Hop til indhold

Glory Hole pigerne

Featured Replies

Skrevet
El Caliente skrev, for 2 timer siden:

Er det noget man har glæde af ved glory hole hmmm. 

Ja.. De skriver, at man må tage dem på brysterne..

Skrevet
Abp skrev, for 53 minutter siden:

Ja.. De skriver, at man må tage dem på brysterne..

Ok 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg besøgte pigerne (Puk) i går til et gloryhole blowjob. Muligvis det mest agresive, spytvåde, facefucking blowjob jeg nogensinde har fået. Jeg er mere til det langsomme sensuelle blæs, men hvis man vurderer det i sin genre, så var det 8/10. 

Mega frækt, god stemning i lejligheden, kan anbefales hvis man tænder på den slags.

Skrevet
HøjenMast skrev, for 4 timer siden:

Jeg besøgte pigerne (Puk) i går til et gloryhole blowjob. Muligvis det mest agresive, spytvåde, facefucking blowjob jeg nogensinde har fået. Jeg er mere til det langsomme sensuelle blæs, men hvis man vurderer det i sin genre, så var det 8/10. 

Mega frækt, god stemning i lejligheden, kan anbefales hvis man tænder på den slags.

Hvordan er du kommet i kontakt med dem. De svarer ikke synes jeg.

Skrevet

Jeg ringede da de var åbne. Jeg tror at der er noget bøvl med SMS, for der svarrede de aldrig. Først troede jeg at jeg var blevet blokeret, men så ringede jeg, og gik helt fint igennem.

Skrevet
HøjenMast skrev, for 2 timer siden:

Jeg ringede da de var åbne. Jeg tror at der er noget bøvl med SMS, for der svarrede de aldrig. Først troede jeg at jeg var blevet blokeret, men så ringede jeg, og gik helt fint igennem.

Ok. Må prøve igen en anden gang.

Skrevet
HøjenMast skrev, for 10 timer siden:

tak for at bekræfte at de faktisk findes, lyder som en fræk oplevelse. Jeg kunne heller ikke komme igennem på SMS, men havde god dialog på mail indtil aftalen desværre blev aflyst. Kunne ikke helt finde ud af om det var ægte eller fup.

Nogen der har prøvet hende Rachel der var listet indtil for nylig med analtilbud? Store ægte babser og stort set fuld ansigtsfoto i annoncen? Hun/de gav nogle helt vilde tilbud på mail og så blev der stille :(

Skrevet

Er pigerne holdt op med deres koncept, deres annonce er væk, eller er den kun aktiv når de er på.

Skrevet
Swarley skrev, for 4 timer siden:

Er pigerne holdt op med deres koncept, deres annonce er væk, eller er den kun aktiv når de er på.

Den "plejer" også at være aktiv selvom de ikke er på.. 

• 1 month later...
Skrevet

Deres adresse er universitets biblioteket på amager.. Jeg tvivler på de har bygget et gloryhole mellem biologi og fysik reolerne.

Redigeret af Kiillii

Skrevet
Kiillii skrev, for 4 timer siden:

Deres adresse er universitets biblioteket på amager.. Jeg tvivler på de har bygget et gloryhole mellem biologi og fysik reolerne.

Hehe.. Ja det så jeg godt. Måske er det bare en cirka adresse og så får man den endelige når man er kommet dertil.. 

Skrevet

Arh damn, opdagede ikke at de var på igen. Er der nogen der ved hvornår de er tilbage?

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg vil bare nævne, at beskrivelse og billede af "Paola" er identisk med @SexyPaula, der var aktiv i mere klassisk setup og gb for noget tid siden. Ved ikke hvorfor stavemåden er ændret - måske en fejl? Der var ingen negativ omtale, så vidt jeg husker?

Skrevet
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil bare nævne, at beskrivelse og billede af "Paola" er identisk med @SexyPaula, der var aktiv i mere klassisk setup og gb for noget tid siden. Ved ikke hvorfor stavemåden er ændret - måske en fejl? Der var ingen negativ omtale, så vidt jeg husker?

Ja, det er vist også hendes "eget" sted nær Domus Vista hun træffes og ikke på Bryggen/Amager som de andre på den annonce

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.