Hop til indhold

Glory Hole pigerne

Featured Replies

Skrevet
Bullaarhus skrev, for 12 minutter siden:

Hej,

er der en eller flere, der tager en for holdet her og kommer med en anmeldelse?

900 for 10 min - tror jeg hellere vil finde en hvor man både kan se og mærke hele pigen i en hel ½ time til 1000 ;-)

Skrevet

Det kan da gå hen og blive en helt god forretning. 900 for Max 10 minutter? Tror osse jeg melder pas. 
For 100kr mere, kan man få en hel kvinde i en halv time, og det tror jeg nok jeg foretrækker, selv om villige kønsdele i et hul virker frækt. 

Skrevet

Konceptet er da meget frækt, men jeg er sgu nok for nærig. Som andre også bemærker, så er prisen sat i en prisklasse, hvor jeg vil foretrække andre muligheder. 

Men held og lykke med forretningen og jeg hører da gerne om oplevelsen, hvis nogen skulle benytte hullerne. 

Redigeret af BrandmandSam

Skrevet

Altså hvis de kan få den pris for det, så skulle man da begynde at nøjes med det. (Selvom jeg ikke ville kunne undvære at kunne nyde hele manden)-_-<3
Fair, hver kvinde sin pris. Meeeen…. :o

Skrevet

Jeg kan meget godt lide glory Hole men synes annoncen er lidt utroværdi. Der står fx 5 piger ig der er listet 9. Det bliver spændende at finde ud af om de faktisk findes :) 

Prisen kan man jo synes hvad man vil om. Lidt i den dyre ende, men mega fransk med et tændende setup er da ikke helt dårligt til 900 synes jeg. 

Skrevet

Jeg kender en sød Dansk GP der kan tilbyde mig en times fræk sjov for 1000 kr, det giver jo ingen mening den pris overhovedet men fair nok hvis de får lokket nogen til det, det bliver ikke mig 

Skrevet
AndersJ skrev, for 5 minutter siden:

Prisen kan man jo synes hvad man vil om. Lidt i den dyre ende, men mega fransk med et tændende setup er da ikke helt dårligt til 900 synes jeg. 

Men normal mega fransk til 900 kr så kan du stadig se kvinden imens bevares har da selv givet 700 kr for en gang hurtig mega fransk her til sommers hos Eevee girl / Suckness men der kunne jeg kigge ind i øjnene mens hun tog mig til roden 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, den 1.11.2023 at 23:02:

Men normal mega fransk til 900 kr så kan du stadig se kvinden imens bevares har da selv givet 700 kr for en gang hurtig mega fransk her til sommers hos Eevee girl / Suckness men der kunne jeg kigge ind i øjnene mens hun tog mig til roden 

Jo jo men nu henvender dette jo sig til mennesker der kan lide det frække i et glory Hole. Jeg siger ikke du skal være fan, jeg siger bare at det ikke er helt sindssygt hvis man er til det kink der er med glory Hole. Jeg synes det er et ok tilbud :) 

Men vil anbefale man holde sig væk hvis med søger øjnkontakt :) 

Skrevet
AndersJ skrev, for 2 timer siden:

Jo jo men nu henvender dette jo sig til mennesker der kan lide det frække i et glory Hole. Jeg siger ikke du skal være fan, jeg siger bare at det ikke er helt sindssygt hvis man er til det kink der er med glory Hole. Jeg synes det er et ok tilbud :)

Men vil anbefale man holde sig væk hvis med søger øjnkontakt :)

Du kan også finde gloryholes muligheder til under 900 kr uanset hvad så tager jeg som sagt ikke en for holdet på den her.

Uanset hvad er det ligegyldigt for mig personligt, er der nogen der vil give 900 kr for gloryhole oplevelsen hos dem så fred være med det og tror det rager dem en høstblomst om prisen er høj i nogens øjne og at nogen af os klart fravælger dem.

Det er tydeligvis ikke en levevej men mere noget hobby GP prøven fantasier af baseret for dem så tænker det er dem ligegyldigt om der der kommer 20, 10, 6, 3 eller 1 gæst forbi om måneden det er altsammen lidt ekstra lommepenge og de får leget med deres fantasi og lyst. 

Reaktioner i tråden her går nok mere på trådstarters frem for bare at eftersøge erfaringer om stedet så skriver han er ser ikke nogen af jer andre der gider at teste vandene her for mig så kommer jeg i vandet hvis det er varmt og der ingen brandmænd er :P ;)

Hvilket iøvrigt er komplet ubrugeligt næsten da de jo er cirka otte piger der enten over tid skal prøves af en efter en af op til flere personer eller også så skal han satse på at få en der oplever et konge blowjob og skriver hvilken pige der havde vagt og så vente på at hun har en vagt igen hvilket kan tage tid med sådan et hobby GP projekt (Og koblet med smag og behag forskelle om blowjobs os kunder imellem).

Skrevet

Også en reklame for piger fra 23 til 53

Der er blot ingen pige på 23 i deres beskrivelse?

Glory er frækt, men ja- der er prissat lidt højt

Skrevet
PoulPik skrev, for 10 timer siden:

Også en reklame for piger fra 23 til 53

Der er blot ingen pige på 23 i deres beskrivelse?

Glory er frækt, men ja- der er prissat lidt højt

Enig i det er højt. Men der er pt ikke så mange andre steder man kan få det som jeg liger ser det for tiden 

Skrevet

Virkelig spændende koncept. Hvis prisen var lidt lave kunne jeg sagtens være fristet :) De skriver om et åbningstilbud uden at uddybe nærmere?

Skrevet

De har sat priserne lidt ned.. 

Skrevet

Og nu er annoncen væk.. 

Skrevet

Æv, hende der Henriette så nu ellers ud til at have et dejligt smil og nogle gode forlygter ;) 

Skrevet

Det var aldrig nogen der nåede at besøge en pige der?

Skrevet

Annoncen er på igen. Der er en pige på fra kl 18 til 22 her i aften. 

Skrevet
  • Author

Min pointe med opslaget var at få testet om det er reelt.

Selvom priserne er høje så virker det som lidt af et for godt opslag.

Og det vil være træls at køre til Sjælland for at møde en Hellerupfrue som Rachel og så er det bare en opmærksomheds trængende mand der har lavet det.

Så det vil være super at få nogle positive erfaringer derfra, af pålidelige kilder.

Skrevet
PoulPik skrev, den 9.11.2023 at 15:42:

Det var aldrig nogen der nåede at besøge en pige der?

Ifølge annoncen var der 7 forbi den første aften.. 

Skrevet
Abp skrev, for 5 timer siden:

Ifølge annoncen var der 7 forbi den første aften.. 

Yes, men ville høre om nogen havde været forbi og kunne fortælle om oplevelseb/stedet

Skrevet
PoulPik skrev, for 2 timer siden:

Yes, men ville høre om nogen havde været forbi og kunne fortælle om oplevelseb/stedet

Det tror jeg vi har forstået men sandsynligheden for at ennaf de syv besøgend er med herinde og aktivt anmeldende er ret lille, der er en chance meeeeen

Skrevet

Jeg synes også at pigerne på billederne skifter navn af og til. Det ser mærkeligt ud.. 

Skrevet
VikingThor skrev, den 8.11.2023 at 12:36:

Æv, hende der Henriette så nu ellers ud til at have et dejligt smil og nogle gode forlygter ;) 

Er det noget man har glæde af ved glory hole hmmm. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.