Hop til indhold
Blækspruttemanden

Historien om mit livs måske vigtigste knald

Recommended Posts

DFyr_36 skrev, den 20.12.2023 at 09:47:

Ja, det kender jeg også godt. Havde en klassekammerat på erhvervsskolen i København hvor vi var begyndt at sende skjulte blikke til hinanden og det endte med at vi blev bollevenner de år jeg gik der. 

/DFyr_36

Uha uha det lyder som et super-studie :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk dokumentar som kostede en bule i bukserne under læsning. Jaaaa at vende sine ulemper til en fordel var der mange der kunne lære noget af og jeg kommer til at tænke på sætningen “Hellere lille og vågen end stor og doven”. Faktisk er din fortælling ikke så fjern fra min indgangsvinkel til Doggingverdenen hvor jeg i sin tid også var heldig at være den der gjorde en forskel på med dejlig fræk og våd MILF på et chatforum. Jeg fik nemlig lov til at demonstrere mine evner på en strand og rasteplads og så var det bare at lægge en ekstra dyd og effort i “arbejdet” for det kunne jo være man var heldig med gentagelser. Det var jeg, gentagelser blev der nemlig mange af fremover. Lad os endelig få en julefortælling på bagkant kan se jeg ikke er den eneste der venter. 
 

Godt gået blæksprutte mand og keep up the good work for man bliver jo sleet ikke misundelig :0)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...