Hop til indhold

Opfyldelse af fantasi

Featured Replies

Skrevet

Hej mej jer!

Som helt ny her på siden skriver jeg for at søge sparring og gode råd.

Jeg (manden) og min kone har været sammen i 15 år. Vi har et godt sexliv og tænder på hinanden.

Nu er det sådan at min kone har fortalt mig at hun tænder helt vildt på at jeg er ude og få et blowjob af en fremmed kvinde, hvorefter jeg kommer hjem og fortæller hende om det. Ydermere kunne hun rigtig godt tænke sig at jeg får et blowjob af en fremmed kvinde mens jeg giver konen finger. Det involverer ikke andet sex mellem hverken mig og den fremmede, eller en anden og min kone. Hun tænder på tanken om at jeg vælger hende til sidst.

Hvordan kommer vi videre med sådan en fantasi? Vi er ikke typerne som går i byen og finder kvinder som kunne være med på denne fantasi. Det ligger slet ikke til os. Er der steder hvor man kan komme med sådanne forespørgsler mens man bliver taget alvorlig? Eftersom vi har været i fast forhold siden før alt det online dating er blevet helt stort, så er vi sgu lidt på bar bund.

Jeg håber I har nogle gode råd... På forhånd tak til jer! 

Skrevet

Altså det virker rimelig oplagt at benytte sig af en GP ?

Skrevet

Ja, det lyder som nogen man kan arrangere med en del glædespiger, som i øvrigt plejer at tage kundernes fantasier meget alvorligt.

Skrevet
ParMedFantasier skrev, for 3 timer siden:

Jeg håber I har nogle gode råd

Nu nævner du ikke, hvor i landet I holder til, så måske er det ikke så oplagt, men af en eller anden grund tænkte jeg straks på, at  @Liv nok vil være et godt valg.

Uanset om I kontakter hende eller en anden GP, så vær forberedt på, at GPen på en eller anden vis vil sikre sig, at din kone nu også er med på ideen, og at det ikke bare er din egen fantasi, som din kone endnu ikke er indviet i.

God fornøjelse.

Skrevet
  • Author

Tak for svarene. Vi bor i Midtjylland.

Det kan være at det er den vej vi/jeg skal gå, med en GP. Det bliver også en ny oplevelse for mig...

Skrevet
ParMedFantasier skrev, den 1.11.2023 at 19:30:

Tak for svarene. Vi bor i Midtjylland.

Det kan være at det er den vej vi/jeg skal gå, med en GP. Det bliver også en ny oplevelse for mig...

Har en veninde i Randers som er en almindelig pige i Randers du måske kan lege med...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.