Krill 56 Skrevet 10. November, 2023 https://annoncelight.dk/showad/388880 Er der nogen der har besøgt Rebecca i Hjørring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfur 6 Skrevet 10. November, 2023 Jeg har overvejet. Men er ikke kommet d langt endnu har du besluttet dig at besøge hende, skriv gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 10. November, 2023 Forsøgte at lave en aftale med hende for et par dage siden men hun skrev Athen kun kørte ud på trods af at det står at hun har sted. kom aldrig længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 28 Skrevet 13. November, 2023 Kan se jeg søger samme info, havde selvfølgelig ikke læst din tråd før jeg selv lavede en…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3ddpt 0 Skrevet 15. November, 2023 Nogen opdatering, hun ser hammer fræk ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 28 Skrevet 17. November, 2023 Billederne er desværre ikke af den pige man møder, fin krop men ikke meget indlevelse. en sovesofa med lys fra en 60w pære i loftet gør hellere ikk at stemningen ryger i vejret. hun er sød men for mit vedkommer ikk et sted jeg kommer igen. pigen 6 stedet 3 ps så tog jeg en for holdet omkring Hjørring, hvem er den næste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kko 42 Skrevet 17. November, 2023 (edited) Petit is favorit skrev, for 2 timer siden: Billederne er desværre ikke af den pige man møder, fin krop men ikke meget indlevelse. en sovesofa med lys fra en 60w pære i loftet gør hellere ikk at stemningen ryger i vejret. hun er sød men for mit vedkommer ikk et sted jeg kommer igen. pigen 6 stedet 3 ps så tog jeg en for holdet omkring Hjørring, hvem er den næste Jeg havde samme oplevelse da jeg var tilbage i mit barnsdoms land i sidste weekend. En sød og køn pige omkring de 30 med lidt meget Balkan make up(og ikke den på billderne) et okay diskret sted. Sexen tja rigtig meget leverpostej Nu er det i øvrigt ikke i selve Hjørring men en lille by på vej mod Lønstrup Redigeret 17. November, 2023 af kko 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg