Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Kvindedin

Du misforstod vist. Og jeg tænker at grunden til du insinuerer noget dårligt om mig her, er at jeg ikke ville lave en aftale med dig. Men når man gør det her af lyst,- så er det vigtigt at jeg må se billede af dig først, så jeg ved om der kan være kemi. Men du ville være anonym. Hvilket også er ok, du kan bare ikke rigtigt tillade dig at svine mig til, fordi det forhindrede mig i at lave en aftale, da du ikke ville vise billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kvindedin
Kontio skrev, den 8.11.2023 at 16:55:

Misforstod ikke en skid!!! Du spurgte efter C og da jeg spurgte hvad det var, så svarede du COKE!!!

Min tlf skrev forkert, der skulle stå cash 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thezahlio skrev, den 10.11.2023 at 14:51:

Og hvad så hvis hun tager coke i betaling?

"Ifølge dansk narkotikalovgivning er det forbudt at indføre, udføre, sælge, købe, udlevere, modtage, fremstille, forarbejde og besidde stoffer – medmindre de bruges medicinsk eller til forskning. Straffen for overtrædelse er bøde eller op til 16 års fængsel alt efter, hvor alvorlig overtrædelsen er."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kvindedin skrev, den 11.11.2023 at 13:16:

Min tlf skrev forkert, der skulle stå cash 

Sgu en spøjs autocorrect 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 1 time siden:

Hvor ved du fra det er den samme? Hårfarven er i alt fald ikke.

Tatoveringer på benene ligner nu meget godt , men derfor er det jo ikke sikkert 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er den samme, er jeg ret sikker på også.jeg kan se hun stadig står som en på 33 hvis der er hendes alder, for det var hun også tilbage i 2015, hun er bekendt med gamet. Sød og venlig og lækkert sex den gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødtes med hende for et par uger siden, og har bestemt ikke fortrudt. Når man bliver mødt af en smuk, velholdt kvinde der bare står helt skarpt. De vildeste bryster og lækker røv. Vildt smuk og velduftende. 
jeg var lidt nervøs, men hun var god til at få mig til at slappe af. Det er godt nok længe siden jeg er kommet sådan. 
Klar top tre af de lækreste jeg har prøvet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, den 19.11.2023 at 20:23:

Nogen der rent faktisk har mødt hende ?

Har dialog med hende og hun virker nu meget reel ? 

Jeg har mødt hende. Og hun er High class. Da jeg mødte hende stod hun mega skarpt. Hun havde virkelig gjort noget ud af sigselv. Både ift til sminke og alt andet. Hun duftede af en der havde været i jacuzzi og stod klar i et frækt bh/trusse sæt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...