Max Power 622 Skrevet 29. Oktober, 2023 Er det bare mig eller udvalget i thai markedet skrumpet/formindsket ganske gevaldigt her indenfor de sidste par måneder? Jeg er en langtids bruger af Annoncelight og derfor istand til at kæde annoncer (adresser) sammen ud fra deres beskrivelser/billeder/navne. For mig der forekommer det at der er sket et “magt skifte” i nyere tid, hvor størstedelen af de nuværende annoncer tilhører de samme pimps (i mangel af bedre beskrivelse). Jeg har tidligere besøgt en pige udenfor Vejle som omtalte en decideret “Thai mafia” i Vejle ( hendes ord) hvor 50% af pengene skulle afleveres,så jeg tænker at mammasan på de mere populære steder har været i stand til at overtage de mindre populære adresser og dermed gøre udvalget mindre.. For jer som regelmæssigt søger på thai massage i Vejle hvordan ser i situationen og det manglende udvalg, årstids bestemt eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 29. Oktober, 2023 Der er ikke bare fordi vi er med at nærme os højsæsonen i Thailand? Måske et vi heller ikke forbi corona i den forbindelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 622 Skrevet 29. Oktober, 2023 KraceiYaw skrev, for 10 minutter siden: Der er ikke bare fordi vi er med at nærme os højsæsonen i Thailand? Måske et vi heller ikke forbi corona i den forbindelse. Indrømmet, jeg er helt blank på begge punkter, er der en højsæson i Thailand nu og har den noget med corona at gøre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 29. Oktober, 2023 Ja højsæsonen er omkring januar og februar i Thailand, og corona gjorde at der ikke var så mange på ferie i Thailand. Jeg tror det er en stor vej at pigerne kommer til Danmark fordi en dansk mand henter en. De kan så selv hente flere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2793 Skrevet 29. Oktober, 2023 Hej @Max Power jeg synes egentligt ikke at markedet er skrumpet i Vejle. Jeg er afsted en 2-4 gange om måneden. Det gør så til gengæld, at jeg føler, at jeg med rette kan sige, at kvaliteten er faldet. Før Corona var der som regel 4-5 virkeligt toplækre thai fordelt rundt omkring. Nu er der simpelthen for mange piger, man slet ikke ville vende sig efter på gaden. Du har ret i, at mange klinikker hører under samme “koncern”. Men det synes jeg at de har gjort gennem alle årene. Det nye er vel at Kaylys klinik er blevet tillagt, efter at hun flyttede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 29. Oktober, 2023 Statham skrev, for 19 minutter siden: Hej @Max Power jeg synes egentligt ikke at markedet er skrumpet i Vejle. Jeg er afsted en 2-4 gange om måneden. Det gør så til gengæld, at jeg føler, at jeg med rette kan sige, at kvaliteten er faldet. Før Corona var der som regel 4-5 virkeligt toplækre thai fordelt rundt omkring. Nu er der simpelthen for mange piger, man slet ikke ville vende sig efter på gaden. Du har ret i, at mange klinikker hører under samme “koncern”. Men det synes jeg at de har gjort gennem alle årene. Det nye er vel at Kaylys klinik er blevet tillagt, efter at hun flyttede. Hvem vil du anbefale? Andre byer er velkomne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg