hop til indhold
sydjyden

Barcelona - strip og bordel. Undgå scam?

Recommended Posts

Hey… hvis man går efter ægte, lækre oplevelser med strip/lapdance i Barcelona, hvor finder man det så? Forestiller mig, at der vil være scam-minefelter, men der må også være gode sager. Altså en klub, hvor man ikke bliver snydt mere end rimeligt og der er lækre kvinder…
 

Vi er et par stykker der skal afsted snart. Evt også på bordel, hvis det koncept findes i BCN :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Jeg ville holde mig til bordel. Der er masser af super gode i Barca. Men synes måske at alt strip er scam 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 10 minutter siden:

Jeg ville holde mig til bordel. Der er masser af super gode i Barca. Men synes måske at alt strip er scam 
 

Har du eksempler på gode steder? Eller er det let nok at finde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Søg på nettet eller her. Det er lidt tid siden jeg har været der. Du bliver vist ind på et værelse og så kommer der 5-10 piger forbi og hilser på og du vælger efterfølgende. Top dames husker jeg som lækkert.  Apricots lidt mere rådt men også fint. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hola @sydjyden & @Gamle hest og andre interesserede.

Hvis man er interesseret i en meget spektakulær club med efter sigende Europas mest "hard core" live shows, så er "Bagdad" ikke langt fra Ramblaen (nærmeste metro: Paral-lel) måske sagen:

https://www.bagdad.com/index.php/en

[Hver opmærksom på, at et besøg på "Bagdad" entre + drikkevarer mm let løber op i nærheden af et bordelbesøg eller ca. 2 besøg hos en af de mange dejlige og lækre P/D kvinder.]

Linker også til en anden nyere tråd om Barcelona:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv i håbet om at jeg kunne finde rejsefæller til en ferie som sexturist i Spanien under min 6 uges ferie i oktober/november, foretaget en del research på nettet.
Som jeg desværre ikke selv fik gavn af i denne omgang, da det ikke helt uventet ikke lykkedes mig at opnå rejsefæller til en tur i denne omgang.

Men nu ligger tråden her, formentlig også fremover.

Håber på sigt at kunne bruge tråden som reference til en tur en gang i fremtiden, får se om det er muligt?

Jeg håber at der er information i den tråd, af potentiel værdi for dig til din planlægning af en rejse til Spanien.

Bliv ikke skræmt af alt fyldet om seværdigheder og så meget andet, for jeg har delt tråden op i information om købesex muligheder.
Og så alt det andet jeg også gerne vil opleve over 1 uge, 2 eller 3 uger i Spanien.

Du/I vil kunne bemærke at jeg har fokus på de særlige hurtig togs forbindelser i Spanien, som gør det muligt at rejse over lange afstande på kort tid og med få stop.
Den mulighed vil jeg personligt prioritere, som at jeg også vægter det højt altid at bo centralt på et hotel ved en hovedbanegård i en storby.

En optimal logistik i ens ophold, herunder særligt hvad angår adgang til at benytte den offentlige trafik.
Det optimerer i mine øjne ens oplevelse af at besøge en storby.

Jeg endte selv 10 dage i Rom i stedet sammen med en kammerat, helt uden at købe sex.
Men det var en fantastisk tur som helt almindelig turist til en afveksling!

God tur til Spanien :)

Rejsenetværk søger rejsefæller

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...