lhi1964 133 Skrevet 2. Marts, 2014 Hun burde nok tygge sin mad lidt mere. lol.....det med at tygge maden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. 8" 39 Skrevet 15. April, 2014 Har også gode erfaringer med at lade colaen erstatte med champagne Og omvendt ...? læste i en bog om en fyr der hældte champagne i pigen( rest fra flasken de havde delt inden) og derefter drak det når hun pressede det ud. Jeg må tilstå at tanken tænder mig faktisk, ikke mindst da det jo så er et meget smukt champagneglas Mon ikke også det kunne være pirrende at hælde det ud over pikken og så lade hende drikke/slikke det som det drypper ..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 17. April, 2014 og til alle os der hader det sure sprøjt kan Asti anbefales Jadå, Asti är dejligt. Speciellt när man skall ha det som sällskapsdrink, utan att näta något till. Tysk sekt är ocks OK men Asti är bättre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 17. April, 2014 Jeg har haft min sædvanlige købesexleverandør hængt op med bunden i vejret, et speculum i missen, fyldt hende op med champagne og stået iført kjole og hvidt, mens jeg drak af hende med sugerør - det var frækt. En lækker kvinde og champagne skal nydes iført passende dress Venligst Spunsen/Bundstokken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 17. April, 2014 (edited) Jeg har haft min sædvanlige købesexleverandør hængt op med bunden i vejret, et speculum i missen, fyldt hende op med champagne og stået iført kjole og hvidt, mens jeg drak af hende med sugerør - det var frækt. En lækker kvinde og champagne skal nydes iført passende dress Fik hun så lov til samtidigt at tappe koncentratet af Ellers skulle det vist være rigtig frækt at få suttet pik medens pigen har lidt brusende champagner i munden Redigeret 17. April, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg