Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/273446

jeg havde vejen forbi Thisted i aftes, og fik en aftale i stand med Sirada thai massage med 1 times massage, sex og blow uden.

ankommet til etablisementet blev jeg mødt af den skønneste petit thai “lili” som bragte mig helt til stjernerne og vækkede min hukommelse om hvad rigtig kærestesex er.

hun bjertog mig simpelthen så massagen gik rent i glemmebogen “ så har jeg endnu en undskyldning for snarligt at komme igen ^_^)”

hun kan virkeligt sit kram på et lagen den pige og er liderlig og umættelig, snyd ikke jer selv for en oplevelse med Lili hvis i har vejen forbi Thisted og er til petit ungt thaiguf der leverer varen til fulde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret, hun er bare fantastisk, jeg har prøvet hende 3 gange 90 minutter, og har bestemt mig for at prøve hende igen på lørdag. Men du gjorde en stor fejl ved at lade massagen gå i glemmebogen, hun er helt fantastisk til massage, selvom det er svært at dokumentere for at massage kan være lige så godt som sex, nærmer det sig når det er hende der udøver det.

Jeg håber at der er en som opfanger opfordreingen og prøver hende ret tidlig på lørdag, da jeg rigtig godt kan lide at fissen er lidt brugt, og måske allerede fyldt hende op inden jeg kommer, hvis der er en som har tømt en god portion oppe i hende, hun er jo helt klar til alt uden kondom.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisken16 skrev, for 3 timer siden:

Du har helt ret, hun er bare fantastisk, jeg har prøvet hende 3 gange 90 minutter, og har bestemt mig for at prøve hende igen på lørdag. Men du gjorde en stor fejl ved at lade massagen gå i glemmebogen, hun er helt fantastisk til massage, selvom det er svært at dokumentere for at massage kan være lige så godt som sex, nærmer det sig når det er hende der udøver det.

Jeg håber at der er en som opfanger opfordreingen og prøver hende ret tidlig på lørdag, da jeg rigtig godt kan lide at fissen er lidt brugt, og måske allerede fyldt hende op inden jeg kommer, hvis der er en som har tømt en god portion oppe i hende, hun er jo helt klar til alt uden kondom.

 

 

Jeg kom et kvarter før lukketid, så af høflighed tog jeg ikke massage oveni da vi havde tumlet rundt i lykkerus i den time jeg havde bestilt.

næste gang skal den del helt med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pepsimax 75 skrev, for 3 timer siden:

Lyder til man måske skulle køre forbi 1 dag er hun til sport i 2 eren 

Hun er klart et besøg værd, og nej hun udøver al andet sport end i 2eren ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg måtte lige en tur forbi i dag for at finde ud af om hun nu er så dejlig som det er blevet beskrevet. Svaret var Ja!

Jeg sprang massagen over denne gang, men næste gang tager jeg massagen med.

En anbefaling fra mig også...

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, for 16 minutter siden:

Er det den samme thai der er på billederne i annoncen?

Ja det er det, det er ikke hende i rød kjole hun er der nu også, men derimod hende den unge pige der også er billeder af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CarlosM skrev, for 2 timer siden:

Hvad er hendes alder? Er hun glat og frisk?

Thai er svær at aldersbedømme, mit bedste bud er ca 25 og hun er glat og virkelig frisk^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brysthår
Fisken16 skrev, den 20.11.2023 at 17:05:

Ja helt klar, hun spytter det godt nok ud i køkkenrulle bagefter

Hvor godt er hendes franske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pepsimax 75 skrev, for 10 minutter siden:

Haløjsa Boys 

Var forbi Lilli i aftes jeg er sku ikke så imponerende som i andre måske hun havde arbejdet for meget den dag 

Øv det er jeg ked af st høre, hos mig leverede hun virkelig varen.

men GP kan jo nok have en off dag som os andre:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pepsimax 75 skrev, for 12 timer siden:

Haløjsa Boys 

Var forbi Lilli i aftes jeg er sku ikke så imponerende som i andre måske hun havde arbejdet for meget den dag 

Ja, virkeligt ærgerligt for dig hvis hun ikke præsterede , for hun har altså evnerne til at give en fantastisk oplevelse, det har jeg oplevet adskillige gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...