Hop til indhold

Glædespigen: jeg er bare et helt almindeligt menneske.

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Du mener ikke det er personligt nedladende at sige at alle piger der arbejder i sexsalgsbranchen har en brist.? 

Sådan som jeg læser ts er det mere et spørgsmål han stiller;-) "brist" er dog sådan et mindre flaterende ord -kunne nemt erstattes med "egenskab" havde det gjort en forskel? 

Fordi en er nedladen -redfærdiggøre det ikke andre bliver personlig nedladen -kunne vi ikke hæve niveauet bare en smule over "mundderkast"

• Svar 204
  • Visninger 18.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har et par spørgsmål… er man ikke et normalt menneske fordi “nogen” mener det man laver er “afskyeligt”?… Og hvad er der galt i at have en brist? Jeg fornemmer at der er op til flere herinde

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Det sjovt fordi jeg fornemmer ingen afsky når jeg afslører hvad jeg arbejder med.. Kun nysgerrighed og en fornemmelse af at de finder mit arbejde interessant og spændende.. Måske din egen holdning smi

• Lige dertil var jeg meget enig. Men den sætning siger meget mere om din brist, end den, der er ved glædespigerne. Har i tidens løb kendt mange glædespiger / kvinder, og jo nogle er lidt småforsty

Postede billeder

Skrevet

Selvfølgelig er de fleste GPere motiveret af pengene. De fleste kvinder er mere kræsne end de fleste mænd og scanner fra naturens side om manden er værdig til sex.Så selvfølgelig er de fleste GPere motivet af, at det er så tvingende nødvendigt for dem at skaffe ekstra penge, at de er villige til at overskride den grænse / natur. Så er der jo også forskel om det er en lille hobby eller om det handler om at køre så mange mænd igennem som muligt. 

Den gennemsnitlige kunde er ingen adonis. Noget har gjort. at man finder det nødvendigt som kunde at slå ind på denne vej.

Skrevet
cassanova skrev, for 15 timer siden:

Jeg mener at hvis du kan have sex med en helt tilfældig mand du aldrig har mødt før eller bare udvekslet få ord med , så er der gudhjælpemig en brist.

@Møffe når han skriver jeg mener uden et ? så er der ikke noget spørgsmål så er det en holdning han står på mål for, kom nu ind i kampen her det har intet med et spørgsmål at gøre :rolleyes: 

Skrevet
cassanova skrev, for 15 timer siden:

Tvivler på at flertallet af den danske befolkning har været i berøring med psykiatrien

Du kan tvivle lige så meget du vil - ligesom du tvivler på, om gp'er er "almindelige", hvilket du sikkert vil blive ved med at gøre med din snagende interesse i deres liv, gøren og laden.

Fakta er dog, at @henlan's og @SweetKisses's påstande er der rent faktisk belæg og dokumentation for! Imodsætning til dine påstande og postulater, der i bedste fald er grebet ud af den blå luft. Måske ts synes det er ok at debattere usagligt, udokumenteret og unuanceret med fordomsfulde, perfide, småtskårne og ynkelige holdninger ???

En debat skulle gerne give større indblik og indsigt, hvor synspunkter udveksles og holdninger brydes og måske flyttes! Det kræver en fordomsfri og oprigtig interesse! Ellers bliver det bare som "de danske mesterskaber i udenomssnak" som foregår i bedste stil på "Borgen!

Her er (yderligere) dokumentation for @SweetKisses's og @henlan's udsagn:

https://www.bt.dk/samfund/ny-dansk-forskning-de-fleste-af-os-bliver-ramt-af-psykisk-sygdom

&

https://videnskab.dk/krop-sundhed/rammer-stort-set-alle-4-ud-af-5-danskere-rammes-af-psykisk-sygdom-ifoelge-nyt-studie/

(bemærk opsigtvækkende undersøgelse fra 2023)

Sidste spørgsmål til @cassanova:

Hvor har du tallet 99,9% fra?  

Har du nogensinde hørt om; "one-night-stands" ?  B)  ...og hvordan passer "one-night-stands" med dit påståede tal på 99,9%? 

Personligt tror jeg det er langt mere udbredt end 0,01%, hvis man skulle tage dit tal for gode varer. Glem ikke at kvinder også har; lyster, begær, passion og sexdrive! :razz: ...nogle evner også som nogle mænd at blive forelsket for en aften, nat eller en time ;)

Skrevet
Cruise skrev, for 12 minutter siden:

Du kan tvivle lige så meget du vil - ligesom du tvivler på, om gp'er er "almindelige", hvilket du sikkert vil blive ved med at gøre med din snagende interesse i deres liv, gøren og laden.

Fakta er dog, at @henlan's og @SweetKisses's påstande er der rent faktisk belæg og dokumentation for! Imodsætning til dine påstande og postulater, der i bedste fald er grebet ud af den blå luft. Måske ts synes det er ok at debattere usagligt, udokumenteret og unuanceret med fordomsfulde, perfide, småtskårne og ynkelige holdninger ???

En debat skulle gerne give større indblik og indsigt, hvor synspunkter udveksles og holdninger brydes og måske flyttes! Det kræver en fordomsfri og oprigtig interesse! Ellers bliver det bare som "de danske mesterskaber i udenomssnak" som foregår i bedste stil på "Borgen!

Her er (yderligere) dokumentation for @SweetKisses's og @henlan's udsagn:

https://www.bt.dk/samfund/ny-dansk-forskning-de-fleste-af-os-bliver-ramt-af-psykisk-sygdom

&

https://videnskab.dk/krop-sundhed/rammer-stort-set-alle-4-ud-af-5-danskere-rammes-af-psykisk-sygdom-ifoelge-nyt-studie/

(bemærk opsigtvækkende undersøgelse fra 2023)

Sidste spørgsmål til @cassanova:

Hvor har du tallet 99,9% fra?  

Har du nogensinde hørt om; "one-night-stands" ?  B)  ...og hvordan passer "one-night-stands" med dit påståede tal på 99,9%? 

Personligt tror jeg det er langt mere udbredt end 0,01%, hvis man skulle tage dit tal for gode varer. Glem ikke at kvinder også har; lyster, begær, passion og sexdrive! :razz: ...nogle evner også som nogle mænd at blive forelsket for en aften, nat eller en time ;)

Jeg fik vist skrevet, at 4-5 ud af 10 danskere udvikler psykiske lidelser, men det er Sundhedsstyrelsens tal, og de er forældede i dag. Min pointe er blot, at glædespigernes 'brister' er et udtryk for normalitet. Glædespiger har ikke en særlig 'glædespigebrist,' der gør dem unormale, men er blot almindelige mennesker, der kan blive syge ligesom os andre.

Skrevet
cassanova skrev, for 4 timer siden:

Gå udinaturen og køl af.

Undviger at svare på et specifikt spørgsmål, som jeg mener er relevant. Kom nu. Er du en kvinde, som er blevet såret af sin mand, fordi han var dig utro med en GP?

Når du ikke giver et konkret svar, så antager jeg, at min påstand er korrekt. 

Skrevet
cassanova skrev, for 18 timer siden:

99.9 procent af alle kvinder kunne under ingen omstændigheder tænke sig at have sex med tilfældige mænd , lad nu være med at påstå det modsatte . Hvordan skal det næsten forklares , der er nogle normer, nåh jo , det at have sex med et andet menneske er noget af det mest intime og personlige , du lukket et andet menneske ind i din inderste intimssfære, man skal kender er menneske rigtigt godt før der opstår noget sexuelt. Jeg mener at hvis du kan have sex med en helt tilfældig mand du aldrig har mødt før eller bare udvekslet få ord med , så er der gudhjælpemig en brist.

Du er sgu en kvinde, med fyldte bryst… fyldt med brister. Sorry. Vi kan alle fejle. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

@Møffe når han skriver jeg mener uden et ? så er der ikke noget spørgsmål så er det en holdning han står på mål for, kom nu ind i kampen her det har intet med et spørgsmål at gøre :rolleyes: 

-Når man tager noget ud af en tråd -og bruger det som forklaring -for at kunne konkludere det som man nu gerne vil -så kan det kommer til at handle om noget helt andet;-)

Hvilken "kamp" iøvrigt? Jeg er ikke i kamp med nogen;-) Jeg holder fast ved min opfattelse af "tråden" er ment spørgende -og til debat. Muligvis er jeg helt afmarcheret, men så er det et valg, jeg tager for, at deltage i debatten. Jeg kender ikke ts og kan/vil jo ikke svare på hans vejne... Men har jeg ret så synes jeg han skulle have en præmie;-)    

Skrevet
Møffe skrev, for 8 minutter siden:

-Når man tager noget ud af en tråd -og bruger det som forklaring -for at kunne konkludere det som man nu gerne vil -så kan det kommer til at handle om noget helt andet;-)

Han skriver uden omsvøb at de har en brist det er hans egne ord skrevet på den måde så er der ikke rigtig nogen fortolkning eller usikkerhed 

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet

Men  @cassanovaNår du ikke svarer på om du er en kvinde eller ej så konkluderer jeg at det r du. Hvilket stiller alle dine mange tråde gennem tiden i et andet lys. Men det giver også meget mere mening at du er en kvinde. Og jeg tror du har et ubeskriveligt had / vrede mod kvinder der sælger sex og også køberne af det. Og jeg tror det er det der er din største motivation for at oprette alle de devaluerende tråde igennem tiden.

Du er velkommen til at modsige dette. 

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
Møffe skrev, den 5.11.2023 at 17:29:

hvordan gør de det

Aaah Møffe - du er en kvik herre - velsagtens unødvendigt . 
Tænker egentlig blot, at det her site, burde favne lidt, hvis ikke (meget) bredere.. 
Prostitutionsbranchen har for flertallet sin pris, en pris der er alvorlig, reel, trist..Man kan vælge at lukke øjnene, nægte at se , naivitet, uvidende.. Ændrer såmænd ej på, at det er det er sån det er.. Romantisering af branchen er således heller ikke en mulighed.
Men DERFOR findes der stadig sexarbejdere, der trodser flertallet, dem der trives, har det godt, tilfredse med deres erhverv.. DET skal de fandeme da ha lov til, uden konstant at blive konfronteret, udfordret med "den anden side" 
Mændene herinde, størstedelen er ekstremt sensible ifht konfrontation med deres "hobby" - hvorfor ? Fordi de fleste af jer, højst sandsynligt OGSÅ har "issues" EJ = ALLE.. 
Men er det nødvendigt på fordømmende, usympatisk vis at kulegrave til ukendelighed ? 
Det synes som, nogle brugeres drive  går på, at kradse mest muligt i lakken, som Casanovaen selv udtrykker det.. At tilstedeværelse, udelukkende beror på, at forarge, håne, provokere, stikke - bare fordi de ka, el fordi de opnår en eller anden indre tilfredsstillelse herved - EL ..? Hvorfor dette "behov ..? Hvorfor kan man ikke passe sin egen banehalvdel lidt mere..? 
Det er sundt at undres - sundt at være nysgerrighed, interesseret, opsøgende.. Meeen Kæææft, der er fandeme alverden til forskel på nysgerrighed og kamufleret "shitshow" ING.. 
Der er mange slags liv, mange måder at indrette sig på i tilværelsen, frihed er uundgåeligt - også friheden til at tage valg, som med stor sandsynlighed får dårlige konsekvenser, eller valg som får dårlige konsekvenser for nogle, men ikke for andre... 
Verden er en mangfoldig størrelse, den kan ikke rummes i et enkelt menneskes forståelse - heller ikke i min.. 
Jeg er iøvrigt ikke GP, bliver det heller aldrig.. Tilgengæld har jeg utvivlsomt mere end (et) brist - for mig hverken skammeligt/negativt, tværtimod  - stik modsat.. 
Men MEGET få mennesker har lyst til at debattere, noget som helst af personlig karakter, når man føler sig "angrebet" og det foregår, som her på f eks denne tråd.. Det var det laaaaange svar, på dit korte spørgsmål :biggrin::D:D

Skrevet
Møffe skrev, for 19 timer siden:

Sådan som jeg læser ts er det mere et spørgsmål han stiller;-) "brist" er dog sådan et mindre flaterende ord -kunne nemt erstattes med "egenskab" havde det gjort en forskel? 

Kære @Møffe tja er der forskel på begreberne "egenskab" og "brist", lad os konsultere den danske ordbog

Brist

Egenskab

Så kan du jo selv vurdere om det havde gjort en forskel... som en lille spoiler, kan jeg oplyse dig om at man ikke nemt kunne have erstattet brist med egenskab da de to begreber har en voldsom forskellig betydning. Igen et eksempel på at du underspiller TS ordvalg og motiv bag spørgsmålet. Nogle spørgsmål stilles fordi man undres eller ønsker at vide mere om en given sammenhæng, nogle er retoriske og andre igen er kun møntet på at provokere, nedgøre, fornærme andre. Jeg, og flere andre herinde mener at TS havde det sidste som formål.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
henlan skrev, for 21 timer siden:

Hvordan kan det være, at en mand igennem sit liv kan have 100 one night stands uden at have en brist, og få en masse ros og opbakning, men hvis en kvinde boller 100 fremmede mænd på et bordel, så har hun en brist

Jeg fik en gang at vide at en nøgle der kan åbne mange låse er en skide god nøgle men en lås der kan åbnes af mange nøgler er en rimelig shitty lås:P:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Nu har jeg ikke læst alle svarene i den her efterhånden meget omfattende tråd igennem.

Jeg vil dog mene at TS, qua al den vrede der bliver fremprovokeret, måske har en pointe, uagtet at han/(hun) har et agenda.

Et faktum er, at glædespiger har adgang til at tjene en del "lette" penge, ufaglært.

Det burde jo som sådan gøre det til en meget attraktiv branche at være i, hvis der som (hårdnakket) påstået herinde, ikke er nogle ulemper ved det

Hvorfor ser man så ikke flere der vælger dette erhverv?

Skrevet
ASand skrev, for 1 minut siden:

Nu har jeg ikke læst alle svarene i den her efterhånden meget omfattende tråd igennem.

Læs tråden for svarene 

Skrevet
ASand skrev, for 3 minutter siden:

Jeg vil dog mene at TS, qua al den vrede der bliver fremprovokeret, måske har en pointe, uagtet at han/(hun) har et agenda.

Et faktum er, at glædespiger har adgang til at tjene en del "lette" penge, ufaglært.

Det burde jo som sådan gøre det til en meget attraktiv branche at være i, hvis der som (hårdnakket) påstået herinde, ikke er nogle ulemper ved det

Jeg har faktisk givet en af de store grunde til det i et tidligere indlæg^_^.. 

Og så er det generelt få mennesker der vælger at lave deres eget firma så enten skal man snyde i skat eller bøvle med at lave den enkeltmandsvirksomhed man nu engang skal oprette for at ikke gøre noget ulovligt.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har faktisk givet en af de store grunde til det i et tidligere indlæg^_^.. 

Og så er det generelt få mennesker der vælger at lave deres eget firma så enten skal man snyde i skat eller bøvle med at lave den enkeltmandsvirksomhed man nu engang skal oprette for at ikke gøre noget ulovligt.. 

Er det skattefar der holder glædespiger ude af branchen?

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 5 minutter siden:

Læs tråden for svarene 

du skal være velkommen til at highlighte hvad du mener jeg bør oplyse mig om

Skrevet
ASand skrev, for 3 minutter siden:

Er det skattefar der holder glædespiger ude af branchen?

Nej nok nærmere bare bøvlet med at oprette/ordne/indberette osv i forhold til sin enkeltmandsvirksomhed.. Og ellers så jo hvis man vælger at snyde så det måske frygten for skattefar.. 

Men som skrevet i et tidligere indlæg så drejer det sig meget mere om den sociale stigmatisering end man lige regner med.. Du kan evt gå nogle sider tilbage og læse med.. 

Skrevet
ASand skrev, Lige nu:

du skal være velkommen til at highlighte hvad du mener jeg bør oplyse mig om

Jeg har ikke et behov for at fodre din dovenskab ;) jeg mener heller ikke alle der allerede har svaret skal vende tilbage til tråden for at gentage sig selv kun for dig, mener det bør være dig der går tilbage og læser svarene. 

Imorgen eller i overmirgen kommer der igen en ny i tråden der vil vide de samme ting og have gentagelser det er jo skruen uden ende. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Nej nok nærmere bare bøvlet med at oprette/ordne/indberette osv i forhold til sin enkeltmandsvirksomhed.. Og ellers så jo hvis man vælger at snyde så det måske frygten for skattefar.. 

Men som skrevet i et tidligere indlæg så drejer det sig meget mere om den sociale stigmatisering end man lige regner med.. Du kan evt gå nogle sider tilbage og læse med.. 

nu udtaler jeg mig bevidst skråsikkert, men jeg tvivler også meget stærkt på at nogle vil kunne dokumentere det modsatte.

de fleste glædespiger skænker ikke engang tanken at oprette virksomhed eller indberette indkomst til skat på nogen måde.

mht. stigmatiseringen, er du af den opfattelse at det er komplet ubegrundet? er det bare lutter lagkage og alle har bare haft den gale opfattelse af erhvervet siden ruder konge var knægt?

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ikke et behov for at fodre din dovenskab ;) jeg mener heller ikke alle der allerede har svaret skal vende tilbage til tråden for at gentage sig selv kun for dig, mener det bør være dig der går tilbage og læser svarene. 

Imorgen eller i overmirgen kommer der igen en ny i tråden der vil vide de samme ting og have gentagelser det er jo skruen uden ende. 

så har du nok forståelse for at jeg heller ikke gider spilde tid med dig

Skrevet

@ASand 

hvis du vil have et retvisende Bilede finder du dem ikke her. 
da det kun er lyserøde her inde som er en meget lille del af branchen. 
der giver deres mening til kende. 

Skrevet
ASand skrev, for 19 minutter siden:

Kære @ASand Undskyld, men hvem har skrevet at der ikke er nogle ulemper ved det? TS starter med at hævde at piger der vælger faget har en brist, det er blandt andet den udtalelse der har fremprovokeret så mange svar. Branchen har afgjort flere ulemper, mange er nævnt her eller i andre tråde,  resten må du selv læse dig frem til.

ASand skrev, for 27 minutter siden:

Det ræsonnement vil jeg gerne se uddybet, altså at fremprovokeret vrede betyder at der er noget om snakken. Hvis den logik holder, så vil den vrede en person føler ved at blive kaldt ukvemsord eller ved at blive beskyldt for at have en brist indikere at der er noget om snakken, er det hvad du mener?

Larschristian skrev, for 6 minutter siden:

@ASand 

hvis du vil have et retvisende Bilede finder du dem ikke her. 
da det kun er lyserøde her inde som er en meget lille del af branchen. 
der giver deres mening til kende. 

Det er sandt @Larschristian jeg havde rent glemt at alle udenlandske piger opholder sig i uhumske kældre hvor det eneste indlagte vand er den fugt der driver ned ad væggene, mens en lang kø af overvægtige midaldrende mænd står og venter på at gennempule de sagesløse piger, der må lukke øjnene og tænke på at de nu redder deres børn fra en kummerlig tilværelse. Ofte er der 10-12 piger i en ussel to-værelsers kælderlejlighed der hver må tilfredsstille 40-50 forfærdelige mænds hudsult. ;)

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
drmabuse skrev, for 8 minutter siden:

Det er sandt @Larschristian 

Endelig gik det op for dig :P 

overdrivelse fremmer nok forståelsen. 
utroligt som du er umulig at have en saglig diskussion med.  
du forholder dig slet ikke til det der bliver skrevet. 

men hvis du mener at de hyperseksuelle aktive lyserøde her inde, giver det rigtigt billede af branchen så er du sgu naiv og godtroende. 
du er jo selv fortaler for dokumention konstant. 
så du mener når dem der har det bedst i branchen udtaler sig positivt og konstant. 
at det er retvisende. 

@Asand til info de udlandske kan ingen gang få lov at åbne en bank konto. 
så åben et firma og betale skat er en by i Rusland 

Redigeret af Larschristian

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.