Hop til indhold
Gæst

Ganske OK massage i Hindegade

Recommended Posts

Gæst

Go´formiddag

 

Jeg var noget spændt på at besøge thaishoppen i Hindegade. www.goldenthaiwellness.dk

D 9/1 havde jeg postet en efterlysning af oplevelser på stedet, og undrede mig da også lidt over at der ikke har været en eneste reaktion, men det kan der jo være så mange grunde til :-|

 

Sent mandag eftermiddag, havde jeg taget "pioner hatten" på og og ringede på døren.

En sød og smilende pige tog imod, hendes alder vil jeg anslå som værende 35+

Jeg havde ikke bestilt tid, men de havde havde ingen kunder, så jeg kom til med det samme :-P

 

Efter lidt snak blev vi enige om at jeg skulle have en oliemassage iblandet lidt tantra. Jeg har aldrig prøvet tantra, og at dømme ud fra forummet her er der vist heller ikke ret mange thai steder der rent faktisk kan kunsten, på trods af, at de næsten alle har den på menuen :shock:

 

Nå, jeg smed klunset og lagde mig til rette på den lidt hårde seng/briks der i mellemtiden var blevet redt op med rene og friskt duftende håndklæder :-P

 

Pigen, hvis navn jeg ikke lige fik fat i, startede med at tildække mig og begyndte at varme musklerne op. Allerede her tænkte jeg at det var nok et mere "lødigt" sted, men jeg blev da heldigvis klogere. Efter opvarmning begyndte pigen med olie massagen på ryggen, (stadig med tildækket ben og baller)og den var faktisk ganske OK, og herefter det "såkaldte" tantriske islæt, da baller og ben også havde fået olie, der var ingen pirring, udover tantraen som dog var ganske behagelig, især omkring ballerne :mrgreen:

 

Efter afvaskning af bagstykket skulle jeg jo vendes og igen blev jeg tildækket, denne blev naturligvis fjernet da der skulle olie på.

Og så skal jeg ellers love for at der blev udøvet"tantra" på forstykket, incl. de "rigtige steder" :smile:

 

Virkningen indtraf da også, og meget hurtigt blev jeg lige så stiv og hård som politistaven hos en betjent der lige har fået færten af en BZér :lol:

 

Et par spørgende mørke øjene mod mig, og et tilsvarende ihærdigt tilkendegivende nik fra mig, gjorde at pigen nu allerede var godt igang med at gi´mig en håndtrold. :P

 

Der var hele tiden smil og øjenkontakt, noget der tæller rigtigt meget for mig og der gik da heller ikke mange lange minutter før end at Dråben her, blev forenet med MANGE andre "dråber" :lol:

 

Jeg blev ikke tilbudt andet, og jeg spurgte heller ikke, men jeg vil da mene at muligheden for at kunne få en større udvalgs pallette af øvrige tilkøb, er tilstede hvis man har været der 2-3 gange. Det er blot min erfaring med slige steder.

 

Jeg så ikke andre piger på stedet, men jeg kunne høre at der var 2 andre, og der kom da også en "broder" mens jeg fik massage.

 

Alt i alt, synes jeg at det var ganske OK massage, igen... uden at den var prangende, og HJ også fint og dejligt udført  :D

 

Stedet var rent og pænt, og på trods af at det ligger næsten lige i hjertet af KBH, synes jeg da at det er lidt diskret, set i lyset af at Hindegade ikke på daværende tidspunkt er voldsomt trafikkeret, hverken af fodgængere eller biler og busser.

 

Jeg gav kr. 800,- for hele seancen der varede 1 time, måske lidt dyrt vil nogen mene, men det var jo trods alt et olie/tantra mix og en dejlig afslutning.

 

Kommer jeg igen??

 

Ja, det gør jeg jo nok :grin:

 

Hilsen Dråben

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg var der selv lige efter de havde åbnet, så det er vist omkring et par år siden. Jeg fik også en ganske udemærket massage med tilhørende HJ af en ganske nydelig pige.

Jeg har dog ikke været der siden, da der er for mange andre goder steder tættere på mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

D 9/1 havde jeg postet en efterlysning af oplevelser på stedet, og undrede mig da også lidt over at der ikke har været en eneste reaktion, men det kan der jo være så mange grunde til :-|

 

 

En sød og smilende pige tog imod, hendes alder vil jeg anslå som værende 35+

 

Jeg gav kr. 800,- for hele seancen der varede 1 time

 

Beklager, jeg så ikke din efterlysning.

 

Jeg var der for nogle (4?) måneder siden. Blev modtaget af en i samme alderskategori, iklædt en kjole der knap nok kunne dække hendes baller, så jeg var fra indgangen ikke i tvivl om at jeg nok ville blive tilbudt lidt.

 

Jeg synes ikke massagen var noget særligt og afslutningstilbudet omfattede bl.a. noget med at tage noget tøj af. Kan ikke huske prisen, kun at den var usædvanligt høj, og da jeg forklarede at jeg slet ikke havde så mange kontanter, så endte vi på en pris for håndtrolderi uden fjernelse af beklædning, der stadig var høj, men så sagde hun også at jeg skulle betale mere næste gang. I sagens natur kommer det næppe til at ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bebop ... som sædvanlig uden forskønnende omskrivelser. :cool:  Men jeg er enig. Jeg så heller ikke efterlysningen. Men havde en kedelig oplevelse en tid tilbage. Flot sted, flot pige, trist massage, kedelig indstilling og no coming back for Bananas, Jeg er normalt en meget yndig mand, men her lykkedes det mig ikke at bryde isen hvor meget jeg end prøvede.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Bebop

 

Beklager, jeg så ikke din efterlysning.

Det skal du da ikke beklage :smile:

Jeg synes jo trods alt at jeg fik en OK oplevelse :mrgreen:

 

@Bananas

 

Jeg er normalt en meget yndig mand,

:D  :D  :D  :D  :D

 

Men , det er jo den gode gamle"sang", nogen kan lide moderen, andre kan lide datteren, Jeg ville dog nok ikke møde moderen :D da datteren faldt faldt så udemærket i min personlig smag :grin:

 

Men, tak for jeres respons, jeg vil da også lige tilføje at jeg da absolut har fået bedre massager før, på andre steder, men så sandelig da også noget der var MEGET værre :sad:

netop på steder som af andre var blevet betegnet som værende "god"

 

Heldigvis så har vi alle vores egne præferencer, og det er det som jeg synes er så spændende når man "forvilder" sig ind på et sted som man ikke før har prøvet ;) især hvis man gør det for at se om det er den ene eller den anden "lejr" man hører til :grin:  

 

Hilsen Dråben

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...