Hop til indhold
G.G.

Konstant online sugarbabes

Recommended Posts

Dette er ikke en efterlysning (så måske fejlplaceret, og i så fald må moderator placere rette sted)

Jeg oplever at visse af de sugarbabes, jeg er/har været i kontakt med nærmest uafbrudt er online. Dvs stort set hvornår jeg end logger på, er de allerede/stadigvæk online. Har besøgt et par af disse piger, som bestemt må siges at være proffer (dvs ikke bare en hobby).

Er der nogen der har oplevet andre typer af konstant online piger, som ikke skulle være proffer? Dvs. piger der konstant er online, men som stadig er ret selektive i deres sugardating? Eller kan man - som jeg lidt hentyder - konkludere at piger der konstant er online som klart udg.pkt er proffer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

jeg er meget online og bestemt ikke proff. Bare alene mor der har for meget tid hjemme så hygger med skrive lidt og lure en masse på sd

…. så ikke alle ihvertfald 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke nødvendigvis, at de sidder foran skærmen, eller med telefonen i hånden hele tiden. Måske de bare ikke logger ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nysgerrigq skrev, for 26 minutter siden:

Hej

jeg er meget online og bestemt ikke proff. Bare alene mor der har for meget tid hjemme så hygger med skrive lidt og lure en masse på sd

…. så ikke alle ihvertfald 

Er du kun medlem... eller..? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 19 minutter siden:

Jeg logger aldrig af når jeg forlader en side.. Og kender mange mænd og kvinder der altid har deres computer åben og dermed står som online..

Jeg logger heller ikke ud, så står sikkert som online altid ups

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, med online - mener du så i forhold til at arrangere et spontant møde eller hvordan? Eller som blot svarer relativt hurtigt? 

jeg står vist også som online længe efter jeg faktisk slet ikke er online mere :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man bliver jo automatisk smidt af efter noget tid (30-40-60 min) hvis man ikke er aktiv på siden. Så det med at være konstant online fordi man ikke får logget ud, holder teknisk set ikke i virkeligheden.

Så hvis man ikke er prof, har man åbenbart helt utrolig meget tid på hånden til bare at “kigge rundt derinde”??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke sådan at online profiler bliver først - så kan der jo være en klar fordel i altid at være online - og disse proff.-profiler har måske 2 telefoner - eller flere til formålet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange piger er meget online, som nysgerrig, fordi de keder sig.

Jeg har også tidligere tænkt at de var indikator for hvor aktive de var - men det kan man ikke altid tage som udgangspunkt. 

Undersøgelse viser faktisk det samme med normale dating platforme, at man bruger det som underholdning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste spørgsmålet som gående på de profiler der kan være online med mørkegrøn prik, også i chatten, 24/7, som altså i en hel uge..... Uden i øvrigt nogensinde at svare på beskeder. De må nødvendigvis bruge et eller andet software til at skabe noget aktivitet, hvis de også skal sove ind imellem. Jeg har selv, til et helt andet formål, fundet en måde at "få musen til at klikke automatisk" Jeg tænker at det kan holde "chatten varm" på SD uden at den behøver at klikke på noget?

De to jeg har set havde virkeligt lækre billeder, i kategorien "for godt til at være sandt" Spørgsmålet er så hvad formålet er? Mit paranoide gætteri går på at høste så mange frustrerede beskeder at nogen af dem kan bruges til afpresning, eller måske bare til de sædvanlige links til fup-datingsider med "mønt-betaling" og falske profiler.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, for 16 timer siden:

Man bliver jo automatisk smidt af efter noget tid (30-40-60 min) hvis man ikke er aktiv på siden. Så det med at være konstant online fordi man ikke får logget ud, holder teknisk set ikke i virkeligheden.

Så hvis man ikke er prof, har man åbenbart helt utrolig meget tid på hånden til bare at “kigge rundt derinde”??

Det er kun på mobilen, at man bliver smidt automatisk af. Hvis du er logget på via en PC (ved godt at det nok er gammeldags) bliver du ikke smidt af automatisk. Jeg har f.eks. været online i en uge i træk - da jeg var taget på ferie uden at logge af, og PC'en heller ikke var sat til at gå i dvale efter en tid :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En observation:

Mellem dem, der er 'online' og dem, der er 'online for 2 timer siden', dvs grøn og lysegrøn status, er der en håndfuld piger, som altid er der. Det er de ikke i virkeligheden! Afhængig af området, man søger i, er de forskellige.

Søger man feks Hovedstadsområdet, står LK2003, Highfive og Sukkerlarven altid online. Det har de altså gjort konstant nogle år nu.

Der er altså noget teknik hos SD, der ikke fungerer efter hensigten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...