Hop til indhold

Glædespigen: jeg er bare et helt almindeligt menneske.

Featured Replies

Skrevet
Mook skrev, for 24 minutter siden:

Han sagde jo sandheden. 
Man må også acceptere både en ydre og indre synsvinkel :)

@Mook mange tak for at pointere overfor de af os der er lidt tunge i optrækket at vi har fået sandheden proklameret ;) tænk engang at den stod at finde på en psykoterapeuts hjemmeside al den tid :D link til sandheden

Jeg var, desværre, syg den dag de gennemgik forskellen på den indre og den ydre synsvinkel, kan jeg bede dig om kort at ridse den op?

Ærbødigst, DrMabuse

• Svar 204
  • Visninger 18.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har et par spørgsmål… er man ikke et normalt menneske fordi “nogen” mener det man laver er “afskyeligt”?… Og hvad er der galt i at have en brist? Jeg fornemmer at der er op til flere herinde

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Det sjovt fordi jeg fornemmer ingen afsky når jeg afslører hvad jeg arbejder med.. Kun nysgerrighed og en fornemmelse af at de finder mit arbejde interessant og spændende.. Måske din egen holdning smi

• Lige dertil var jeg meget enig. Men den sætning siger meget mere om din brist, end den, der er ved glædespigerne. Har i tidens løb kendt mange glædespiger / kvinder, og jo nogle er lidt småforsty

Postede billeder

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

En sten kan ikke flyve, morlil kan ikke flyve ergo er morlil en sten:rolleyes:.. 

Kære @JenniferRomantica Jamen det siger jo det hele! :D

Skrevet
Larschristian skrev, 1 time siden:

Ja man skal nok have lidt mere selvindsigt og dybere forståelse for at forstå det. 
ingen siger de drikker det er eksempler på selvfornægtelse,kan godt se det er svært for nogle at forstå. 

så du er et pragt eksemplar, og dit skriv demonstrer niveauet på din måde at argumenter og føre en diskussion. 

Måske og måske ikke.

Men forståelse for hvad??  At det er en indikation på at man drikker, hvis man siger man ikke gør?? Kunne det ikke tænkes at man siger man ikke drikker, fordi man ikke drikker??

At jeg er et pragteksemplar, har ingen vel betvivlet, og er heller diskussionsemnet - men hvis du endelig vil diskutere det, så kan du gøre det i en anden tråd.

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 7 timer siden:

det interessante er Hvorfor er du ikke ligeglad. Hvorfor er det så vigtigt for dig at få ud ?

Præcis!! Hvad er det du har oplevet @cassanova@cassanova.. "Noget" er sikkert og vidst.. 

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 7 timer siden:

det interessante er Hvorfor er du ikke ligeglad. Hvorfor er det så vigtigt for dig at få ud ?

@cassanovafejl:mrgreen:

Redigeret af DetStærkeKøn

Skrevet
cassanova skrev, for 10 timer siden:

fordi langt , langt størsteparten af kvinder har en instinktiv stopklods der fortæller dem at det her kan være farligt. Den manglende “ stopklods” er BRISTEN. Punktum.

Jamen, jeg har da også undret mig ...
Men ved de piger, jeg har besøgt i tidens løb - mest danske klinikpiger eller privat / diskret piger - har jeg aldrig oplevet nogen som helst tegn på utryghed.
Det ville jeg da ikke ligefrem kalde en 'brist'.
For de piger, tror jeg ikke det handler om en manglende 'stopklods' ... 
Måske snarere, at de føler sig sikre i deres evne til at vurdere manden .. 
Både i kommunikationen før mødet, og under selve mødet ...

Hvis en pige går med en mand hjem efter en aften i byen, til en one-night-stand, burde hun jo også have en stopklods, der siger, at 'det her er farligt' ... 

Jeg siger det ikke for at bagatellisere risikoen, den er reel nok, i begge tilfælde .. 

Skrevet

Jeg har normalt altid være forholdsvis passiv og aldrig haft en bruger herinde, men udelukkende brugt forummet til min søgen efter diverse glædespiger… MEN når det så er sagt, så savner jeg lidt at man ser på den her påstand @Casanova93 kommer med fra begge sider og vil derfor give mit bud:)

Jeg er til dagligt læge og arbejder både i det private og det offentlige og har derfor set lidt af hvert med tiden og derfor kommer mine aspekter/bud ud fra både faglig viden ligeså vel som erfaring og oplevelser.

Der vil altid være kritikere og mistroiske individer så jeg bekræfter mere end gerne mit virke som læge overfor en uafhængig adminstrator herinde.

Indledningsvis er der selvfølgelig det vigtige element af at mange udenlandske glædespiger bliver presset til det her erhverv gennem gæld. I enkelte østeuropæiske lande kan familiær gæld afvikles ved prostituering af datter… mor… søster i lande såsom Danmark hvor kunderne er villige til at betale en god sum. Derudover er virkeligheden ofte sådan, at netop disse glædespiger får en brøkdel af indtjeningen og arbejder en evighed for så endelig at kunne komme hjem. Mange af disse kommer på kvindehjem og får beskyttelse når de efter længere kamp vrister sig fra bagmændene.. I dette tilfælde er der jo ikke en brist.. Der er tale om kold og kynisk udnyttelse og det falder Hr Jensen for og ser det som en fantastisk mulighed for at få udløsning til en nette sum penge. (Jeg plejer som regel at benytte den time jeg køber hvis jeg formoder eller har den mindste mistanke om, at det er tilfældet til at snakke med den pågældende kvinde og høre lidt mere omkring hende og hvis mistanken mellem linjerne viser sig at være korrekt at fortælle hende gennem ledetråde hvor hun kan få hjælp og uanset om hun takker ja eller nej til hjælpen, så betaler jeg for timen uden at have haft nogen form for intimitet med hende udover snakken!)

I Danmark er det ikke som en tidligere person nævner over halvdelen af befolkningen der har haft kontakt eller et forløb i psykiatrien. Det er faktuelt forkert. Det er langt mindre.. Hvis det var over halvdelen af befolkningen, så havde hele psykiatrien kollapset (Selvom nogle påstår det allerede er tilfældet med den forholdsvis lille anddel af patienter).

Men alligevel så er der en overepræsentation af danske kvinder der som følge af stofmisbrug, alkoholmisbrug, ludomani, bipolare-lidelser, omsorgssvigt og så meget andet vælger at ty til prostitution for at kompensere for et brist… Et brist er ikke noget dårligt.. det tager tid at hele og det er måske ikke den bedste løsning at prostituere sig selv… Men afhængigheden af de nemttjente penge hvor en almindelig direktør løn kan tjenes ufaglært ved at tilbyde sin krop er reel… og den er svær at slippe ud af… Det betyder ikke, at alle glædespiger har psykiske sygdomme… Nej, for nogen vil det altid kunne være en hobby eller et arbejde ved siden af hvor man også tilfredsstiller sine egne behov, men nu må i glædespiger hellere ikke være for naive for virkeligheden er ikke sådan for størstedelen..

Det er selvfølgelig også ofte et “brist”, som gør prostitution attraktivt for mænd… Sex-afhængighed, mangel på intimitet i ægteskabet, manglende hustru/kæreste, savnet efter kærlighed og i andre ekstremme grader søgen efter kontrol, dominans mm.. (Vi kan gå ind i kedelige indviklede detaljer men det undlader jeg)..

Pointen er ingen mennesker er perfekte.. Vi/I prøver på hver jeres måde både som mandlige køber og glædespiger… I har allesammen et brist hver især ellers ville i ikke sidde her og blive sure i diskussionen, da det tydeligvis vækker nogle følelser…. og det er netop okay.. det gør os til mennesker.. og med tiden modner man og finder ud af om man fortsat vil dette… og hvis man fortsat vil det er det også ok… men saglighed er vigtig i denne slags debat og især med korrekt faktuel viden.

Skrevet
Doctor Strange skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har normalt altid være forholdsvis passiv og aldrig haft en bruger herinde, men udelukkende brugt forummet til min søgen efter diverse glædespiger… MEN når det så er sagt, så savner jeg lidt at man ser på den her påstand @Casanova93 kommer med fra begge sider og vil derfor give mit bud:)

Jeg er til dagligt læge og arbejder både i det private og det offentlige og har derfor set lidt af hvert med tiden og derfor kommer mine aspekter/bud ud fra både faglig viden ligeså vel som erfaring og oplevelser.

Der vil altid være kritikere og mistroiske individer så jeg bekræfter mere end gerne mit virke som læge overfor en uafhængig adminstrator herinde.

Indledningsvis er der selvfølgelig det vigtige element af at mange udenlandske glædespiger bliver presset til det her erhverv gennem gæld. I enkelte østeuropæiske lande kan familiær gæld afvikles ved prostituering af datter… mor… søster i lande såsom Danmark hvor kunderne er villige til at betale en god sum. Derudover er virkeligheden ofte sådan, at netop disse glædespiger får en brøkdel af indtjeningen og arbejder en evighed for så endelig at kunne komme hjem. Mange af disse kommer på kvindehjem og får beskyttelse når de efter længere kamp vrister sig fra bagmændene.. I dette tilfælde er der jo ikke en brist.. Der er tale om kold og kynisk udnyttelse og det falder Hr Jensen for og ser det som en fantastisk mulighed for at få udløsning til en nette sum penge. (Jeg plejer som regel at benytte den time jeg køber hvis jeg formoder eller har den mindste mistanke om, at det er tilfældet til at snakke med den pågældende kvinde og høre lidt mere omkring hende og hvis mistanken mellem linjerne viser sig at være korrekt at fortælle hende gennem ledetråde hvor hun kan få hjælp og uanset om hun takker ja eller nej til hjælpen, så betaler jeg for timen uden at have haft nogen form for intimitet med hende udover snakken!)

I Danmark er det ikke som en tidligere person nævner over halvdelen af befolkningen der har haft kontakt eller et forløb i psykiatrien. Det er faktuelt forkert. Det er langt mindre.. Hvis det var over halvdelen af befolkningen, så havde hele psykiatrien kollapset (Selvom nogle påstår det allerede er tilfældet med den forholdsvis lille anddel af patienter).

Men alligevel så er der en overepræsentation af danske kvinder der som følge af stofmisbrug, alkoholmisbrug, ludomani, bipolare-lidelser, omsorgssvigt og så meget andet vælger at ty til prostitution for at kompensere for et brist… Et brist er ikke noget dårligt.. det tager tid at hele og det er måske ikke den bedste løsning at prostituere sig selv… Men afhængigheden af de nemttjente penge hvor en almindelig direktør løn kan tjenes ufaglært ved at tilbyde sin krop er reel… og den er svær at slippe ud af… Det betyder ikke, at alle glædespiger har psykiske sygdomme… Nej, for nogen vil det altid kunne være en hobby eller et arbejde ved siden af hvor man også tilfredsstiller sine egne behov, men nu må i glædespiger hellere ikke være for naive for virkeligheden er ikke sådan for størstedelen..

Det er selvfølgelig også ofte et “brist”, som gør prostitution attraktivt for mænd… Sex-afhængighed, mangel på intimitet i ægteskabet, manglende hustru/kæreste, savnet efter kærlighed og i andre ekstremme grader søgen efter kontrol, dominans mm.. (Vi kan gå ind i kedelige indviklede detaljer men det undlader jeg)..

Pointen er ingen mennesker er perfekte.. Vi/I prøver på hver jeres måde både som mandlige køber og glædespiger… I har allesammen et brist hver især ellers ville i ikke sidde her og blive sure i diskussionen, da det tydeligvis vækker nogle følelser…. og det er netop okay.. det gør os til mennesker.. og med tiden modner man og finder ud af om man fortsat vil dette… og hvis man fortsat vil det er det også ok… men saglighed er vigtig i denne slags debat og især med korrekt faktuel viden.

1 indlæg og profilen er oprettet for mindre end en time siden :P :rolleyes:

Skrevet
Doctor Strange skrev, for 4 timer siden:

så havde hele psykiatrien kollapset

Du mener ikke, at der er pres på Psykiatrien på nuværende tidspunkt ? Jamen så giver de urimelige ventetider, landet over pludselig meget mere mening.. Heeeeh.. 

UPS Afsporing slut.. 

Skrevet

“Altså jeg har ikke sex med de udsatte piger, jeg snakker bare med dem”…. det lader vi lige stå et øjeblik, for så at springe tilbage til emnet… :ph34r:

@Doctor Strange velkommen til…...

Vi anfægter ikke at der er nogle glædespiger der sidder i de situationer du nævner. Vi anfægter ikke at nogle glædespiger har en “brist” (at en læge selv bruger det ord i en saglig sammenhæng siger rigeligt). Vi anfægter at bruge ordet brist i en general beskrivelse af en gruppe mennesker, der er så forskellige at ét ord simpelthen ikke er nok! At det pågældende ord også er SÅ negativt ladet, som i dette tilfælde får altså rigtig mange op i det røde felt, og så kan det være fuldstændig ligemeget hvor mange argumenter ala “jamen der er også de rumænske piger…” eller “hende jeg havde i behandling for stofmisbrug, ludomani, osv….”   der kommer på banen! For vi ved jo godt at det er tilfældet for nogle

det her svar er egentlig ikke kun til den nye læge i Forum, men til alle de der synes det her er et spændende emne, og liiiige synes vi skal se situationen fra begge sider..

for jo, vi ved da godt at nogle glædespiger ikke er i gamet for sjov. Vi prøver bare at råbe op om, at vi er nogle der er (forholdsvis) “normale”, eller hvordan du så vælger at beskrive det. Normal er i mit hoved med en eller anden form for brist - for ingen af os er perfekte. Vi har alle nogle mørke sider. Hos nogle føre disse mørke sider folk ud i ludomani, utroskab, løgne, isolation, stofmisbrug, gæld - men jeg kan 100% stå inde for, at mine mørke sider IKKE har noget at gøre med hvorfor jeg vælger at have sex med fremmede mænd, og faktisk synes det er frækt…. 

og ja, vi er en meget lille procentdel “lyserøde” her inde, men vores ord vægter fanme også i en diskussion, selvom vi er en meget lille del af det store billede. Heller ikke alle sexkøbere er aktive her på siden - så hvordan kan netop vores antal, bruges som en måde at negligere en mening, følelse, observation, levevej? Når tilfældet er præcis det samme den anden vej? 

Det var blot lige en godmorgen-bøvs over morgenkaffen herfra. Måske humøret er lidt dårligt fordi der ingen sex er på programmet i dag… men god dag til jer <3

Redigeret af SweetKisses

Skrevet
Møffe skrev, den 6.11.2023 at 13:37:

"Cassanova" burde have en medalje for denne tråd;-) Han er højest sandsynlig ikke journalist og kan research...

+

"Muligvis er jeg helt afmarcheret, men så er det et valg, jeg tager for, at deltage i debatten. Jeg kender ikke ts og kan/vil jo ikke svare på hans vejne... Men har jeg ret så synes jeg han skulle have en præmie;-)"   citat @Møffe.

Med den logik; altså at der ikke skal mere til, så burde så godt som alle EG-BRUGERE have en medalje eller præmie! (Forresten hvad er præmien? B)

Alle kan jo i princippet skrive, hvad som helst! Blot gribe noget ud af den blå luft uden noget hold i virkeligheden, hvilket helt sikkert giver debat (og støj), men desværre på et usagligt grundlag. Det usaglige er meget i vælten pt jvf en meget opsigtsvækkende sag, hvor der tilsyneladende ikke er truffet beslutninger af "usaglig hensyn!"  :-o

Hvis nu ts m/k havde haft en oprigtig og fordomsfri undren/nysgerrighed istedet for forudindtagne fordomsfulde, indignerede og tabloide holdninger - ikke kun i denne tråd, så havde grundlaget for debatten været langt mere saglig og dermed mere berigende, indsigtsfuld og meningsfuld!

Hvis du ikke havde nævnt medaljer og præmier 2 gange havde jeg ladet den passere. Ved godt du skrev det med et glimt i øjet, så med samme glimt i øjet skal resten af dette indlæg læses. :)

Selvom jeg sjældent går med hat, så vil jeg godt lette på hatten over din evne + hang og trang til at gå mod strømmen. Dog kan det give problemer, når strømmen bliver for stærk og kraftig. I bedste fald ender man med højst at træde vande !  :rolleyes:

Medaljen er vel ikke den dejlige cremefyldte og velkendte kage? ;)

Hvis den mere er at betragte som en orden, så giver P.A. Heibergs berømte citat fra 1790:

"Ordener hænger man paa Idioter"

pludselig atter mening. B)

Citatet er fra enevældens tid og havde alvorlige konsekvenser for Heiberg. Heldigvis lever vi i langt mere frie og oplyste tider, selvom man af og til kommer (lidt) i tvivl ......

Skrevet
Cruise skrev, for 19 minutter siden:

Så vil jeg også have en medalje - men altså kun hvis det er kage! :D

Skrevet
SweetKisses skrev, for 28 minutter siden:

Så vil jeg også have en medalje - men altså kun hvis det er kage! :D

Du må gerne få min medaljekage :razz: ...har også både creme ;) og flødeskum :P hvis det frister? 

Skrevet
Cruise skrev, for 41 minutter siden:

Du må gerne få min medaljekage :razz: ...har også både creme ;) og flødeskum :P hvis det frister? 

Du læser mig næsten som en åben bog :rolleyes::D

Skrevet
drmabuse skrev, den 8.11.2023 at 09:28:

Kære @Møffe tja er der forskel på begreberne "egenskab" og "brist", lad os konsultere den danske ordbog

Brist

Egenskab

Så kan du jo selv vurdere om det havde gjort en forskel... som en lille spoiler, kan jeg oplyse dig om at man ikke nemt kunne have erstattet brist med egenskab da de to begreber har en voldsom forskellig betydning. Igen et eksempel på at du underspiller TS ordvalg og motiv bag spørgsmålet. Nogle spørgsmål stilles fordi man undres eller ønsker at vide mere om en given sammenhæng, nogle er retoriske og andre igen er kun møntet på at provokere, nedgøre, fornærme andre. Jeg, og flere andre herinde mener at TS havde det sidste som formål.

Ærbødigst, DrMabuse

Jeg underspiller ikke en skid -men tvært i mod tolker du det ts skriver negativt -og din opslåen i den danske ordbog ændre det ikke en meter... Jeg ser muligheder du kun begrænsninger. Men når man tænker lidt over det er det nok noget med du, og jeg som kunder føler det måske er ufedt at besøg en med en "brist" -derfor hvis vi kalder det en eneskab i stedt -er det mere spiseligt for de fleste... (for mig har det dog ingen betydning) Når man taler om denne lille skare af kunder/gp mm. i dette forum -er det nok normalt og almindeligt -at have sex med flere både den ene og den anden vej. Men er toneangivende for hele danmarks befolkning -er det det hr. og fru danmark mener... -Set i lyset af det kan jeg ikke se årsagen til "ramaskriget" i denne tråd... 

Skrevet
Cruise skrev, for 3 timer siden:

+

"Muligvis er jeg helt afmarcheret, men så er det et valg, jeg tager for, at deltage i debatten. Jeg kender ikke ts og kan/vil jo ikke svare på hans vejne... Men har jeg ret så synes jeg han skulle have en præmie;-)"   citat @Møffe.

Med den logik; altså at der ikke skal mere til, så burde så godt som alle EG-BRUGERE have en medalje eller præmie! (Forresten hvad er præmien? B)

Alle kan jo i princippet skrive, hvad som helst! Blot gribe noget ud af den blå luft uden noget hold i virkeligheden, hvilket helt sikkert giver debat (og støj), men desværre på et usagligt grundlag. Det usaglige er meget i vælten pt jvf en meget opsigtsvækkende sag, hvor der tilsyneladende ikke er truffet beslutninger af "usaglig hensyn!"  :-o

Hvis nu ts m/k havde haft en oprigtig og fordomsfri undren/nysgerrighed istedet for forudindtagne fordomsfulde, indignerede og tabloide holdninger - ikke kun i denne tråd, så havde grundlaget for debatten været langt mere saglig og dermed mere berigende, indsigtsfuld og meningsfuld!

Hvis du ikke havde nævnt medaljer og præmier 2 gange havde jeg ladet den passere. Ved godt du skrev det med et glimt i øjet, så med samme glimt i øjet skal resten af dette indlæg læses. :)

Selvom jeg sjældent går med hat, så vil jeg godt lette på hatten over din evne + hang og trang til at gå mod strømmen. Dog kan det give problemer, når strømmen bliver for stærk og kraftig. I bedste fald ender man med højst at træde vande !  :rolleyes:

Hvis den mere er at betragte som en orden, så giver P.A. Heibergs berømte citat fra 1790:

"Ordener hænger man paa Idioter"

pludselig atter mening. B)

Citatet er fra enevældens tid og havde alvorlige konsekvenser for Heiberg. Heldigvis lever vi i langt mere frie og oplyste tider, selvom man af og til kommer (lidt) i tvivl ......

Tråde er som bibelen de kan læses forskelligt, og give en meget forskellige forståelse... Jeg har det i øvrigt fint med at "træde vande" så længe der kun er herinde... (hold nu fast mr. Cuise) Det er en verden uden for dette forum;-) I kan jo blive enige om, hvad som helst er normalt/almindeligt mm. -hvis i fik lov til det!!! -Men den går ikke Granberg -i luller jo hinanden i søvn på den måde... Og det blev englesang og jubelbrøl...ggg 

Du er nok en af dem der er tættest på en medalje, næst efter ts med dine røverhistorier, og dine lyse øjeblikke;-) -hvis du nu fandt ud af hvilket køn ts har -så ville jeg stemme på du fik en medalje for din dåd;-) Og jeg vil mene at præmien skulle været "en tur i høet" med en af dem der har den største "Brist"/"Eneskab" herinde fra... -Så det er noget at se frem til;-)

Skrevet
Møffe skrev, for 21 minutter siden:

.... en medalje for din dåd;-) Og jeg vil mene at præmien skulle været "en tur i høet" med en af dem der har den største "Brist"/"Eneskab" herinde fra... -Så det er noget at se frem til;-)

Ahva'?

Skrevet
Møffe skrev, for 48 minutter siden:

Jeg underspiller ikke en skid -men tvært i mod tolker du det ts skriver negativt -og din opslåen i den danske ordbog ændre det ikke en meter... Jeg ser muligheder du kun begrænsninger. Men når man tænker lidt over det er det nok noget med du, og jeg som kunder føler det måske er ufedt at besøg en med en "brist" -derfor hvis vi kalder det en eneskab i stedt -er det mere spiseligt for de fleste... (for mig har det dog ingen betydning) Når man taler om denne lille skare af kunder/gp mm. i dette forum -er det nok normalt og almindeligt -at have sex med flere både den ene og den anden vej. Men er toneangivende for hele danmarks befolkning -er det det hr. og fru danmark mener... -Set i lyset af det kan jeg ikke se årsagen til "ramaskriget" i denne tråd... 

TS kalder det en brist, ikke en egenskab. Det er på ingen måde i orden at beskylde en hel faggruppe for at fejle noget. Der er sikkert glædespiger, der har en brist, ligesom der er murere, lærere og tandlæger der har, men man kan ikke sige, at alle i en gruppe har en brist.

Redigeret af Liv
Slåfejl

Skrevet
Doctor Strange skrev, for 12 timer siden:

Pointen er ingen mennesker er perfekte.. 

Det er netop også min pointe. Glædespiger er lige så uperfekte som os andre, og derfor er de almindelige og normale, Jeg vælger at tro på en professor i psykiatri, når han siger at »Det er altså helt normalt at få en psykisk lidelse. Det rammer stort set alle. Det er det modsatte, som er unormalt.« 

4 ud af 5 danskere rammes af psykisk sygdom ifølge nyt studie (videnskab.dk)

Redigeret af henlan

Skrevet
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Jeg underspiller ikke en skid -men tvært i mod tolker du det ts skriver negativt -og din opslåen i den danske ordbog ændre det ikke en meter...

@Møffe så hvis jeg forstår dig korrekt, så er der ingen forskel på at bruge et entydigt negativt begreb (brist) og et flertydigt begreb (egenskab) der både kan indholde negative og positive elementer, er det korrekt? 

Jeg ser muligheder du kun begrænsninger.

Fordi præcist sprogbrug er en begrænsing? Hvordan er det at jeg kun ser begrænsninger?

Men når man tænker lidt over det er det nok noget med du, og jeg som kunder føler det måske er ufedt at besøg en med en "brist" -derfor hvis vi kalder det en eneskab i stedt -er det mere spiseligt for de fleste...

Når jeg tænker over det, så vil jeg gerne have mig frabedt at du udtaler dig om hvad jeg føler, eller ikke føler er ufedt i forbindelse med et besøg, da du ingen viden har om det -i øvrigt tager du grundigt fejl.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Tråde er som bibelen de kan læses forskelligt, og give en meget forskellige forståelse.

Ja, tråde kan åbenbart næsten læses som; Fanden læser bibelen ;)

Møffe skrev, for 2 timer siden:

hold nu fast mr. Cuise) Det er en verden uden for dette forum;-)

Virkelig? Tak for oplysningen mr. Møffe! Må vist hellere komme endnu mere ud og bruge endnu mere af min (fri)tid i virkelighedens verden ...jeg har jo også kun været her i 5 år B)

Møffe skrev, for 3 timer siden:

I kan jo blive enige om, hvad som helst er normalt/almindeligt mm. -hvis i fik lov til det!!! -Men den går ikke Granberg -i luller jo hinanden i søvn på den måde... Og det blev englesang og jubelbrøl...ggg 

Ovenstående må du vist hellere forklare?

Ser og hører desværre ikke meget englesang og jubelbrøl i denne tråd. Musikmæssigt minder det mere om sørgemarch :( ...ser dog, at der (stadig) er gavmild uddeling af medaljer og præmier (har du nok til hele forum?), men der skal vist heller ikke så meget til for at komme i betragtning :rolleyes: ...troede, at præmier og medaljer var noget man vandt på baggrund af gode præstationer!

Du er nok en af dem der er tættest på en medalje, næst efter ts med dine røverhistorier, og dine lyse øjeblikke;-)

Ellers tak, men er ikke interesseret i dine generøst uddelte medaljer eller præmier (har nok heller ikke fortjent dem :lol:) Inden for holdsport siges det; "det betyder knap så meget, hvad man vinder, men meget mere, hvem man vinder sammen med"  :D

Tak for din gode og interessante røverhistorie. Den læste jeg med fornøjelse! :-P ...skriv gerne flere! Til din orientering, så har mine røverhistorier mere hold i virkeligheden end ts udokumenterede påstande og postulater, idet de er oplevet og erfaret personligt, dog med et par modifikationer hist og her ...you know B)

hvis du nu fandt ud af hvilket køn ts har -så ville jeg stemme på du fik en medalje for din dåd;-)

Du behøver ikke at stemme, da jeg ikke har den store interesse i ts køn, men jeg har forståelse for, at andre brugere spørger om det.

Måske misforstod du mit skriv, om at gå mod strømmen? I udgangspunktet synes jeg det er godt, når nogen går mod strømmen - den ros skal du have, men når man som f.eks. ts går så meget mod strømmen, at man ender på dybt vand, så mener jeg det er på tide, at man vender kajakken! :wink: Og nej, man kan ikke blot bytte egenskaber ud med brist! Ts valgte selv ordet brist, og nok ikke helt uden grund! 

Tak for meningsudvekslingen og ordudvekslingen @Møffe :) vidste godt, jeg ikke kunne ændre din mening og holding, men undrede mig oprigtig mest af din holdning og lyst til at uddele medaljer og præmier på en billig baggrund. Du må gerne få det sidste ord i denne udveksling.

Skrevet

Man kan stille konstatere, på den fortsatte reaktion over hvad der tilsyneladende er helt vildt absurde usandheder postuleret af utroværdige fremmede personer af tvivlsomt køn, at nogle brugere og erhvervsdrivende ikke er så afklaret med deres hhv. hobby eller erhverv.

shakespear nævnte vist noget om en frue der protesterede lige en tand for meget

Skrevet

I virkeligheden er "den" ikke så lang.. Man skal simpelthen la vær med, at have SÅ travlt med alle andres gøren/laden.. 

SE indad - enkelt.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.