Hop til indhold

Flere til at kneppe liderlig kone

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Kald det hvad du har lyst til. Hun vil bare gerne kneppes af flere på skift, hvilket jeg syntes er super frækt og måske der er nogle som vil være med :)

Redigeret af Andersen13

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Er der ikke et par stykker som vil hjælpe med at tage hende bag i bilen eller finde et sted så hun kan få noget pik? Hun skal selvfølgelig have noget for det, men det finder vi ud af

Redigeret af Andersen13

Skrevet
  • Author

Ja den er åbenbart ikke oppe lige nu, men hun er stadig frisk

Skrevet
  • Author

Nogle der vil være med til at kneppe hende søndag d. 26/11 ved 13 tiden. Så skriv lige en pb så for i pris osv.

Skrevet

Jeg er frisk :)

Skrevet
  • Author

Jeg har aftalt med hende at vi kommer 3-4 stykker og knepper hende på skift bag i deres bil søndag d. 26/11 kl 16 i nærheden af Sorø. Skriv pb for pris og detaljer hvis i er friske ;)

Skrevet
  • Author

Mangler stadig nogle som vil være friske på at give hende noget pik på søndag

Skrevet
  • Author

Vi mangler en mere der frisk på at kneppe hende på søndag

Skrevet
  • Author

Jeg knepper hende imorgen, håber der er flere som vil være med. Skriv pb til mig om detaljer og spørgsmål

Skrevet
  • Author

Er der nogen der er friske på at kneppe hende idag kl 16 i Sorø. 1200 pr. mand. Skriv så sender jeg deltaljer. Vi kan enten kneppe hende samtidig eller efter hinanden.

Redigeret af Andersen13

Skrevet

Har du link til en aktiv annonce? 

Skrevet
  • Author

Der er desværre ikke nogen der kan så vi aflyser idag. Skriv gerne en pb hvis i skulle have lyst en anden dag så arrangere vi noget.

Redigeret af Andersen13

• 4 weeks later...
Skrevet

Smid lige en besked hvis det bliver aktuelt igen

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Jeg knepper hende imorgen kl 13 foran hendes mand. Nogle der vil være med?

Skrevet
  • Author

Ingen der er friske på at hjælpe mig med at give hende noget pik? Kl 13 imorgen ved Sorø. Håber der er nogle seriøse som er klar. Skriv pb

Redigeret af Andersen13

Skrevet
Andersen13 skrev, for 10 timer siden:

Ingen der er friske på at hjælpe mig med at give hende noget pik? Kl 13 imorgen ved Sorø. Håber der er nogle seriøse som er klar. Skriv pb

Er der yderligere info om hende et sted? Og gerne et billede eller 2...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.