Hop til indhold

Åbent gangbang

Featured Replies

Skrevet

Nu kan man jo følge med i at der er ønsker både til varighed af gangbang/sexparty, og tidspunkter de afholdes.
Der trækker i alle retninger.

Så kan den ene ikke mellem klokken og klokken ?, og så kan den anden ikke i et andet tidsrum mellem klokken og klokken?

Nogle begrænses økonomisk af prisen for at deltage i et fuldt party af 2 - 3 timers varighed.

Hvad med at forsøge noget nyt som flere både har mulighed for, og råd til at deltage i?

Pris ved forud tilmelding og forudbetaling 1000 kr pr time du deltager.
Penge der er tabt hvis ikke du møder op på dagen.
Medmindre gangbang bliver aflyst, så får vi pengene retur.

Pris i døren på dagen 1500 kr pr time du deltager.

Du kan møde ind i en pause, gå i bad og klæde om i en pause før det næste gangbang

Du kan gå i bad og klæde dig på, og forlade huset i pausen efter dit gangbang.

Du kan vælge at komme og gå, og deltage flere gange i løbet af dagen for 1000 kr pr gang.
Eller du kan købe 1, 2 eller flere timer i rap af 1000 kr pr gangbang.

Få en recept på blå piller af lægen og udnyt virkningen over 5 - 6 timer :)

På denne måde vil der være flest mænd der både har mulighed for, og råd til at deltage.
Og de vil kunne deltage over 3 timer for 3000 kr, med indlagte optimale pauser af 30 minutter mellem hver ny omgang gangbang.

Slå det stort op, og slå på trommer for arrangementet i 8 uger før det løber af stabelen.

En model kunne være?

Åbent gangbang mellem kl 09 og kl 16?

Hvilke piger der deltager på dagen udgør en surprice for mændene, og der kan deltage skiftende piger i løbet af åbent gangbang mellem kl 09:00 og kl 24:00

Mænd der vælger at foretage en forudtilmelding og forudbetaling af 1000 kr pr gangbang, for deltagelse i gangbang.
De accepterer at de piger de møder til gangbang er en overraskelse på dagen.

De mænd der vælger at betale 1500 kr pr gangbang, de kan på dagen ringe forinden og få oplyst hvilke piger der i øjeblikket deltager i gangbang.

Åbent Gangbang

Gangbang kl 09:00 - kl 10:00

Puse          kl 10:00 - kl 10:30

Gangbang kl 10:30 - kl 11:30

Pause        kl 11:30 - kl 12:00

Gangbang kl 12:00 - Kl 13:00

Pause        kl 13:00 - kl 13:30

Gangbang kl 13:30 - kl 14:30

Pause        kl 14:30 - kl 15:00

Gangbang kl 15:00 - kl 16:00

Åbent gangbang mellem kl 16 og kl 24

2 piger x og x deltager

Gangbang kl 16:00 - kl 17:00

Pause        kl 17:00 - kl 17:30

Gangbang kl 17:30 - kl 18:30

Pause        kl 18:30  - kl 19:00

Gangbang kl 19:00 - kl 20:00

Pause        kl 20:00 - kl 20:30

Gangbang kl 20:30 - kl 21:30

Pause        kl 21:30 - kl 22:00

Gangbang kl 22:00 - kl 23:00

Pause og farvel kl 23:00 - kl 23:30

Mellem kl 23:30 og kl 24:00 kan der købes 1/2 times ene tid med pigerne.

Jeg har søgt inspiration til forslaget i vagtplanen og i galleriet på Pussygalores.dk

Vagtplan

Galleri over piger

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Jeg tænker at du skal kontakte dem der afholder gang bangs og sende dem dit skriv om hvordan de bør afholde deres arrangementer fremover :)

Måske hvis man søger i Sex events forummet, at man kan få en fornemmelse af hvem man skal kontakte.

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tænker at du skal kontakte dem der afholder gang bangs og sende dem dit skriv om hvordan de bør afholde deres arrangementer fremover :)

Måske hvis man søger i Sex events forummet, at man kan få en fornemmelse af hvem man skal kontakte.

Tak men det gør jeg ikke, for jeg vil hellere at dette bliver læst i forum af alle der aktuelt kunne overveje forslaget.

Så kan de afvise eller de kan overveje forslaget.

Jeg nærer ingen illusioner om at mit forslag nogensinde bliver til en realitet, det vil overraske mig meget hvis det sker.

Men nu er bolden givet op, og så vil jeg lade den hænge i luften, hvorfra den kan falde til jorden, eller nogen kan gribe den hvis de vil.

Nej jeg er ikke optimist heller, men alligevel vælger jeg at prøve at komme med nye ideer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.