Hop til indhold

Sexy Blondine Sonja

Featured Replies

Skrevet

Hej Gutter!

https://annoncelight.dk/showad/368464

Jeg har set på Sonjas annonce i et godt stykke tid, men har ikke haft kommet afsted endnu. 

Jeg har læst lidt blandede anmeldelser før i tiden om Sonja og kan se det er forskellige oplevelser med hende. Er der nogen som har været forbi for nyligt og kan fortælle hvordan oplevelsen med hende er nu?  

Skrevet

Prøv at lave en søgning på 368464 

Blandede anmeldelser. 

Skrevet
  • Author
Jernet skrev, for 8 minutter siden:

Prøv at lave en søgning på 368464 

Blandede anmeldelser. 

Det er ligesom det jeg fandt frem til, hendes gamle annoncer, men vil gerne høre nærmere om de seneste besøg, hvis der er nogen som vil komme med en beretning :)

Skrevet

Hvis du ikke kan bruge de gamle anmeldelser til noget, så sæt 1500kr på højkant og giv os en frisk én.

Måske hun har opgraderet og nu giver en værdi for pengene.

Jeg er færdig med hende, been there and won’t go back.

Skrevet
  • Author
Max Power skrev, for 11 minutter siden:

Hvis du ikke kan bruge de gamle anmeldelser til noget, så sæt 1500kr på højkant og giv os en frisk én.

Måske hun har opgraderet og nu giver en værdi for pengene.

Jeg er færdig med hende, been there and won’t go back.

Tjaa joo, der er jo både positive og negative anmeldelser, så det ret uoverskueligt hvilket anmeldelse man lige skal tage ind i sig før man møder hende. Derfor kunne det bare være rart lige en opdatering.

Jeg tænker da, at så snart der er mulighed for det, vil jeg vende tilbage med feedback om det så er en god eller dårlig oplevelse. 

Skrevet
Mike56 skrev, for 17 minutter siden:

Tjaa joo, der er jo både positive og negative anmeldelser, så det ret uoverskueligt hvilket anmeldelse man lige skal tage ind i sig før man møder hende. Derfor kunne det bare være rart lige en opdatering.

Jeg tænker da, at så snart der er mulighed for det, vil jeg vende tilbage med feedback om det så er en god eller dårlig oplevelse. 

Håber du får en god oplevelse.

Skrevet
  • Author
Max Power skrev, for 24 minutter siden:

Håber du får en god oplevelse.

Jeg har læst din anmeldelse tilbage i 2020, som ja er længe siden og du havde en træls oplevelse med Sonja, men jeg er bare optimistisk og håber på det bedste.

Ved ikke om det er sarkastisk ment, men jo mange tak! 

Skrevet
Mike56 skrev, for 9 timer siden:

Ved ikke om det er sarkastisk ment, men jo mange tak! 

Det var det faktisk ikke :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.