Ceylon 93 Skrevet 14. Januar, 2014 Anvend ikke mynthe olie i forbindelse med onani (eller sex).. det køler og lige meget hvor meget man rykker i den, så forsvinder den kolde fornemmelse ikke lige den første times tid. Det minder mig om. Jeg fik engang et blowjob af en glædes pige, der havde et mint tyggegummi i munden, det kølede også ubehageligt, når det ramte hovedet på kalorius. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2014 Synes nu også, at det lyder dejligt - Måske man skulle finde noget mynthe olie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 15. Januar, 2014 Fik engang et blowjob af en pige med mintpastil i munden, jeg synes sku det varen fed fornemmelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 15. Januar, 2014 Prøv at komme lidt varmecreme som bruges til muskler på dilleren inden i smider den ind i pigen. Så skal i se hende vride sig af glæde. Det giver en helt ny dimention ved at dyrke sex. Jeg er ikke sikker på om tigerbalsam er så godt. Måske lige kraftig nok. Men noget mildere kan også gøre tricket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Januar, 2014 Prøv at komme lidt varmecreme som bruges til muskler på dilleren inden i smider den ind i pigen. Så skal i se hende vride sig af glæde. Det giver en helt ny dimention ved at dyrke sex. Jeg er ikke sikker på om tigerbalsam er så godt. Måske lige kraftig nok. Men noget mildere kan også gøre tricket. sålænge det ikke er kamfer for det første er der mange der er overfølsomme overfor kamfer og for det andet, så svier det som ind i.... men en rigtig varm pik giver altså et plus til oplevelsen - det kan jeg kun give ret i ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 15. Januar, 2014 sålænge det ikke er kamfer for det første er der mange der er overfølsomme overfor kamfer og for det andet, så svier det som ind i.... men en rigtig varm pik giver altså et plus til oplevelsen - det kan jeg kun give ret i ;) Jeg har ikke lige prøvet kamfer men jeg har noget fra hummel som fungere rigtig godt til formålet. Det er et sted imellem varm og kold og svier og en prikkende følese. Alt sammen på en gang. Gjorde det med en B-ven uden at hun vidste det. Hun blev helt vild i varmen af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Januar, 2014 Er man til vekselvirkning imellem varmt og koldt, når man modtager fransk kan det anbefales at bruge almindelige vaskeklude. En gøres varm en anden kold. Jeg synes det er fed, at lukke øjnene nyde det franske, og så pludselig blive overrasket over eksempelvis en kold klud omkring bollerne eller hvad man nu finder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 15. Januar, 2014 Et godt råd. Smør ikke noget som helst på lillepeter uden at spørge pigen først om det er ok. Et godt tip. Hør pigen om hun vil give et blow med cola i munden. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 15. Januar, 2014 Et godt råd. Smør ikke noget som helst på lillepeter uden at spørge pigen først om det er ok. Et godt tip. Hør pigen om hun vil give et blow med cola i munden. Point taken.... Nu var det ikke en hvilken som helst pige jeg gjorde det med men en jeg kender ret godt og derfor vidste at det var ok med. Men ville da aldrig gøre det med en pige jeg ikke kendte eller på klinik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 15. Januar, 2014 Et godt råd. Smør ikke noget som helst på lillepeter uden at spørge pigen først om det er ok. Et godt tip. Hør pigen om hun vil give et blow med cola i munden. Hvordan pokker får hun en dåse ind i munden? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest -KbhStang- Skrevet 20. Januar, 2014 Hvordan pokker får hun en dåse ind i munden? Det kan hun uden problemer, når jeg har været der 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 7. Februar, 2014 (edited) men en rigtig varm pik giver altså et plus til oplevelsen - det kan jeg kun give ret i ;) Jeg har nogle gange brugt at gå ud og skylle den rigtig godt og grundigt under den iskolde hane og så gå ind til konen og hurtigt banke den op, mens den stadig er stiv som en istap Redigeret 7. Februar, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 7. Februar, 2014 Den med mintpastillen er en gammel nyhed blandt piger der giver økologisk fransk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Februar, 2014 (edited) Et æble i bagen holder lægen tilbage: Redigeret 11. Februar, 2014 af Jernsvinet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 11. Februar, 2014 Et æble i bagen holder lægen tilbage: Der er ikke plads til ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Februar, 2014 Opdaterer lige teksten lidt: Et æble om dagen, holder lægen af banen. eller Et æble om dagen, holden lægen stangen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 11. Februar, 2014 Et blowjob udført af en kvinde med helt nybørstede tænder giver bestemt også seancen en ekstra dimension... Prøv det! Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Februar, 2014 Et blowjob udført af en kvinde med helt nybørstede tænder giver bestemt også seancen en ekstra dimension... Prøv det! Vh. Sidespringeren Spekulerer lige på hvordan sådan en el-tandbørste vil føles 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borebissen 42 Skrevet 12. Februar, 2014 Et godt tip.Hør pigen om hun vil give et blow med cola i munden.Har også gode erfaringer med at lade colaen erstatte med champagne :smile: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 12. Februar, 2014 Eller hvis pigen har en pebermynte- eller eukalyptuspastil i munden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Februar, 2014 Har også gode erfaringer med at lade colaen erstatte med champagne og til alle os der hader det sure sprøjt kan Asti anbefales 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. Februar, 2014 Hun burde nok tygge sin mad lidt mere. Et æble i bagen holder lægen tilbage: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. Februar, 2014 Hun burde nok tygge sin mad lidt mere. Et æble i bagen holder lægen tilbage: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 133 Skrevet 2. Marts, 2014 Prøv at komme lidt varmecreme som bruges til muskler på dilleren inden i smider den ind i pigen. Så skal i se hende vride sig af glæde. Det giver en helt ny dimention ved at dyrke sex. Jeg er ikke sikker på om tigerbalsam er så godt. Måske lige kraftig nok. Men noget mildere kan også gøre tricket. Tigerbalsam kan bruges, men det varmer godt, prøvede det første gang i Korea....har også nogle gange med held puttet en smulle på pigens klit..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg