Hop til indhold

Overrækning af pengene?

Featured Replies

Skrevet
FeetMann skrev, for 8 minutter siden:

Nej jeg tager ikke fejl, DU tar gruelig fejl, opslaget handlede om at overrække penge til pigen, og når 70-80 procent er udenlandske piger, så er det generelt.

Du er ALTID så bedre vidende, lav nu et opslag selv, stedet for altid at sidde og kloge dig, din store fejl er at du ikke kan erkende dine egne fejl .

Jeg bliver så træt af dine ALTID bedrevidende kommentar !!!!

Opslaget var et generelt spørgsmål og derfor er alle svarene jo fine nok ellers skulle TS have specificeret at det kun handlede om udlandske piger 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 6 minutter siden:

Opslaget var et generelt spørgsmål og derfor er alle svarene jo fine nok ellers skulle TS have specificeret at det kun handlede om udlandske piger 

Også derfor jeg bliver provokeret af det hun skriver,  80 procent af alle besøg herinde fra er til udenlandske piger, så det hun skriver, kan TS ikke bruge til noget ! 

Hun skriver jo Jeg er forkert på den !

Måske skulle du også skrive det til hende ?

Redigeret af FeetMann

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 18 minutter siden:

Send det nu til LIV !

Skrevet
FeetMann skrev, for 42 minutter siden:

Også derfor jeg bliver provokeret af det hun skriver,  80 procent af alle besøg herinde fra er til udenlandske piger, så det hun skriver, kan TS ikke bruge til noget ! 

De 20 % kan stadig godt bruge svarene når spørgsmålet nu var stillet så åbent og generelt som det var det skader jo ikke nogen med forskellige forslag til forskellige situationer. 

Forstår ikke hvorfor det provokerer dig ?

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 7 minutter siden:

De 20 % kan stadig godt bruge svarene når spørgsmålet nu var stillet så åbent og generelt som det var det skader jo ikke nogen med forskellige forslag til forskellige situationer. 

Forstår ikke hvorfor det provokerer dig ?

Fordi hun skriver jeg tar fejl .

Skrevet

Feetmann deltager ikke i tråd mere. 

Keeper 

Redigeret af Keeper

Skrevet
Guest FeetMann skrev, for 4 timer siden:

Fordi hun skriver jeg tar fejl .

I at folk ikke tør betale elektronisk, det tør/gør rigtig mange…. I mit tilfælde de allerfleste.

Skrevet
Mrbusiness skrev, den 5.11.2023 at 17:38:

Syntes nogen gange at det kan blive lidt alavet/føles opstilt, når man skal overrække penge til pigen.

så jeg ville høre om der er nogen som har fundet på nogen smart eller frække måder man kan overrække pengene på, så det ikke virker akavet:-)

tak på forhånd. 

jeg ligger dem altid på bordet i rummet inden start

Skrevet

Jeg veksler hele bundtet til 50-ere, laver papirflyvere af dem, og kaster dem ind gennem brevsprækken indtil døren bliver åbnet. 

Skrevet
Butch skrev, for 22 timer siden:

Jeg veksler hele bundtet til 50-ere, laver papirflyvere af dem, og kaster dem ind gennem brevsprækken indtil døren bliver åbnet. 

Dén giver garanteret problemer begge veje: Hvis døren bliver åbnet for hurtigt, når du ikke at komme af med alle pengene, og hvis døren ingen brevsprække har, må du gå hjem med uforrettet sag... :D:D

Skrevet
Butch skrev, den 8.11.2023 at 00:05:

Spider skrev, for 9 timer siden:

Dén giver garanteret problemer begge veje: Hvis døren bliver åbnet for hurtigt, når du ikke at komme af med alle pengene, og hvis døren ingen brevsprække har, må du gå hjem med uforrettet sag... :D:D

Ja, der er flere muligheder, men worst case må være; at døren ikke bliver åbnet efter du har sendt alle dine pengepapirsflyvere ind gennem brevsprækken :ph34r:

...godt du ikke vekslede til 5 eller 10 Euro sedler inden! ;) :lol: :D

Skrevet

-Stemmer altid aftalen af ved ankomst, overrækker pengene og går så til vask..intet akavet for mig...:wub:

Skrevet
Jogge skrev, den 5.11.2023 at 23:44:

ehhh endnu en grund til for os andre altid at betale elektronisk. Man undgår sedler der har været i alle mulige mænds underbukser:sad:

Men der er iøvrigt rigtig mange der kun vil have kontant betaling…. Det er så et problem. 

Onkel Joakim vasker og stryger sine sedler.. hvorfor mon? :P

KF.

Skrevet
Mrbusiness skrev, den 5.11.2023 at 17:38:

Syntes nogen gange at det kan blive lidt alavet/føles opstilt, når man skal overrække penge til pigen.

så jeg ville høre om der er nogen som har fundet på nogen smart eller frække måder man kan overrække pengene på, så det ikke virker akavet:-)

tak på forhånd. 

på min faste gp får jeg krammer ved ankomst og lægger pengene godt ned i hendes bh

Skrevet
Butch skrev, den 8.11.2023 at 00:05:

Hvordan laver man papirsflyvere af 50=ører?!;):D

Skrevet
KF skrev, den 10.11.2023 at 02:08:

Onkel Joakim vasker og stryger sine sedler.. hvorfor mon? :P

KF.

Julemandens kane flyver også

Skrevet
Funktionæren skrev, for 9 timer siden:

Julemandens kane flyver også

Novra...

KF.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.