Hop til indhold

Prostitution som levevej, hvorfor ?

Featured Replies

Skrevet
Bananas skrev, for 49 minutter siden:

Nu når jeg læser dette igen, med lørdagsbrillerne på, så mistænker jeg at jeg misforstod dig - at du egentlig var lidt sarkastisk? I det fald undskylder jeg meget.

Nu kender jeg dig igen. Godt at du fandt lørdagsbrillerne frem.

Ja, du misforstod mig, og ja, jeg var lidt sarkastisk. Ved godt at det er lidt af en dårlig vane, og jeg prøver at undgå det.

• Svar 59
  • Visninger 7.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nej tak. En ting er, at det ikke er min levevej, så jeg kan formentlig ikke svare fyldestgørende på dit spørgsmål, hvis så jeg ville…  Dog er det for mig et emne, der er meget intimt. Det er ikke

• @cassanovakan din næste tråd ikke være om hvornår pigerne fik hår på deres tissekoner? 

• Det var da noget filosofiskt lort, kære Signor. Og det ved du, som den intelligente person du er. Men lad mig fortælle hvad jeg ved: Jeg kender nogle thaikvinder temmelig godt og her har du/i lid

Skrevet

Jeg kan kun tilbyde et perspektiv på “hvorfor ikke”. 

Det korte svar på det spørgmål er, at business casen med mulige kvindelige kunder til en blegfed gigolo på 50+ med farkrop, som kan levere varen 3-4 gange pr uge, ikke vil give tilstrækkelig gevinst. 

Jeg finder selv ud:ph34r:

Skrevet
BrandmandSam skrev, for 42 minutter siden:

Jeg kan kun tilbyde et perspektiv på “hvorfor ikke”. 

Det korte svar på det spørgmål er, at business casen med mulige kvindelige kunder til en blegfed gigolo på 50+ med farkrop, som kan levere varen 3-4 gange pr uge, ikke vil give tilstrækkelig gevinst. 

Jeg finder selv ud:ph34r:

Hvem ved hvad den rette strategi og marketing kan føre til, hvis vi mænd vælger at stå sammen :lol:

Skrevet
Jonze skrev, for 55 minutter siden:

hvis vi mænd vælger at stå sammen

Karteldannelser er ulovlige.

Skrevet
cassanova skrev, den 27.10.2023 at 18:08:

Et åbent spørgsmål til glædespigerne her på sitet. Jeg ved godt at det er et “ sprængfarligt “ emne at  bevæge sig ind på. Her på sitet er der mange ømme ligtorne og stor opstandelse når man kradser bare en lille smule i den lakerede overflade.Der er ikke noget som helst ondt ment med spørgsmålet.

Du spørger og du spørger og du spørger. Enten som cassanova eller som et af dine andre Nicks herinde. Du sprøjter spørgsmålene ud som maskingeværsalver og derfor er det svært at tage dine utrolig mange spørgende tråde seriøst. Jeg tvivler på din " oprigtige interesse " i det her. 

Og når du nu - i dine utallige tråde - ofte refererer til gp du besøger så man får det indtryk at du besøger mange - hvorfor spørger du så ikke en af dem du besøger. ?  Hvis det altså er rigtigt at du besøger alle dem du skriver du besøger.

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
Bananas skrev, den 28.10.2023 at 00:37:

Men lad mig fortælle hvad jeg ved: Jeg kender nogle thaikvinder temmelig godt og her har du/i lidt af forklaringerne til at de lever som de gør. To af dem har gevaldige spillegælder til ågerkarle. Altså knalder de for penge, fordi det er den eneste måden at tjene noget som ligner det de skal betale i rente. Andre lever liv med svenske eller danske mænd og synes ikke de får de penge de har brug for af deres mænd - altså knalder de for penge. Noget som de også gjorde inden de blev sammen med deres mænd. Og så er jeg bekendt med nogle som har ok liv, men ingen uddannelse og ikke mulighed for at få andre job end at rydde op på kontor eller hjemme hos folk. Så knalder de hellere for penge, og omgås på samme gang med sine thaiveninder. Et temmelig godt liv mener de, som ikke kræver ret meget af dem. Fælles for alle thaikvinder jeg kender er at klinik-livet gør at de har kontakt med andre thaikvinder som har det omtrent som dem - og det er vigtigt for dem. Thaikvinderne i Kbh snakker uhyre meget med hinanden og indbyrdes skammer de sig ikke over hvad de laver. Ikke overhoved.  Fælles for alle thaikvinder jeg kender, er også at de indimellem godt kan lide det de laver - og også nyder det nogle gange - med nogle af deres kunder. Det sidste kan jo også hænge sammen med at de thaikvinder jeg personligt ikke har fået "god kemi" med, har jeg heller ikke vendt tilbage til, og kender således ikke. 

Spot on. Meget fin beskrivelse. Har efter mange år med arbejde og ferier i Thailand samme erfaring. 

Jeg kan supplere. Mange af de Thai' piger som arbejder i barerne, elsker deres job. I modsætning til deres tidligere triste og fattige liv, med hårdt arbejde i markerne fra tidlig morgen til sen aften, for en ussel løn.

I barerne har de pludselig fået veninder (mange) - samt farverige oplevelser, flere penge mellem hænderne og masser af fester og sjov i gaden.

Dette giver mulighed for at sende penge hjem til familien, hvor moren som passer hendes børn, nu  også kan få dem i en rigtig skole. osv. 

Rigtig mange af disse piger, er også så heldige at møde en af os i baren, og rigtig heldige, hvis vi sender penge til hende hver måned..

Jeg skriver med vilje ikke tror (uha) men, har da set eksempler på piger, som har positive problemer, med at holde styr på de månedlige indkomster, som kommer fra flere forskellige kærester.

Redigeret af sanook
Glemte

Skrevet
cassanova skrev, den 27.10.2023 at 18:08:

Et åbent spørgsmål til glædespigerne her på sitet. Jeg ved godt at det er et “ sprængfarligt “ emne at  bevæge sig ind på. Her på sitet er der mange ømme ligtorne og stor opstandelse når man kradser bare en lille smule i den lakerede overflade.Der er ikke noget som helst ondt ment med spørgsmålet.

Fordi jeg kan og det er det fedeste job. Total frihed over min tid og fornøjelser og så er jeg 100% uafhængig. Så er den ikke længer.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 18 minutter siden:

Fordi jeg kan og det er det fedeste job. Total frihed over min tid og fornøjelser og så er jeg 100% uafhængig. Så er den ikke længer.

Ah, mon dog. Nogen har engang hørt om en der kender en thai-pige som drak en flaske øl efter en vagt. Af ren og skær ulykkelighed. Så hvis man tager dét faktum (og det gør man jo), så er alle pigerne ulykkelige og de drikker. Så er det jo totalt utroværdigt at du kommer her og siger noget andet. Især når det ikke er hvad ts vil høre..... Så Ida, jeg er ked af at sige det, det er en ommer. Næste gang vil vi gerne have det rigtige svar.......  

Skrevet
SweetKisses skrev, den 27.10.2023 at 20:19:

Nej tak. En ting er, at det ikke er min levevej, så jeg kan formentlig ikke svare fyldestgørende på dit spørgsmål, hvis så jeg ville… 

Dog er det for mig et emne, der er meget intimt. Det er ikke helt den samme snak som hvorfor jeg blev frisør, pædagog, SOSU-medhjælper eller hvad det er jeg laver til dagligt. Det er en snak som jeg har med meget få. Men også nogle af mine faste kunder er blevet inddraget i den del af mig, fordi de har spurgt med empati og oprigtig nysgerrighed til min person. Ikke fordi de blot er nysgerrig på en verden, som de blot kan stikke storetåen i når der er plus på lommepengekontoen… 

jeg forstår godt, at man kan være nysgerrig, og jeg er ikke i tvivl om, at lige netop dette indlæg er skrevet med oprigtig interesse - men for mig, er det ikke det rigtig sted at åbne op omkring et af de mest intime valg i mit liv… og der er lige så mange grunde som der er glædespiger. 

Lige såvel som vi prøver at forstå jeres nysgerrighed, lige såvel håber jeg, at I forstår at vi giver rigtig meget af os selv, nogle på daglig basis andre når det lige passer ind, og at vi har brug for at holde bare nogle ting for os selv. Uden vi behøver er at skulle forklare, forsvare, retfærdiggøre eller dokumentere noget som helst. 

mit svar er skrevet fuldstændig uden forargelse, krænkelse, bitterhed eller vrede. Men måske bare en rigtig ærgerlig følelse over at blive presset til at skulle forklare sig hele tiden… 

jeg havde egentlig ikke tænkt mig at kommentere på det her opslag, men jeg blev alligevel lidt for provokeret… det her er ikke et forsøg på at være “de lyserøde” mod jer, og det er ikke en ligtorn eller et ømt punkt - det er bare en træthed over konstant at skulle stå på mål for et valg man har truffet, som man er glad for. 

Fantastisk svar.... Fantastisk..

Jeg bliver simpelthen nødt til at lave en aftale med dig....

Elsker virkelig velformulerede svar.. Det tænder mig..❤️

Skrevet

Hvis man går på youtube, så findes der en video med teksten "Sex addiction: Five times a day 'wasn't enough' - BBC News". Gad vide om hun er GP -_-

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.