Hop til indhold
pebber

Clara Nr. Nebel

Recommended Posts

Guest clara

Jeg er her da, men gør nok ikke som mange af de andre piger, jeg tager ikke så mange ind pr dag, og nogen gange slet ingen, så det nok der for i ikke altid kan kalde mig.. :-)

Hellere få lidt besøg og gøre det af nydelse end mange og gøre det for penge. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, er i Varde hver uge, pga mit job, og de sidste uger har jeg forsøgt at lave en aftale med hende, men hun svarer ikke på sms eller opkald.

Gad vide om det er en fyr der står bag ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg lidt svært ved at tro på, da jeg selv har talt i telefon med hende, MEN om det er en knægt med lys stemme, som laver narrestreger, kan selvfølgelig ikke helt udelukkes.

 

Mærkeligt er det ihvertfald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også snakket i telefon med hende, og er sikker på at det er en pige. Jeg har ligeledes hendes fb profil og der kan man se at hun har et "alm" arbejde ved siden af sit bi-erhverv, så nok derfor hun måske ikke svarer i dagtimerne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har snakket med clara i dag, og jeg har også smst med clara. Jeg håber at møde kvinden i morgen.
Hun virker som en sød og seriøs en. Jeg kan generelt ikke li tøser, som bare vil knalde hurtigt. Vil hellere forkæle og forkæles 

PE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest clara

Ha ha, hvor er i søde alle sammen :-)

men da lidt sjovt at der ikke bare er en her på siden dar har været på besøg hos mig :-)

Men er i hurtige, kan jeg træffes i morgen søndag, men der kan jeg kun halve timer. :-)

husk og sig eller skriv i sms at i også er her på siden, for vi skal da lige ha afgjort om jeg er ægte eller ej. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha, hvor er i søde alle sammen :smile:

men da lidt sjovt at der ikke bare er en her på siden dar har været på besøg hos mig :smile:

Men er i hurtige, kan jeg træffes i morgen søndag, men der kan jeg kun halve timer. :smile:

husk og sig eller skriv i sms at i også er her på siden, for vi skal da lige ha afgjort om jeg er ægte eller ej. :smile:

 

Den udfordring tager jeg gerne op. Jeg har sendt en sms ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ægte 100%

Det var ikke den nemmeste opgave at komme på, for at få lavet en aftale med Clara. Men lige pludseligt havde vi begge to tid. Så jeg har fået en halv time med hin. Hun er lige som hins billeder viser: lille nips med ungpigebryster, som føles dejlig bløde. Hun giver godt udtryk for at hun elsker at blive slikket: hun stønnede helt vildt - og så smager hun rigtig godt.

Hun ved hvad hun vil have og er god til at give. Hun kysser fabelagtigt og er alle penge værd. Men hun er en pige som man skal være sød ved - det fortjener hun. Det var det værd at vente på hende.

Pe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du fortælle lidt om hendes alder og kropsmål stemmer overens med hendes annoncer?

Og hva med stedet, er det ok forhold og ligger stedet i en klinik eller er det privat/diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest clara

Eller måske man ikke har tid til hele tiden og ligge med sin mobil ;-)

det bare og prøve til man er heldig. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

21 cm Hun er ikke umulig at komme i kontakt med jeg har da været sammen med hin du skal bare være mere tålmodig.

Petro Ja det hele stemmer hun bor privat ikke på klinik
jeg glæder mig til og møde hin igen hvis hun vil
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...