Hop til indhold

Recommended Posts

Så lige hun var tilbage det kunne jeg ikke stå for selvom det er i Aalborg fik en aftale på plads og ind i bilen og afsted. 

Må sige at det var helt fantastisk og møde hende igen og damm hun var klar virkelig lækkert og hun kunne sørme få liv i dyret 2 gange. 

Hun ser virkelig lækker ud hun har smidt lidt kilo og er bare en lækkermås hvilket hun nu altid har været imo. 

 

https://annoncelight.dk/showad/388163

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 2 timer siden:

Damm jeg bliver fattig nu hun er tilbage i Aarhus. 

Måtte lige besøge hende igen idag hun er altså sprød og lækker. 

Men trosalt billigere i brændstof, at have hende i Aarhus :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du sige noget om hendes alder, højde osv.? Er hendes ydelser det meste inkluderet f.eks. kys eller skal man betale lidt ekstra for de gode sager? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun holder pt til i en lejlighed omkring universitetet, standard massage briks, som jeg ikke aner om hun kan bruge, men også en 1,5 mands seng. Hun er omkring de 30år, ca 160 cm, piv lækker krop, smuk og for dem der husker hende fra 3,5 år, den lidt uskyldige og sjove pige, som egentligt bare er godt selskab. Det med kys er nok en kemi sag, men hendes engelsk er blevet fremragende, så det er vel bare at skrive til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 23 timer siden:

Hun holder pt til i en lejlighed omkring universitetet, standard massage briks, som jeg ikke aner om hun kan bruge, men også en 1,5 mands seng. Hun er omkring de 30år, ca 160 cm, piv lækker krop, smuk og for dem der husker hende fra 3,5 år, den lidt uskyldige og sjove pige, som egentligt bare er godt selskab. Det med kys er nok en kemi sag, men hendes engelsk er blevet fremragende, så det er vel bare at skrive til hende

Mange tak for svar! Kan du sige noget om ansigtet? Nu er billederne jo sløret, men der står hun er halv thai / mellemøsten, så er ret spændt på hvordan hun ser ud, når jeg nu engang mødes med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike56 skrev, for 2 timer siden:

Mange tak for svar! Kan du sige noget om ansigtet? Nu er billederne jo sløret, men der står hun er halv thai / mellemøsten, så er ret spændt på hvordan hun ser ud, når jeg nu engang mødes med hende. 

Som jeg skriver smuk og vel det bedste på en østens Marilyn Monroe

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 3 timer siden:

Som jeg skriver smuk og vel det bedste på en østens Marilyn Monroe

Det ser jeg vel frem til. Der er så mange GP'er at vælge imellem, men hun er helt klart i min top 5 udseendemæssigt ud fra billederne ihvertfald, så håber jeg bare kemien er der også. Har du været hos Tisha for nyligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike56 skrev, for 33 minutter siden:

Det ser jeg vel frem til. Der er så mange GP'er at vælge imellem, men hun er helt klart i min top 5 udseendemæssigt ud fra billederne ihvertfald, så håber jeg bare kemien er der også. Har du været hos Tisha for nyligt?

Hun kom til Danmark for 3 uger siden og har besøgt hende både i Aalborg og nu Aarhus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 2 timer siden:

Hun kom til Danmark for 3 uger siden og har besøgt hende både i Aalborg og nu Aarhus 

Hun må da være en ener med de flere besøg ;) Glemte lige at spørge, har hun tatoveringer? Det er som regel turn off for mit vedkommende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike56 skrev, for 23 minutter siden:

Hun må da være en ener med de flere besøg ;) Glemte lige at spørge, har hun tatoveringer? Det er som regel turn off for mit vedkommende. 

Ja, men med det rette fokus, tænker jeg du glemmer det ret hurtig, så se nu at komme afsted...

Hendes billedere er af hende og helt up to date

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 18 minutter siden:

Ja, men med det rette fokus, tænker jeg du glemmer det ret hurtig, så se nu at komme afsted...

Hendes billedere er af hende og helt up to date

Snakker vi om store/lille tatoveringer? Anyways, du har nok ret må se og tage mig sammen og booke en tid med hende, når det lige passer ind i kalenderen. Takker for hurtig respons! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige oprettet mig igen efter nogle efter nogen år væk fra købemarkedet, men har dog en gang imellem luret lidt med herinde, men da jeg så Tisha var tilbage kunne jeg ikke holde mig væk mere.

Hun er i mine øjne den mest perfekte pige, hun er sød  og super fræk at se på. Rigtig behagelig at besøge,  man mærker nogen form for hastværk overhovedet.

hun giver det bedste blowjob jeg nogensinde har fået, og så er hun bare fræk som fanden.

hun har nu været her i Århus i lidt over en uge og jeg har besøgt hende 3 gange nu, men kan simpelhen ikke få nok af hende, tror hun bliver bliver skyld i at jeg nu skal leve på vand og brød fremover

pas godt på hende hun er en ener

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike56 skrev, for 3 timer siden:

Hun må da være en ener med de flere besøg ;) Glemte lige at spørge, har hun tatoveringer? Det er som regel turn off for mit vedkommende. 

Hun har nogle mindre og meget diskrete tatoveringer. Hvis det bliver et turnoff for dig, i forhold til hvor ufatteligt lækker resten er, ja, så må du hellere finde en anden.

Men, som flere nævner, så er hun utroligt smuk med gode gener fra både den arabiske verden som fra asien.

Hendes blowjob er konge. Hun kan noget med tungen når hun går dybt og det er vildt lækkert.

Super dejlig krop med en lille “muffintop” der kun understreger det kvindelige i hende.
 

Jamen altså, tilbage til Aalborg med hende i en fart :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 10 minutter siden:

Hun har nogle mindre og meget diskrete tatoveringer. Hvis det bliver et turnoff for dig, i forhold til hvor ufatteligt lækker resten er, ja, så må du hellere finde en anden.

Men, som flere nævner, så er hun utroligt smuk med gode gener fra både den arabiske verden som fra asien.

Hendes blowjob er konge. Hun kan noget med tungen når hun går dybt og det er vildt lækkert.

Super dejlig krop med en lille “muffintop” der kun understreger det kvindelige i hende.
 

Jamen altså, tilbage til Aalborg med hende i en fart :D

Som regel er det turnoff for mig, når det er store tats der er tale om, hvor det er synligt meeen i dette tilfælde nogle små tatoveringer her og der er lige til at overleve, så lægges der ikke så meget vægt på det, især når det er så fræk en pige. 

Lad os lige beholde hende lidt endnu i Aarhus, så jeg kan nå forbi Tisha :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike56 skrev, 1 time siden:

 

Lad os lige beholde hende lidt endnu i Aarhus, så jeg kan nå forbi Tisha :D

Skynd dig, ellers kommer der nordjysk invasion i Aarhus :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ked af at sige det uden at have mødt Tisha endnu, men hun har et profilbillede af sig selv på whatsapp, hvor man kan se hendes ansigt, og må sige jeg er pænt skuffet hvis jeg skal være ærligt. Det er ikke lige hvad jeg havde forestillet mig at hun ville se ud. 

Nu vil jeg ikke dømme en bog på dens omslag, men er det ikke egentligt det vi gøre når vi scroller igennem? 

Jeg er sikker på at hun er en sød pige osv. som de fleste her er enige om. Både ansigtet og kroppen er jo med til at tænde en, og desværre trækker det bare ned med ansigtet. Nu er billeder og virkeligheden ikke det samme, men lige ud fra det billede ikke min smag.

Det er jeg sku ked af, var måske lidt for begejstret. Når men jeg må bare lede videre for mit næste besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Held og lykke med din søgen @Mike56det får du brug for. Skulle du finde det du sørger, må du meget gerne lave en anmeldelse, så er jeg sikker på vi er nogle stykker, der smider hvad vi har i hænderne og farer afsted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til info kan jeg oplyse at hun siden i forgårs har fået sorte negle, så billederne er for nogle ikke retvisende og måske turn off

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 6 timer siden:

Held og lykke med din søgen @Mike56det får du brug for. Skulle du finde det du sørger, må du meget gerne lave en anmeldelse, så er jeg sikker på vi er nogle stykker, der smider hvad vi har i hænderne og farer afsted :)

Jeg har allerede øjene på en, og ja det her forum har været hjælpsom for mig, så vil godt bidrage tilbage til fællesskabet (er stadig lidt ny her). Jeg har en god mavefornemmelse, men nok ikke så længe kommer du til at se en ny anmeldelse fra min side. 

 

LarsB skrev, for 6 timer siden:

Til info kan jeg oplyse at hun siden i forgårs har fået sorte negle, så billederne er for nogle ikke retvisende og måske turn off

Kan godt forstå hvorfor du gør lidt grin, hvilket er fair. Du har jo kun positive oplevelser med hende, hvorimod jeg ikke engang har mødt pigen og allerede dømmer på forhånd. 

Vi har alle vores præferencer i piger og jeg går ud fra, at vi gerne vil have det bedste når vi betaler penge for det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...