Hop til indhold
Guest Jarhead

Jeje Vejle

Recommended Posts

Jarhead skrev, for 21 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/348365

Er der nogen som kan bekræfte om det er samme Jeje som var her tidligere på året..?
Synes ikke billederne ligner 100%

Synes ikke hun helt svarer på samme måde som tidligere.. men det kan jo være humøret på dagen/ evt en ny tlf passer.

Jeg prøvede at booke ved hende i sidste uge, men pga hun var utrolig lang tid om at svare, og de svar der kom, var en stavelses ord, valgte jeg en anden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror ikke du skal forvente at møde JeJe fra tidligere, tror man bruger et godt navnet for at lokke kunder til, jeg er tidligere blevet snydt samme sted

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jarhead
Statham skrev, for 5 timer siden:

Hvis hun har tabt en 5-8 kilo, så skal det da nok passe. Synes det ligner meget godt. 

Voldsomt at smide 10-15% kropsvægt på 1 mdr ☺️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var på besøg for ganske nylig. Har ikke besøgt Jeje tidligere, men ud fra jeres beskrivelser kan det godt være hende. Jeg synes nemlig hun så lidt kraftigere i virkeligheden, end hun gør på det nye billede med det lyserøde lingeri. 

Uanset, så kan pigen anbefales. God til engelsk, godt humør, fuld af energi og stram som bare pokker. Massagen var også udmærket, fik både før og efter sexen, så der var fuld valuta for den betalte tid. 

Eneste ulempe jeg kan komme på er at stedet er ret indiskret beliggende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...