Fri fugl 119 Skrevet 8. November, 2023 https://annoncelight.dk/showad/273446 jeg havde vejen forbi Thisted i aftes, og fik en aftale i stand med Sirada thai massage med 1 times massage, sex og blow uden. ankommet til etablisementet blev jeg mødt af den skønneste petit thai “lili” som bragte mig helt til stjernerne og vækkede min hukommelse om hvad rigtig kærestesex er. hun bjertog mig simpelthen så massagen gik rent i glemmebogen “ så har jeg endnu en undskyldning for snarligt at komme igen )” hun kan virkeligt sit kram på et lagen den pige og er liderlig og umættelig, snyd ikke jer selv for en oplevelse med Lili hvis i har vejen forbi Thisted og er til petit ungt thaiguf der leverer varen til fulde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 8. November, 2023 Du har helt ret, hun er bare fantastisk, jeg har prøvet hende 3 gange 90 minutter, og har bestemt mig for at prøve hende igen på lørdag. Men du gjorde en stor fejl ved at lade massagen gå i glemmebogen, hun er helt fantastisk til massage, selvom det er svært at dokumentere for at massage kan være lige så godt som sex, nærmer det sig når det er hende der udøver det. Jeg håber at der er en som opfanger opfordreingen og prøver hende ret tidlig på lørdag, da jeg rigtig godt kan lide at fissen er lidt brugt, og måske allerede fyldt hende op inden jeg kommer, hvis der er en som har tømt en god portion oppe i hende, hun er jo helt klar til alt uden kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 8. November, 2023 Lyder til man måske skulle køre forbi 1 dag er hun til sport i 2 eren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 119 Skrevet 8. November, 2023 Fisken16 skrev, for 3 timer siden: Du har helt ret, hun er bare fantastisk, jeg har prøvet hende 3 gange 90 minutter, og har bestemt mig for at prøve hende igen på lørdag. Men du gjorde en stor fejl ved at lade massagen gå i glemmebogen, hun er helt fantastisk til massage, selvom det er svært at dokumentere for at massage kan være lige så godt som sex, nærmer det sig når det er hende der udøver det. Jeg håber at der er en som opfanger opfordreingen og prøver hende ret tidlig på lørdag, da jeg rigtig godt kan lide at fissen er lidt brugt, og måske allerede fyldt hende op inden jeg kommer, hvis der er en som har tømt en god portion oppe i hende, hun er jo helt klar til alt uden kondom. Jeg kom et kvarter før lukketid, så af høflighed tog jeg ikke massage oveni da vi havde tumlet rundt i lykkerus i den time jeg havde bestilt. næste gang skal den del helt med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 119 Skrevet 8. November, 2023 Pepsimax 75 skrev, for 3 timer siden: Lyder til man måske skulle køre forbi 1 dag er hun til sport i 2 eren Hun er klart et besøg værd, og nej hun udøver al andet sport end i 2eren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CarlosM 1 Skrevet 20. November, 2023 Er hun klar på afslutning i munden??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 20. November, 2023 CarlosM skrev, for 3 timer siden: Er hun klar på afslutning i munden??? Ja helt klar, hun spytter det godt nok ud i køkkenrulle bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 119 Skrevet 20. November, 2023 CarlosM skrev, for 5 timer siden: Er hun klar på afslutning i munden??? Ja det klarer hun med et smil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 64 Skrevet 24. November, 2023 Jeg måtte lige en tur forbi i dag for at finde ud af om hun nu er så dejlig som det er blevet beskrevet. Svaret var Ja! Jeg sprang massagen over denne gang, men næste gang tager jeg massagen med. En anbefaling fra mig også... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 24. November, 2023 Er det den samme thai der er på billederne i annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 119 Skrevet 24. November, 2023 sejer skrev, for 16 minutter siden: Er det den samme thai der er på billederne i annoncen? Ja det er det, det er ikke hende i rød kjole hun er der nu også, men derimod hende den unge pige der også er billeder af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CarlosM 1 Skrevet 24. November, 2023 Hvad er hendes alder? Er hun glat og frisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 119 Skrevet 24. November, 2023 CarlosM skrev, for 2 timer siden: Hvad er hendes alder? Er hun glat og frisk? Thai er svær at aldersbedømme, mit bedste bud er ca 25 og hun er glat og virkelig frisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 64 Skrevet 25. November, 2023 Det er også mit bud. Hun er ikke god til talesprog, men hun er til gengæld god til udtrykke sig kropsligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CarlosM 1 Skrevet 25. November, 2023 Hvad er hun med på? Bliver hun tændt ved at blive slikket? Er hun til analt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brysthår Skrevet 25. November, 2023 Fisken16 skrev, den 20.11.2023 at 17:05: Ja helt klar, hun spytter det godt nok ud i køkkenrulle bagefter Hvor godt er hendes franske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CarlosM 1 Skrevet 25. November, 2023 Hvor får med det bedste fp Thai, hvem vil I anbefale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 26. November, 2023 Brysthår skrev, den 25.11.2023 at 09:03: Hvor godt er hendes franske? Jeg vil give hende ret god karakter, ikke 10 ud af 10 men måske 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jansen 16 Skrevet 26. November, 2023 Er det den samme som https://annoncelight.dk/showad/282206 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jjjjensen 0 Skrevet 26. November, 2023 Jansen skrev, 1 time siden: Er det den samme som https://annoncelight.dk/showad/282206 ? Nej, det er det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 28. November, 2023 Haløjsa Boys Var forbi Lilli i aftes jeg er sku ikke så imponerende som i andre måske hun havde arbejdet for meget den dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 119 Skrevet 28. November, 2023 Pepsimax 75 skrev, for 10 minutter siden: Haløjsa Boys Var forbi Lilli i aftes jeg er sku ikke så imponerende som i andre måske hun havde arbejdet for meget den dag Øv det er jeg ked af st høre, hos mig leverede hun virkelig varen. men GP kan jo nok have en off dag som os andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 29. November, 2023 Pepsimax 75 skrev, for 12 timer siden: Haløjsa Boys Var forbi Lilli i aftes jeg er sku ikke så imponerende som i andre måske hun havde arbejdet for meget den dag Ja, virkeligt ærgerligt for dig hvis hun ikke præsterede , for hun har altså evnerne til at give en fantastisk oplevelse, det har jeg oplevet adskillige gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 29. November, 2023 Ja det var lidt øv Måske fordi Mutter stod og lavede mad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 64 Skrevet 29. November, 2023 Det kunne jo være at hun var ved at være sulten... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg