Hop til indhold
Max Power

Vejle Thai markedet overtaget, eller udvalget bare skrumpet?

Recommended Posts

Er det bare mig eller udvalget i thai markedet skrumpet/formindsket ganske gevaldigt her indenfor de sidste par måneder?

Jeg er en langtids bruger af Annoncelight og derfor istand til at kæde annoncer (adresser) sammen ud fra deres beskrivelser/billeder/navne.

For mig der forekommer det at der er sket et “magt skifte” i nyere tid, hvor størstedelen af de nuværende annoncer tilhører de samme pimps (i mangel af bedre beskrivelse).

Jeg har tidligere besøgt en pige udenfor Vejle som omtalte en decideret “Thai mafia” i Vejle ( hendes ord) hvor 50% af pengene skulle afleveres,så jeg tænker at mammasan på de mere populære steder har været i stand til at overtage de mindre populære adresser og dermed gøre udvalget mindre..

For jer som regelmæssigt søger på thai massage i Vejle hvordan ser i situationen og det manglende udvalg, årstids bestemt eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
KraceiYaw skrev, for 10 minutter siden:

Der er ikke bare fordi vi er med at nærme os højsæsonen i Thailand? Måske et vi heller ikke forbi corona i den forbindelse.

Indrømmet, jeg er helt blank på begge punkter, er der en højsæson i Thailand nu og har den noget med corona at gøre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja højsæsonen er omkring januar og februar i Thailand, og corona gjorde at der ikke var så mange på ferie i Thailand. Jeg tror det er en stor vej at pigerne kommer til Danmark fordi en dansk mand henter en. De kan så selv hente flere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Max Power

jeg synes egentligt ikke at markedet er skrumpet i Vejle. Jeg er afsted en 2-4 gange om måneden. Det gør så til gengæld, at jeg føler, at jeg med rette kan sige, at kvaliteten er faldet. Før Corona var der som regel 4-5 virkeligt toplækre thai fordelt rundt omkring. 

Nu er der simpelthen for mange piger, man slet ikke ville vende sig efter på gaden. 

Du har ret i, at mange klinikker hører under samme “koncern”.  Men det synes jeg at de har gjort gennem alle årene. Det nye er vel at Kaylys klinik er blevet tillagt, efter at hun flyttede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statham skrev, for 19 minutter siden:

Hej @Max Power

jeg synes egentligt ikke at markedet er skrumpet i Vejle. Jeg er afsted en 2-4 gange om måneden. Det gør så til gengæld, at jeg føler, at jeg med rette kan sige, at kvaliteten er faldet. Før Corona var der som regel 4-5 virkeligt toplækre thai fordelt rundt omkring. 

Nu er der simpelthen for mange piger, man slet ikke ville vende sig efter på gaden. 

Du har ret i, at mange klinikker hører under samme “koncern”.  Men det synes jeg at de har gjort gennem alle årene. Det nye er vel at Kaylys klinik er blevet tillagt, efter at hun flyttede. 

Hvem vil du anbefale? Andre byer er velkomne 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...