Hop til indhold
ThaiErdetbedste

Sexdukke / leje eller hos et bordel

Recommended Posts

Jeg savner virkelig et sted på det østlige Sjælland, hvor man kan leje eller besøge en sexdukke.

Der er vist kun et sted, helt oppe i nordvest-sjælland, og det er for langt væk.

Nogen der kender til et sted med En sexdukke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 19 minutter siden:

Jeg kender kun til et i Århus og et på Fyn. Der er vist langt imellem dem.

Jeg tror ikke, de findes mere.
Jeg tror faktisk det i Århus flyttede til Fyn for nogle år siden, men mener at have hørt, at det nu er helt lukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 3 minutter siden:

Noget med forargede naboer?

Tjaah, på et tidspunkt var der et sted hvor man kunne knalde sexdukker, men ejeren af stedet var dømt for voldtægt af en ung pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke lade være med at tænke at konceptet bla. falder på, at man skal stole på, at dukken er blevet omhyggeligt rengjort :lol:. Iøvrigt var den dukke da snart tjent ind, hvis vi taler dukker til 10-15.000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle sammen 

Dragons Dungeon var den første i Dk Som der havde sex dukker The Doll's :: Madame-elisabeht-eu . Derefter åbnede de i Århus, som senere flyttede til fyn og lukkede igen. Madame har stadig en Sex Dolls som hedder Maithai , en fræk lille nips som kun sjældent  siger nej:-) Her behøver ingen være bekymret for hygiejnen, da hun bliver omhyggeligt rengjort efter brug. Hun lånes dog kun ud til værdigt trængende og i følge aftale!

Madame Elisabeht  

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThaiErdetbedste skrev, den 1.11.2023 at 22:23:

Jeg savner virkelig et sted på det østlige Sjælland, hvor man kan leje eller besøge en sexdukke.

Der er vist kun et sted, helt oppe i nordvest-sjælland, og det er for langt væk.

Nogen der kender til et sted med En sexdukke?

Hvor i Nordvestsjælland? 

Evt. pb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miss Cassandra skrev, for 4 timer siden:

Så er mailen oppe og køre IGEN!:biggrin:

Dejligt. Så ville det bare være dejligt, hvis du også svarer på mail^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
sunkist1 skrev, for 9 timer siden:

Nogle andre som har skrevet og vist interesse, som faktisk får svar på deres henvendelse?

Jeg fik svar, men det er alt for dyrt, da det koster tæt på 2.000 kr for 24 timer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...