Hop til indhold
Rejsenetværk

Links til unge danske Privat Diskret piger udbedes tak

Recommended Posts

Jeg havde besøg af en kammerat, hvor vi tog en snak om min længsel efter igen at besøge FKK klubber i udlandet.
Grundet min aversion mod den måde det foregår på, når du går på bordel i Danmark.

Han er selv en stor tilhænger af at besøge piger som Privat Diskret.

Men han har også en præference for det alderssegment af danske kvinder, som dominerer indenfor privat Diskret med danske piger.
Et segment af modne danske kvinder mellem 30 og 50 år, som jeg absolut ikke efterspørger.
Måske helt undtagelsesvis, man skal jo aldrig sige aldrig :)

Vi talte om der mon findes danske piger i legal alder, i reglen annonceret fra 21 år gamle og til omkring de 25 år.
Der annoncerer som Privat Diskret?

Vi kunne ikke sådan lige umiddelbart komme i tanke om nogle, og da han ikke har behovet havde han heller ikke ledt efter annoncer med dem.

De yngste danske kvinder er vel mellem 25 og 30 år gamle, på de få danske bordeller med en offentlig adresse som stadig findes.
De danske piger der er 21 - 25 år gamle eller mellem 18 og 21 år findes vel kun på Sugar dating, eller tjekkede sociale medier.

Men findes der annoncer med unge danske piger, sammenlignelig med de unge øst piger der annoncerer som Privat Diskret.
Som gør det med et anonymt mobil nr som man ikke skal andet end ringe til, eller sende dem en sms for at opnå kontakt til dem.

Ikke alt det crab med billed byt og hvad ved jeg, som flere har brændt sig på.
Bare en kontakt mulighed tak!

En anden prøvede også at få mig til undertrykke min modvilje mod at gå på bordel i Danmark.
Fordi hvis jeg gjorde det ville jeg have råd til at købe sex meget oftere, end jeg har råd til når vælger at rejse til Tyskland 1 gang, 2 eller 3 gange om året for at besøge FKK klubber.

Imidlertid er jeg nu nået til en erkendelse af at jeg næppe indenfor den nærmeste fremtid, opnår nye rejsefæller til fællesture for at gå på FKK klub i udlandet.

Drømmen om igen at besøge FKK klubber i udlandet har derfor formentlig så lange udsigter, at det måske er tid til at overveje at bruge penge på at købe sex i Danmark.
Noget jeg ellers ikke gerne gør, fordi det er min oplevelse at jeg ikke kan bruge mine penge på en for mig fornuftig måde til formålet i Danmark.

Sugar dating er måske så stor en udgift, at jeg simpelthen ikke vil bruge så mange penge på sugar babes.

Men ven og andre før ham siger altså at jeg burde prøve det der Privat Diskret noget i Danmark.
Men findes de unge danske modeller jeg gerne vil besøge, som Privat Diskret i Danmark.

Hvis ja, så læg links til deres annoncer i denne tråd - tak :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er måske ikke ligefrem privat diskret, men jeg faldt over annoncen for Ungmilf i går, og tænker at det måske er noget for dig: https://annoncelight.dk/showad/388447

Jeg har ikke selv haft besøg af hende, men det håber jeg kommer til at ske.  Hvis du mødes med hende vil jeg meget gerne høre hvad du synes.

Der ligger en enkelt god anmeldelse i denne efterlysningstråd: 

 

Redigeret af Getlouder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Getlouder skrev, for 9 minutter siden:

Der ligger en enkelt god anmeldelse i denne efterlysningstråd: 

Tak, så mangler der lige at hun en dag også annoncerer som Privat Diskret med eget sted.

Det findes måske ikke med danske piger i hendes aldersgruppe.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 56 minutter siden:

om der mon findes danske piger i legal alder, i reglen annonceret fra 21 år gamle og til omkring de 25 år.
Der annoncerer som Privat Diskret?

Jeg ville nok starte med at betale abo til Tinder og så bruge lidt tid på at skrive til nogle af de frække yngre profiler der - man skal bare ikke starte med at tilbyde betaling, da man så kan risikere at blive bannet - men få profilerne til selv at fremkomme med tilbud, efter at man har foreslået dem at mødes. Her i østen fungerer det ret nemt - men det er mest ladyboys, som svarer ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Jeg ville nok starte med at betale abo til Tinder og så bruge lidt tid på at skrive til nogle af de frække yngre profiler der - man skal bare ikke starte med at tilbyde betaling, da man så kan risikere at blive bannet - men få profilerne til selv at fremkomme med tilbud, efter at man har foreslået dem at mødes. Her i østen fungerer det ret nemt - men det er mest ladyboys, som svarer ;-)

Jeg er ikke så moderne :huh:

Bortset fra at begge parter vel lige lodder stemningen, uden at bliver for konkret i første omgang.

Er det så ret sandsynligt at støde ind i unge danske kvinder i legal alder til købesex på Tinder, der er villige til at sælge sex.

Tænker at det kan være mere normen i asien end at det er undtagelsen, mens det  vel forholder sig omvendt på det danske Tinder.

Og så er vel egentlig ikke besværet værd forsøge sig på dansk Tinder.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Tinder har jeg faktisk oplevet et par gange, at få fat i unge piger til købesex. Men der er langt mellem, og tinder er et kæmpe arbejde. 

Desuden kan man ikke skrive til pigerne før der er et match. Så de skal jo altså allerede vise dig interesse, før man kan skrive til dem.

Hvad er Feeld @Dillermand Junior?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Getlouder skrev, for 7 minutter siden:

På Tinder har jeg faktisk oplevet et par gange, at få fat i unge piger til købesex. Men der er langt mellem, og tinder er et kæmpe arbejde. 

Desuden kan man ikke skrive til pigerne før der er et match. Så de skal jo altså allerede vise dig interesse, før man kan skrive til dem.

Hvad er Feeld @Dillermand Junior?

Det er ikke det primære på tinder derfor synes jeg ikke det er et abo værd til købesex søgninger med mindre man er i Asien eller noget. 

Feeld er ala. Tinder men mere sex baseret man kan blandt andet vælge kinks og seksuelle præferencer og par kan have linkede profiler 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok tak

Men kan/må man skrive på Feeld at man tager penge for sex, eller at man vil betale for sex?
Og kan man være anonym som bruger uden billede med en profil der efterlyser købesex?

Underdanig, dominant eller switch?

Datingappen Feeld tvang mig til at tage stilling til min seksualitet

-------------------------------------------

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 15.11.2023 at 12:33:

Og kan man være anonym som bruger uden billede?

Jeg ved godt, at spørgsmålet var rettet mod anden app.

Men på Tinder er billede nødvendigt. Ellers vil man opnå meget få match med kvindelige profiler. Et match mellem to personer er nødvendigt for, at I kan skrive sammen.

Jeg har ikke søgt betalingssex på Tinder. Har dog erfaret, at jævnaldrende piger bruger den til at søge sexpartnere (altså uden betaling).

Jeg tror, at en en ældre herre vil opnå meget få matches blandt unge piger. Og vil derfor ikke anbefale Tinder til det her forespurgte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertram skrev, for 14 timer siden:

Jeg tror, at en en ældre herre vil opnå meget få matches blandt unge piger. Og vil derfor ikke anbefale Tinder til det her forespurgte.

Mange yngre piger, kan faktisk godt lide ældre, noble gentlemen - måske vil de ikke helt være ved  det og skal prikkes lidt, mne jeg har da oplevet, hvordan de kan drevle af liderlighed ved udsigten til at være sammen med en gammel hvidskægget buk som mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 15.11.2023 at 12:29:

Feeld er ala. Tinder men mere sex baseret man kan blandt andet vælge kinks og seksuelle præferencer og par kan have linkede profiler 

Hvor legit er Feeld egentlig?! Synes lige pludselig det vrimler med sexhungrende kønne piger, selv i mit nærområde, ifølge den app!?:blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...