Hop til indhold

Recommended Posts


Efter at have læst en masse positive anmeldelser om pigen, så valgte jeg at bruge lidt mønt på at besøge hende. 
jeg kan på ingenmåder genkende de pæne ord om hende. 
bevares, hun er pisse flot og møg lækker, men sexen var dæleme maskin sex og der var nul indlevelse eller øjenkontakt, hun virkede fjern.  efter den 1/2 time så var det ligegyldigt og overfladisk snak i mens jeg klædte mig på. 
der er nul chance for at hun får mit besøg igen. 

https://annoncelight.dk/showad/245948

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedensted skrev, for 2 timer siden:


Efter at have læst en masse positive anmeldelser om pigen, så valgte jeg at bruge lidt mønt på at besøge hende. 
jeg kan på ingenmåder genkende de pæne ord om hende. 
bevares, hun er pisse flot og møg lækker, men sexen var dæleme maskin sex og der var nul indlevelse eller øjenkontakt, hun virkede fjern.  efter den 1/2 time så var det ligegyldigt og overfladisk snak i mens jeg klædte mig på. 
der er nul chance for at hun får mit besøg igen. 

https://annoncelight.dk/showad/245948

Jeg havde også en virkelig dårlig oplevelse den gang jeg besøgte hende- jeg måtte ingen ting og hun ville bestemme alt. En del tid brugte hun på ligegyldige snak/sprøgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 9 timer siden:

Jeg havde også en virkelig dårlig oplevelse den gang jeg besøgte hende- jeg måtte ingen ting og hun ville bestemme alt. En del tid brugte hun på ligegyldige snak/sprøgsmål. 

Lyder præcist som den sidste gang jeg var hos hende, så det bliver også et stort nej-tak herfra til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilslutter mig koret - har også oplevet en ligegyldig og afvisende ung dame, der indrømmet har udseendet med sig, men det hjælper jo ikke meget, når alt andet mangler !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I fik da ikke ligefrem skældud - det slap jeg ikke for:D  Jeg fik at vide jeg var spooky (betyder vist uhyggelig), fordi jeg gloede for meget på hendes bryster. Måtte ikke røre hendes kønsdele, eller ret meget andet for den sags skyld. Stemningen taget i betragtning, knep det med at få en tilpas god rejsning, og fik så besked på, at så burde jeg ikke have besøgt hende. Men flot, det er hun - nok en af de smukkeste jeg har besøgt, men et genbesøg herfra vil ikke komme på tale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft nogle gode besøg hos Aisha, hun er lige noget for mig. Petit, lækker, dejlig og sød. Var for nogle dage siden oppe og besøge hende igen i Glædeshuset i Vejle, og blev godt modtaget som altid og Aisha var glad. 

Har også oplevet hun kan være bestemt. Hun er sin egen herre og det kan jeg såmænd godt li' hende for. Måske skal man trykke på de rigtige knapper med Aisha. Hun gider fx ikke at jeg penetrerer hende hele tiden, fandt jeg ud af første gang. Så jeg laver et langt forspil med hende, som jeg selvfølgelig nyder, fordi hun er så dejlig og lækker og får da go' respons ellers nytter det jo ikke noget. Kys, kærtegn og slik og Aisha kys er gode. Hendes nye attributter sidder flot på hende og jeg synes de har gjort hende endnu mere dejlig, jeg er ellers meget glad for naturlige. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Super6banditten skrev, 1 time siden:

Aisha og jeg har det altid dejligt sammen. 

Du kan vel kun tale for dig selv ikke?

Men ellers godt for dig, i mine øjne skulle hun være stoppet i branchen for længst for der er virkelig tale om en pige der er kørt surt i det, og for det meste hader sine kunder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Aisha i dag, og mit oplæg var katastrofalt, og jeg kom for sent og var stresset, og jeg sagde nejtak til bad, hvorefter jeg opdagede, at jeg lugtede af sved, aelvom jeg havde vøret i bad hjemmefra.

Kort sagt, jeg var stresset.

Jeg fik noget skæld ud for at komme for sent, og det hjlp ikke på min strestilstand.

Hun er ret smuk bortset fra de kunstige bryster. Brysterne er da nogenlunde, men kunstige. Hun har også nogle skamferinger (tatoveringer), men det forhindrer hende ikke i at være næsten guddommeligt smuk.

Hun var samtidigt helt vildt tålmodig og imødekommende uden det dog helt lykkedes for hende at følge mine instruktioner.
Jeg er dog ret sikker på, at jeg vil forsøge at besøge hende igen en dag, hvor der er mindre stres i mit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig koret af dårlige oplevelser. Jeg har besøgt hende to gange. Anden gang var en fejl. Jeg kunne ikke lige huske at jeg havde besøgt hende. Nu er hun skrevet ind i listen som aldrig igen.

Jeg kan kun tilslutte mig de dårlige oplevelser længere oppe. Minder mig meget om mine. Når man slikker fisse. “Not the clit”. Bagefter følgende bemærkning “Why does all men always have to lick the clit”

Lækker pige. Men hendes opførsel og personlighed er en total turn off. Jeg bestiller altid en time fordi jeg vil have god tid til en god oplevelse. Jeg gik efter omkring en halv time begge gange.

Aldrig igen og hvorfor skulle jeg, når der er så mange andre gode muligheder.

Redigeret af Singelguy
Glemte lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende også ved en fejl-da hun havde to profiler- så jeg besøgte en pige hvor man i annoncen ikke kunne se ansigtet. Det viste sig at være hende. :( Jeg fik ikke andet end skæld ud. En af de værste oplevelser nogenside.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aisha deler vandene. Jeg synes jo hun er vidunderlig som det fremgår af de anmeldelser jeg selv har skrevet eller blandet mig i. Egentlig kunne jeg glæde mig over jo flere haters hun får desto færre skal jeg dele hende med, men jeg bliver sgu ked af det, når jeg ved hvor sød og dejlig hun er. Og ja hun har et iltert temperament, men hun mener intet ondt med det. Jeg har nok været sammen med hende omkring 35 gange de sidste 2 år. De første 4-5 gange var en blandet fornøjelse, så jeg genkender såmænd de ting der bliver skrevet om hende. Men nu synger englene over os hver gang vi er sammen og jeg holder meget af hende. Jeg kan lide at være en gentleman for pigerne og gør mig umage med det, især med Aisha og det påskønner hun. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Super6banditten skrev, for 9 timer siden:

Aisha deler vandene. Jeg synes jo hun er vidunderlig som det fremgår af de anmeldelser jeg selv har skrevet eller blandet mig i. Egentlig kunne jeg glæde mig over jo flere haters hun får desto færre skal jeg dele hende med, men jeg bliver sgu ked af det, når jeg ved hvor sød og dejlig hun er. Og ja hun har et iltert temperament, men hun mener intet ondt med det. Jeg har nok været sammen med hende omkring 35 gange de sidste 2 år. De første 4-5 gange var en blandet fornøjelse, så jeg genkender såmænd de ting der bliver skrevet om hende. Men nu synger englene over os hver gang vi er sammen og jeg holder meget af hende. Jeg kan lide at være en gentleman for pigerne og gør mig umage med det, især med Aisha og det påskønner hun. 

Ok, så efter 4-5 gange, hvor du selv skriver det var en "blandet" fornøjelse, selvom du er en gentleman og sød overfor hende, så vælger du alligevel at blive ved?? Du ved godt at du så er medårsag til at piger som hende kan fortsætte i samme spor, i stedet for måske at finde en måde at tjene penge på hun faktisk kan lide?

Nej englene synger ikke ned over jer hver gang i er sammen :shock: Du har bare ikke forstået der er andre piger derude du kan betale for, der faktisk kan lide det de laver. og nu ved du hvorfor jeg har givet dit indlæg en sørgelig smiley.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, den 20.2.2024 at 23:29:

Jeg besøgte Aisha i dag, og mit oplæg var katastrofalt, og jeg kom for sent og var stresset, og jeg sagde nejtak til bad, hvorefter jeg opdagede, at jeg lugtede af sved, aelvom jeg havde vøret i bad hjemmefra.

Kort sagt, jeg var stresset.

Jeg fik noget skæld ud for at komme for sent, og det hjlp ikke på min strestilstand.

Hun er ret smuk bortset fra de kunstige bryster. Brysterne er da nogenlunde, men kunstige. Hun har også nogle skamferinger (tatoveringer), men det forhindrer hende ikke i at være næsten guddommeligt smuk.

Hun var samtidigt helt vildt tålmodig og imødekommende uden det dog helt lykkedes for hende at følge mine instruktioner.
Jeg er dog ret sikker på, at jeg vil forsøge at besøge hende igen en dag, hvor der er mindre stres i mit liv.

Hun var 'helt vildt tålmodig og imødekommende' men hun skældte dig ud, og der lykkedes hende ikke at følge dine instruktioner. Så det eneste hun ikke nåede var hendes didldo i din røv. Vågn op mine venner og find piger der kan lide hvad de laver eller i det mindst er lidt mindre forvirrede. 

God aften!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 34 minutter siden:

Ok, så efter 4-5 gange, hvor du selv skriver det var en "blandet" fornøjelse, selvom du er en gentleman og sød overfor hende, så vælger du alligevel at blive ved?? Du ved godt at du så er medårsag til at piger som hende kan fortsætte i samme spor, i stedet for måske at finde en måde at tjene penge på hun faktisk kan lide?

Nej englene synger ikke ned over jer hver gang i er sammen :shock: Du har bare ikke forstået der er andre piger derude du kan betale for, der faktisk kan lide det de laver. og nu ved du hvorfor jeg har givet dit indlæg en sørgelig smiley.

Jeg tænker, jeg måske er årsag til, at Aisha’s standard er for høj til dig og de andre haters og loosers. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alonzo skrev, den 24.2.2024 at 20:50:

Hun var 'helt vildt tålmodig og imødekommende' men hun skældte dig ud, og der lykkedes hende ikke at følge dine instruktioner. Så det eneste hun ikke nåede var hendes didldo i din røv. Vågn op mine venner og find piger der kan lide hvad de laver eller i det mindst er lidt mindre forvirrede. 

God aften!

Er der ikke et eller andet udtryk med "som idioter læser biblen"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 12 minutter siden:

Er der ikke et eller andet udtryk med "som idioter læser biblen"?

?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...