Hop til indhold
Denisthomsens

Falske billeder og meget ældre pige Brønshøj j !!hun er en tyv

Recommended Posts

Det var en 0/10 oplevelse i denne omgang. Jeg var uden foran hendes dør på  som aftalt. Ventede knap i 40 minutter i kulden imens hun havde en anden mand på besøg, 
efter jeg mødte hende ved indgang blev jeg skuffet og snydt. Hun er ikke slank eller brugerægte billeder af hende selv. Hun ville have mig ud af døren i en fart og fik ikke hvad jeg havde betalt for. Hun er en bedrager og en tyv. 

Redigeret af Keeper
Adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denisthomsens skrev, for 1 time siden:

Det var en 0/10 oplevelse i denne omgang. Jeg var uden foran hendes dør på l som aftalt. Ventede knap i 40 minutter i kulden imens hun havde en anden mand på besøg, 
efter jeg mødte hende ved indgang blev jeg skuffet og snydt. Hun er ikke slank eller brugerægte billeder af hende selv. Hun ville have mig ud af døren i en fart og fik ikke hvad jeg havde betalt for. Hun er en bedrager og en tyv. 

Hvorfor gik du så ikke igen.

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevyC skrev, for 34 minutter siden:

Svært uden et link ? 

Tror ikke hun er aktiv med profil pt. Jeg skrev med hende onsdag sidste uge, men der var en klokke der ringede. Søndag skrev hun så, om jeg ville kigge fordi, men det blev der ikke noget af, for nu ringede klokken endnu mere ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...