Hop til indhold

Er der en thai masør i Randers der er god til massage?

Featured Replies

Skrevet

Ja jeg ved der har været spurgt til til thai i Randers. Men kvaliteten er vist utrolig svingende.

Jeg har overbelastet mine ben og trænger derfor til en seriøs ordentlig massage. Om der er frækt er sekundært...

Skrevet

Lamyai Thaimassage, Århusvej 34, 8940 Randers

Telefon: 27 57 19 68

Der er kun en hjemmeside på thai (hvorfor den er på thai fatter jeg ikke en brik af) Lamyai Thaimassage - นักนวดแผนไทย ใน ราเนอส์ (business.site) 

Hun tager rigtigt godt ved. Jeg bruger hende selv af og til når jeg er på de kanter. Hvis det er ren massage man går efter så er jeg ikke stødt på en der er bedre i Randers. Der er ikke noget hanky panky hos hende. Hun snakker dansk. En time koster 400,- og hun modtager kun kontanter. 

Skrevet

Bua, i Randers C, mener det er i Borgergade. Absolut ingen pjank, kun hård og grundig massage.

Kan også anbefale Thongonn som anden bruger skriver. 

Lamyai må enten have skiftet ejer eller strategi, de gange jeg har været der var det ganske vist god massage, men bestemt også ekstra ydelser. Moden, men også meget sød indehaver.

Skrevet
Prikken skrev, for 2 timer siden:

Bua, i Randers C, mener det er i Borgergade. Absolut ingen pjank, kun hård og grundig massage.

Kan også anbefale Thongonn som anden bruger skriver. 

Lamyai må enten have skiftet ejer eller strategi, de gange jeg har været der var det ganske vist god massage, men bestemt også ekstra ydelser. Moden, men også meget sød indehaver.

Bua er i Adelgade, sorry.

Skrevet
Prikken skrev, for 5 timer siden:

Nu ved jeg ikke hvornår du har været der, men det jeg har fået at vide er at hun ikke gider alt det længere. Hun vil kun massere nu.  Hun har så af og til en hjælper på stedet hvor man kan få mere. Hun kunne så ikke massere om det galt hendes liv ... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.