Hop til indhold
Mr.Bob

Vidunderlig sex. Gib PPmassage

Recommended Posts

Napoleon69 skrev, den 20.2.2024 at 12:55:

Mint er den tredje og yngre. Gib er 40 år og Mint nok omkring de 30, men ikke så typisk et "thai-look", som Gib og Thong.

Hvordan er Thong? Hendes udseende har ikke vakt min interesse, men udseendet kan jo snyde :rolleyes:

min farvorit er mint, og har prøvet en enkelt gang hvor Mint startede og Gip overtog. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handyman skrev, for 4 timer siden:

Hvordan er Thong? Hendes udseende har ikke vakt min interesse, men udseendet kan jo snyde :rolleyes:

min farvorit er mint, og har prøvet en enkelt gang hvor Mint startede og Gip overtog. 

Thong kan godt virke lidt anonym i "branchen" set i forhold til eks. Gib. Men det skal så også bemærkes, at Gib har ry for at være lidt af en tornado både i og uden for sengen. Thong har kort hår og fremtræder som den stille og rolige forstadspige. Mint er til gengæld den lidt yngre (stadig ca. 30 år) , flabede og frække variant, der tør gå lidt længere og heller ikke er bange for at foreslå det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var der sidst, var Mint også der. Hun syntes fræk. Gik ind i bruser med Gip, der var overalt over mig. Havde et håb om at se Mint kigge ind, vifte med hendes bryster og spørge, om hun kunne være med. Nu var det ikke sådan, men bare en dejlig runde af Gip inklusive anal og utilsigtet spraymaleri af hendes ansigt og mund. Mint dukkede ikke op. Kan ikke give slip på tanken om hende. Er det sandt, at hun er lidt vidunderligt rundt og har et par rigtige naturlige bryster? Taknemmelig, hvis nogen kan beskrive den nøgne Mint mere detaljeret, og hvordan hun samarbejder med GIP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
rockett skrev, for 13 timer siden:

Da jeg var der sidst, var Mint også der. Hun syntes fræk. Gik ind i bruser med Gip, der var overalt over mig. Havde et håb om at se Mint kigge ind, vifte med hendes bryster og spørge, om hun kunne være med. Nu var det ikke sådan, men bare en dejlig runde af Gip inklusive anal og utilsigtet spraymaleri af hendes ansigt og mund. Mint dukkede ikke op. Kan ikke give slip på tanken om hende. Er det sandt, at hun er lidt vidunderligt rundt og har et par rigtige naturlige bryster? Taknemmelig, hvis nogen kan beskrive den nøgne Mint mere detaljeret, og hvordan hun samarbejder med GIP.

Ja, Mint er dejlig rund og meget indlevende fræk. Hun er ikke overvægtig, men, nogle dejlige runde former. Bløde store naturlige bryster. Jeg havde for et års tid siden ca. en trekant med Mint og Gib… det var simpelthen for frækt! Jeg glemmer aldrig synet af de to kvinder mellem mine ben, som sutter løs på min pik samtidig. Puha! Tror vidst snart jeg må et smut forbi dernede igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, den 27.2.2024 at 21:57:

Ja, Mint er dejlig rund og meget indlevende fræk. Hun er ikke overvægtig, men, nogle dejlige runde former. Bløde store naturlige bryster. Jeg havde for et års tid siden ca. en trekant med Mint og Gib… det var simpelthen for frækt! Jeg glemmer aldrig synet af de to kvinder mellem mine ben, som sutter løs på min pik samtidig. Puha! Tror vidst snart jeg må et smut forbi dernede igen.

Set flere gange det koster “lidt ekstra”, men hvor meget er det? Hvis en time koster 1500 med en pige, hvad skal der så lægges oveni?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fekser skrev, den 24.3.2024 at 23:34:

Set flere gange det koster “lidt ekstra”, men hvor meget er det? Hvis en time koster 1500 med en pige, hvad skal der så lægges oveni?

Jeg tog kun en halvtime og husker prisen omkring de 1500-1800 ca. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fekser skrev, den 24.3.2024 at 23:34:

Set flere gange det koster “lidt ekstra”, men hvor meget er det? Hvis en time koster 1500 med en pige, hvad skal der så lægges oveni?

Regn med 2500 i alt. Så er ingen blevet snydt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrivemabbi skrev, den 28.2.2024 at 10:46:

Ved nogen, hvad en halv time med én pige koster for det hele?

 

Du kan tilbyde 800 +-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fekser skrev, den 24.3.2024 at 23:34:

Set flere gange det koster “lidt ekstra”, men hvor meget er det? Hvis en time koster 1500 med en pige, hvad skal der så lægges oveni?

1000 ekstra plejer at gå

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...