Hop til indhold
Kurt The Man

Er så træt af fake "Danske" Tantra massage annoncer... s

Recommended Posts

Er det kun mig der gang på gang hopper på disse annoncer med tantra + øvrigt, der tilbydes af en "dansk" pige med gode amatørbilleder? 
Når man kommer gemmer sig desværre en gammel "curvy" spanier der intet fatter...

Disse er bare eksempler. Der er mindst 4-6 idag... 

https://annoncelight.dk/showad/354393
https://annoncelight.dk/showad/357034

• Synes godt om 2
  • Tak 2
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er i det hele taget trættende med fake annoncer. Dertil også en ting man skal være opmærksom på med dem der påkalder sig Tantramassage og måske ovenikøbet har lange beskrivende tekster om hvad tantra er godt for. Og så møder man en der blot stryger lidt hen over kroppen for så at give et håndjob til sidst uden særlig forstand på at opbygge stemningen. DET er sgu fake og en måde at sætte prisen betydeligt op uden at skulle involvere sig ret meget som kvinde.

Nogen krydrer det med tilkøb af sex, men det er så også helt forfejlet hvis man skulle mene noget seriøst med tantra, nemlig som en massage der skal vække kroppens seksuelle energier og komme i en højere tilstand, måske med orgasmer, men dog af en type uden udløsning og det tager noget længere tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sandheden er at, der ikke findes danske piger som tilbyder massage- jeg kender slet ingen som tilbyder Lingam massage eller lignende. Derfor når jeg ser den slags annoncer så ved jeg at de er fake. Yderligere så er der næsten ingen DK GP’er i Østjylland. Desværre…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kurt The Man skrev, for 7 timer siden:

Er det kun mig der gang på gang hopper på disse annoncer med tantra + øvrigt, der tilbydes af en "dansk" pige med gode amatørbilleder? 
Når man kommer gemmer sig desværre en gammel "curvy" spanier der intet fatter...

Disse er bare eksempler. Der er mindst 4-6 idag... 

https://annoncelight.dk/showad/354393
https://annoncelight.dk/showad/357034

Jeg har haft rigtig oplevelser med Latinaer og også med polske piger.  Virkelig passioneret B2B massage. Ikke altid med varm olie men stadig dejligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 17 timer siden:

Det er i det hele taget trættende med fake annoncer. Dertil også en ting man skal være opmærksom på med dem der påkalder sig Tantramassage og måske ovenikøbet har lange beskrivende tekster om hvad tantra er godt for. Og så møder man en der blot stryger lidt hen over kroppen for så at give et håndjob til sidst uden særlig forstand på at opbygge stemningen. DET er sgu fake og en måde at sætte prisen betydeligt op uden at skulle involvere sig ret meget som kvinde.

Nogen krydrer det med tilkøb af sex, men det er så også helt forfejlet hvis man skulle mene noget seriøst med tantra, nemlig som en massage der skal vække kroppens seksuelle energier og komme i en højere tilstand, måske med orgasmer, men dog af en type uden udløsning og det tager noget længere tid.

Så længe folk acceptere falske profiler og billeder og køber deres ydelser. Så lever de jo i bedste velgående.

Det tænker jeg ikke ændrer sig nogensinde, så svindlere har gode kår. (jo de er svindlere, det har intet med anonymitet at gøre)

Støt de gode reelle piger og i særdeleshed de danske, som bliver færre og færre. Desværre.

Samtidig kan jeg kun opfordre pigerne til at være autentiske i deres annoncering gennem synliggørelse af fx avis med dato. Tror også det vil medfører større hitrate og færre spørgsmål om netop billeder osv osv.

Redigeret af elcon71

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, den 13.11.2023 at 22:39:

Sandheden er at, der ikke findes danske piger som tilbyder massage- jeg kender slet ingen som tilbyder Lingam massage eller lignende. Derfor når jeg ser den slags annoncer så ved jeg at de er fake. Yderligere så er der næsten ingen DK GP’er i Østjylland. Desværre…

Hej Le courvoisier. tillad mig at fortælle dig om Episk Massage. Hos os har vi udelukkende danske piger og du kan få en fantastisk lingam massage uden mulighed for tilkøb af sex i flere dele af landet. Jeg er ikke sikker på om jeg må poste links her, men der er link på min profil til episk massage. Jeg holder fx til i Randers. Så jo; vi findes ☺️ Mvh. Gry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamle hest skrev, den 16.11.2023 at 09:56:

Det er ret nemt. Gå uden om annoncer med dansk flag 

Eller dem hvor der står "dansk talende". Ja - det er de sgu da alle sammen, de ægte danske piger 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Episkegry skrev, den 16.11.2023 at 08:42:

Hej Le courvoisier. tillad mig at fortælle dig om Episk Massage. Hos os har vi udelukkende danske piger og du kan få en fantastisk lingam massage uden mulighed for tilkøb af sex i flere dele af landet. Jeg er ikke sikker på om jeg må poste links her, men der er link på min profil til episk massage. Jeg holder fx til i Randers. Så jo; vi findes ☺️ Mvh. Gry

Nu er der Jo stor forskel på Tantra og episk massage.

Jeg søger også tantra inspireret massage med afslutning. 

Ved episk massage er der ingen kropsmæssig kontakt. Og ja, jeg har prøvet begge dele. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
weber skrev, 1 time siden:

Ved episk massage er der ingen kropsmæssig kontakt. Og ja, jeg har prøvet begge dele. 

Helt enig....Jeg er også mest til Tantra - Episk er lidt som et langt langt langt HJ :D - Det kan også noget, men ikke det samme som Tantra (for mig)

Del dette indlæg

Link til indlæg
weber skrev, for 5 timer siden:

Ja det ved jeg altsammen. Jeg svarede på en kommentar som sagde der ikke var nogen danske piger der tilbød lingam massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, der findes danske kvinder som tilbyder tantra massage, men de annoncerer ikke herinde, pånær en enkelt som gjorde en overgang.  Langt de fleste

som annoncerer herinde med tantra er helt og aldeles fake, det er bare en ord som sælger.. der er undtagelser, som f.eks Magnolie, men man skal se sig godt for, 

og tantra massage på en halv time er aldeles useriøst ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...